[quote author=Louise link=topic=1071.msg108345#msg108345 date=1200605325]
Wat een geweldige site hebben jullie! Ik heb em met veel plezier bekeken en gelezen.
We hebben ongeveer dezelfde tijd het visum gekregen. Wat een speciaal gevoel geeft dat he.
Jullie vertrekken al wel heel erg snel, wij eind mei. Hoe krijg je alles zo snel geregeld zeg.
Welke verhuizer hebben jullie in de hand genomen? Volgens mij hebben jullie er tot nu toe goede
ervaring mee. As vrijdag komen er 4 bij ons om de boel te bekijken en een offerte uit brengen.
Ik wens jullie alle geluk in OZ (of waar dan ook natuurlijk)
groetjes Louise
[/quote]
We hebben dit soort dingen gewoon al een tijdje van te voren geregeld. In juli hebben we 3 dagen lang verhuisbedrijven over de vloer gehad. Dat was in onze vakantie en kwam gewoon het beste uit. We hadden toen al aangegeven dat het nog wel een tijdje zou duren, maar dat we gewoon wilden weten wat ze allemaal te bieden hadden. Dingen opzeggen zijn we al op tijd mee begonnen en het huis stond ook al sinds begin juni te koop. De grootste dingen hadden we volgens mij al redelijk voor elkaar voordat we het visum kregen. Nu gaat het echt nog om de laatste dingetjes. Hier en daar nog een adreswijziging doorgeven en iets opzeggen. Het scheelt wel dat we 4 weken voor vertrek alles al op moesten ruimen, omdat het huis over ging naar de nieuwe eigenaar. dat is vandaag gebeurd, dus sinds 09.30 is het niet meer van ons
Ik vind het trouwens wel een erg raar idee dat die man nu 'ons bed' en 'onze meubels' gaat gebruiken. We mochten wel een keer langs komen van hem als hij verhuist was om te zien hoe het was geworden, maar daar heb ik geen behoefte aan. Hou het liever zoals het was
Wat betreft die website... we hebben een programmaatje op de mac. iWeb heet dat. Daar kun je kiezen uit een aantal templates en die zelf inrichten. De 'hokjes' de foto's staan gewoon op een vaste plek en daar hoef je alleen maar een foto in te slepen. De tekstvakken staan ook standaard ergens. Je klikt de opvultekst aan en je kunt je eigen tekst invullen. Je kunt ook wel slepen met de foto- en tekstvakken, maar dat heb ik nauwelijks gedaan. Alleen hier en daar een foto wat kleine gesleept en de regelafstand tussen de zinnen wat aangepast
Ik was in 1 avondje klaar met de website. Heb helemaal geen verstand van websites maken, maar het grootste gedeelte komt van mij af
De aparte fotogalerij is van Mark, want zo mooi als hij dat doet kan ik dat (nog) niet
Als we eenmaal in Oz. zitten moeten er nog wel andere foto's op de eerste 2 pagina's komen, want deze zijn lang niet zo zonnig