Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

picfornewsletterHeartReef.jpg

Have a safe trip, you guys! .. Op dit moment zitten jullie IN het vliegtuig en worden de motoren gestart voor het grote avontuur. Sit back and relax.. Miekje, hopelijk voel je je gauw beter. Anders maar gelijk aan de gezonde fruitsapjes van QLD!

see you on the other side and THE REEF IS WAITIN'
hug, John 'n Cat

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie
1e indrukken straks. En ik hoop dat het
afscheid op schiphol meeviel. Nu zitten
jullie in het vliegtuig, gekke gewaarwording
denk ik, op weg naar het volgende stuk
van jullie leven  :up:

Miran xx

Zo, we zijn er.....

Een goede reis gehad. Toch wel een heel erg emotioneel afscheid gehad. Maar gelukkig alles goed doorstaan. Door de spanning naar het afscheid nemen toe en de ontlading daarna heeft Annemiek wel een griepje opgelopen (verminderde weerstand)....

We kwamen vanavond net door de quarantine toen we Linda al zagen zitten. Wij zitten nu lekker bij hun op het terras te genieten van het lekkere klimaat en een lekker koud biertje.

We zullen binnenkort proberen te blog bij te werken!

Groeten, Mark & Annemiek

PS. Brisbane by night is also Brisbane :p (nog niet Brisbane bij daglicht gezien, maar dat gaat de komende dagen zeker gebeuren.)

Nou jongens, welkom! Wat een spannende tijd!

En morgen een nieuwe,frisse dag mét licht, dan kunnen jullie zien waar je beland bent. Veel plezier! :)

Ireen

Welkom home!!!!

Heel veel geluk en succes met het "opstarten" in jullie nieuwe land! :up:

Syl

We zijn inderdaad verrast door het "leuke" weer. Maar het past op dit moment precies bij onze geestelijke gesteldheid. We hebben allebei een griepje opgelopen en we voelen ons daardoor niet al te goed te pas. En dan komt er ook nog een stukje jetlag bij.

Morgen proberen we toch naar het CBD te gaan, om daar nog wat dingetjes proberen te regelen. Maar wat al wel gelukt is, is het aanschaffen van 2 australische mobiele nummers. :up:

Nu de rest nog, maar als je grieperig bent en het dan weer koud en dan weer warm hebt, dan heb je niet heel veel zin om iets te gaan ondernemen.

Welkom! Hmm dit is ook wel heerlijk "op de bank met een kopje thee" weer :). Als jullie een keertje willen afspreken moet je het maar laten weten! Sterkte met de griep  :up:.

Ik moet zeggen... Ik had me mijn eerste dag in Australie anders voorgesteld dan dit. Dan heb ik het niet eens over het weer hoor. Komt me nu eigenlijk wel goed uit dat het regent, want ik voel me echt <CENSUUR> ... Heb hier een doosje Lemsip naast me staan waar ik zo weer 2 pilletjes van ga nemen. De koorts is nu weg, maar dat schijnt overdag altijd wat minder te zijn. Verder weet ik van gammeligheid (geinig woord weer ;) ) niet hoe ik moet gaan zitten/hangen/liggen. Wil nu zo weinig mogelijk liggen en slapen, anders doe ik vannacht weer geen oog dicht en kom ik nooit van de jet lag af die ik ook heb...

Ben dus enorm blij dat we nu lekker bij San en Lin thuis zijn en niet in een hostel zitten of op een camping. Worden perfect verzorgd en schamen ons bijna dat we zulk 'geweldig gezellig' gezelschap zijn nu.

Hey Welcome in Brisvenie!

Aj een keer iets wil drink'n in het CBD moet je het moar eem zegg'n. (Goan we wel ergens droog zitt'n heur.)

Ajuu!

In ieder geval beterschap gewenst en laat je maar lekker
vertroetelen. Als jullie weer beter zijn zorg je gewoon
dat zij op hun beurt ook eens vertroetelt worden.
Groetjes en dat jullie maar snel beter zullen zijn en
op stap kunnen.

Liefs Miran
love-138.GIF

Yihaa! Ben weer boven water :) Voel me nu een stuk beter, maar laat ik nog maar niet te vroeg juichen ;) Heb daarstraks voor de eerste keer Kookaburra's in het echt gehoord :) En guess what! Het is droog :)

Hallo daar aan die andere kant!

Goed te lezen dat jullie al een beetje aan het opknappen zijn!! Heftige dagen achter de rug gehad dus kan me voorstellen dat een griepje dan sneller aanslaat....maar from now on alleen maar :sunny: :sunny: dagen in het verschiet!!
Geniet van de ontdekkingstocht in het nieuwe land Annemiek en laat het allemaal lekker over je heen komen!!

vrolijke groeten van Tampet

Back