Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Bedankt allemaal!!

Voordat het zover is hebben we eerst nog vanavond een afscheidsfeest. We hebben rond de 80 mensen uitgenodigd en van het merendeel gehoord dat ze wel komen. Dat wordt dus nog lekker druk :)

Zaterdag moeten we ons tijdelijke onderkomen opruimen/schoonmaken en de spullen klaarmaken om mee te nemen. Dus hier ook weer een schifting. Welke kleren nemen we niet mee en welke weer wel. De hele dikke warme truien wilden we maar achterwege laten. Neemt veel ruimte in beslag en als het straks in Oz. toch kouder dreigt te gaan worden, schaffen we wel wat truien aan in Oz. (wordt nog wat voor mij, ik ben niet zo'n kledingkoper)......

Gisteravond nog gezellig gewokd met mijn ouders, zus en zwager. Was ook erg gezellig.....komt behoorlijk dichtbij nu :p

Voor je 't weet zit je uit te blazen in het vliegtuig, dus geniet van alles.
Heel veel plezier vanavond!
Poets ze morgen, en voor overmorgen een hele goeie reis toegewenst.
En we horen wel weer van jullie als je eindelijk weer voet op Aussie bodem hebt gezet!
Good luck :up:

Florence

Hee Maluka en Annemiek,

Heel veel plezier vanavond. Geniet er maar goed van. Goede reis toegewenst en lekker relaxen in het vliegtuig. Op naar het avontuur!

Groetjes, Dijnnas.

Ook van mij een hele goede reis gewenst. Het heeft voordelen die lange vluchten; je kunt lekker rustig alles laten bezinken en hebt de tijd om de overgang te maken, mentaal en emotioneel. Jullie gaan het gewoon DOEN nu, geweldig! Tot horens op het forum,
groet,
Fae

Hey Maluka & Annemiek.. :) Ook ik wil jullie een goede reis wensen, een leuk en hopelijk draagbaar afscheid en dat alles maar snel mag wennen (je nieuwe huis, baan..) Of juist niet natuurlijk ('t weer, de natuur..!)

Gr. Luuk

Even een korte update. We hebben beiden niet al te best geslapen na het feest. Had meer met de temperatuur te maken, dan het verwerken van de indrukken van het feest hoor :)

We hebben er zin en realiseren ons nu maar al te goed dat het afscheid dichterbij komt. Morgenochtend om 11.15 vertrekt ons vliegtuig vanaf Schiphol. Gelukkig hebben een aantal vrienden en familie al aangegeven mee te willen naar Schiphol, dus ook daar wordt het weer gezellig.

We zullen zien wanneer we weer in de mogelijkheid zijn om te reageren!....

Groeten, Mark & Annemiek

Jongens een goede reis en een geweldig begin ' over there' gewenst!  :up:

groeten van Tampet (ja nog steeds braaf aan het wachten..)

Back