Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg108399#msg108399 date=1200661399]
"As far as we by means of the ounce at this moment for the arrangement are data can assess, aforesaid costumer has complied with its financial obligation concerning the mortgage loan.

This declaration is issued under exclusion of every liability of the bank.

Hoping you sufficiently to have informed."

[/quote]

Heeft iemand bij de Rabo een lollige bui gehad ofzo?  :?

Jeutje, wat is dat voor gebrabbel?? :-D

Ik heb trouwens jullie container gezien en jeeeee, ik had nog geen vijfde! Maar ik heb destijds gewoon een krat om de lading laten bouwen, en de rest......... was naar de dump gebracht of in de straat verkocht (dat zegt natuurlijk ook wel wat over de kwaliteit meubels die ik had, haha).

En nou wordt die leegte in huis opgevuld door vlinders in de buik. Zo gaat dat toch? Paar keer diep in- en uitademen wanneer je tussen de lakens kruipt, dat wil ook nog wel 's werken.

Droom ze nog even ;-)

Ja....zoiets als....wij zijn van mening, dat - zonder dat
u zich kunt beroepen op juistheid hiervan - dat op dit
moment, na dit gecheckt te hebben, de hierboven
vermelde klant, voldaan heeft aan zijn financiële
verplichtingen met betrekking tot de hypotheek lening
(beetje gevalletje van witte sneeuw, of natte regen
vind je niet). Maar...hou er wel rekening mee... dat
wij - ondanks dat we het hier wel opgeschreven hebben -
nergens voor aansprakelijk kunnen worden gesteld. Dus
als de informatie - die wij hier alleen kunnen checken en
opgeschreven hebben - niet klopt....ja....tja...dan is dat
toch echt niet onze schuld. AAAAARRRRRRGGGGHHHHHHH  :lol:

Nou.... Als er net zoveel water in de dammen van Brisbane was gevallen als wat wij in Berlijn hebben gehad, hadden ze nu voor 100% vol gezeten :) We hebben 3 dagen lang alleen maar regen, regen en nog eens regen gehad. Niet zo maar even een buitje, maar continue ;) Maar goed, we hebben de sticker in ons paspoort zitten en mogen dus ook indefinitely in Australië blijven :)

Verder was het me het weekendje wel hoor... Over Murphy gesproken zeg... In de trein laat Mark per ongeluk de kaarten voor de heen en terugweg in het luchtrooster vallen, mijn schoonmoeder ging in de lift tegen de knoppenkast aan staan met haar rug en drukte zo alle knoppen van elke verdieping in, mijn schoonvader liet vandaag op de terugweg een bord patat uit z'n handen vallen en was later ook nog bijna z'n portemonnee kwijt. Alles wat fout kon gaan ging zo ongeveer fout, maar achteraf hebben alles overleefd en hebben we gekregen waarvoor we naar Berlijn zijn gegaan :)

De tickets kregen we bij de DB trouwens niet terug. Ze hadden beloofd dat de tickets er bij het Ostbahnhof uitgehaald zouden worden, maar dat is dus niet gebeurd... Gevalletje miscommunicatie dus... "Ja jammer dan... U bent zelf de kaarten kwijtgeraakt" Met de trein weer terug naar Almelo had ons 82 euro p.p gekost voor een enkeltje en dat vonden we veel te duur, dus hebben we gekeken wat de beste optie was. We hebben uiteindelijk dus een auto gehuurd en zijn daarmee naar het vliegveld van Münster gereden. Daar konden we de auto weer inleveren en werden we opgehaald door Mark z'n zwager :)

Soms heb je zo eens van die weekenden he.... Alles wat maar fout kan gaan gaat dan ook fout :)

Maar we hebben wel ons felbegeerde stickertje in ons paspoort zitten :)
's morgens om 9.00 uur stonden we binnen bij de Australische ambassade. 1 stel en 1 vrouw waren er al iets eerder. Wij hadden dus ook met nummertjes trekken ook maar even gewacht totdat zij ook een nummer hadden. Binnen 30 minuten stonden we weer buiten met 2 stickers in ons paspoort. Dat je toch daar maar al die moeite voor hebt gedaan he!

Jeeeeeeehhhhhh!!!! al was het een
weekend met wat hindernissen  :wink:
titanic-058.gif

Jullie hebben het mooie oranje plakstickertje (mooie dubbele combi hè!, een 'plakstickertje')
party0003.gif

Ik denk niet dat ik mijn Postbank rekening zomaar mag opzeggen.. :D (Ben student, en ja; sta rood.. :p)

hihi wat een hindernissen om je sticker te krijgen...trouwens wat knap van Maluka om de kaarten exact in het rooster te laten vallen...hij heeft vast veel geknikkerd als kind!  :grin: :grin:

Jongens, heel veel plezier met de laatste dagen in NL nog en adem maar lekker vaak in en laaang weer uit, word je lekker rustig van en je slaapt als een roosje!  :up:

Take care en groeten van Tampet

Gisteren hebben we ons eerste afscheidsfeestje gehad. In Bergen op Zoom voor mijn kant van de familie en kennissen die ik al m'n hele leven ken. Mark had gedacht dat hij er bijna niemand van zou kennen, buiten mijn familie dan, maar dat viel nog reuze mee. We hebben heel veel gekletst met heel veel mensen en iedereen was geïnteresseerd in onze plannen en wilde precies weten wat we dan allemaal gingen doen en wat we de eerste tijd allemaal zouden moeten regelen. In de uitnodiging hadden we gezet dat we liever geen kadootjes wilden hebben, omdat de container al weg is en we het niet mee in de bagage kunnen nemen. Uiteindelijk hebben we bijna 1 ticket 'terugverdiend' met het geld wat we allemaal gekregen hebben!  :shock: :grin: Mijn tante had zelfs Australische dollars gegeven! Die had in ieder geval nagedacht ;)

Het was gezellig. Over 2 weken hebben we er nog een :D

Klinkt gezelllig :)
En, heb je het droog kunnen houden? Ik denk als je zo iedereen bij elkaar ziet, dat het wel een emotioneel moment is he.

Ik had een kadootje voor m'n ouders waaronder een beschermengel voor m'n vader om aan z'n sleutelbos te doen. "Voor papa"  en "Ik bescherm je" hing er in 2 labeltjes aan. Toen ik hem dat gaf begonnen we allebei te huilen en dat was het enige moment waarbij ik het niet droog hield :)
Doordat m'n vader en ik begonnen te huilen begonnen een paar vriendinnen van m'n ouders ook te huilen :) Stelletje jankerds allemaal :grin:

De kop is er tenminsten af met afscheidsfeestjes.
Wat zalig dat je al een ticket bijna terug hebt, ga je nu voor die andere en jullie reis :grin:

Dat zou wel lekker zijn ja :grin: Ach... we zien wel. Had alleen nooit verwacht dat mensen zo goed zouden 'luisteren' naar ons ;)

Fijn dat het zo'n leuk feestje was, waren we
trouwens toch nog even héél dicht bij elkaar  :wink:
hemelsbreed gezien dan toch.

Succes met de laatste loodjes en veel plezier (en
een traantje misschien) bij het afscheidsfeestje
over 2 weken.

Groetjes Miran  :smile:

We waren hemelsbreed zeker 'dichtbij' :) Aankomend weekend weer, maar dan zonder Maluka. Ik ga nog 1 keertje Vastenavend vieren met m'n ouders en wat kennissen. Dan op de donderdag er na weer terug naar Almelo.

Morgen moeten we allebei nog werken en dan hebben we donderdag onze laatste werkdag! Maluka heeft afgelopen vrijdag al een afscheidsfeestje gehad van z'n baas en collega's en ik heb donderdagmiddag m'n borrel. Beetje dubbel is het wel, want bij deze baas had ik het, in tegenstelling tot de vorige, echt heel erg naar m'n zin! Maar goed. Wetende dat je, na donderdag, een maand of 4 a 5 vakantie hebt is ook niet slecht ;)

:lol:superrrr!!!!

Leuk om zo de laatste stress dingen te lezen!
En jullie hebben de sticker eindelijk!

En troost je...
Jullie regen in Berlijn... ik in Exloo/Ees (bij Assen)
Heb nog nooit zo lang zoveel regendruppels langs het raam zien vallen!  :|
(was weekendje weg in eigen land. George had wedstrijd met zijn Big Scale auto en de hondjes en ik zaten in een vakantiehuisje)

Ik heb jullie blog bekeken  :up:
Ik denk dat in zo´n container alleen George zijn gereedschap al gaat  :hang:
Dan nog maar te zwijgen over `mijn` spulletjes en ik wil helemaal niet veel meenemen!

Back