Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg111700#msg111700 date=1203497340]
Vervoer is helemaal geen probleem...
[/quote]

Sorry, dan had ik dat verkeerd uitgelegd - maar het aanbod staat niettemin.

Wat die WC betreft, misschien zou je je 'veiliger' voelen als je een spuitbus insectenspray meeneemt?

Ireen :)

Hahaha, een spuitbus ja...dan wordt je niet 'aangevallen' door
beestjes, maar ben je gelijk van de wereld door de geur van
de spuitbus. Hoewel, misschien altijd beter dan die andere
geuren die er kunnen overheersen  :wink: :grin:

Hi there!

Of je zegt het volgende mantra op: " creepy crawlies GET LOST"!! (luidkeels, 3x herhalen)  :evil: 
...maar verder alles goed in het warme Brisbane?

[quote author=tampet link=topic=1071.msg111791#msg111791 date=1203537616]
Of je zegt het volgende mantra op: " creepy crawlies GET LOST"!! (luidkeels, 3x herhalen)  :evil: 
[/quote]

Waarom moeten ze mij gaan halen?  :lol:

[quote author=Lost link=topic=1071.msg111818#msg111818 date=1203547232]
[quote author=tampet link=topic=1071.msg111791#msg111791 date=1203537616]
[/quote]

[/quote]

:grin: :grin: .... Lost, hij biedt overal een helping hand  :grin: :grin:

[quote author=Lost link=topic=1071.msg111818#msg111818 date=1203547232]
[/quote]

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

...Maareh...kan ik je straks ook uit Adelaide of Perth oppiepen? 7x24?
he gelukkig...:lol:!

Zo, we zijn vandaag naar Moorooka gereden samen met M5. Hebben gekeken of er een "suitable" car voor ons te vinden was. We hebben tenslotte besloten om een Toyota Landcruiser Prado aan te schaffen uit 2002. A.s. woensdag is die klaar en kunnen we hem ophalen!

Hoi Annemiek,

Ik heb de auto even gegoogeld. Mooie bak zeg, daar kan je echt
wel een supermooie rondreis in maken! En...even een heel belangrijk detail, wat is de kleur?  :grin:

groetjes Miran

Hoi Annemiek wat ik altijd doen als er geen wc in een cabin is (niet dat ik bang voor beestjes ben maar te lui om 's nachts te lopen door regen en/of kou) in een leeg pak sinasappelsap of iets dergelijk plassen. En dan leeg je hem 's morgens in de wc. Zorg wel dat je hem goed schoon maakt voor tijd anders zijn de beestjes er eerder bij dan jij :grin:

Veel plezier :up:

Erna, moet je er wel bij zeggen dat je dan de bovenkant openknipt, want je gaat me toch niet vertellen dat je in het schenkgaatje mikt?!

Annemiek, wij hebben ook een Prado gehad, en we vonden het een heel fijne wagen, maar hij zoop wel erg veel, dat was wel jammer. Oh, en jullie weten dat je bij Queensland National Wildlife & Parks een vergunning moeten/kunnen aanvragen zodat je door bepaalde National Parks kan rijden? Zo ja, heb ik het voor niets getypt ;-) Zo niet, kijk dan hier: http://www.epa.qld.gov.au/parks_and_forests/activities_in_parks_and_forests/fourwheeldriving/#gen1

Veel plezier!

[quote author=tum link=topic=1071.msg112075#msg112075 date=1203752572]
Hoi Annemiek,

Ik heb de auto even gegoogeld. Mooie bak zeg, daar kan je echt
wel een supermooie rondreis in maken! En...even een heel belangrijk detail, wat is de kleur?  :grin:

groetjes Miran
[/quote]

Wacht even, nog niets zeggen .. Eerste gokje: WIT .. (ik denk dat 80% van die grote, en vooral wat oudere) 4WD's wit zijn nl ... ;-)

Beetje late reactie, maar toch wil ik jullie nog even een supertijd toewensen.
Geniet er van, werken kun je altijd nog, toch?

:cool: :cool: :cool:

Marie

[quote author=Jan and Erna link=topic=1071.msg112077#msg112077 date=1203752852]
Hoi Annemiek wat ik altijd doen als er geen wc in een cabin is (niet dat ik bang voor beestjes ben maar te lui om 's nachts te lopen door regen en/of kou) in een leeg pak sinasappelsap of iets dergelijk plassen. En dan leeg je hem 's morgens in de wc. Zorg wel dat je hem goed schoon maakt voor tijd anders zijn de beestjes er eerder bij dan jij :grin:

Veel plezier :up:
[/quote]

:grin: Die Erna, altijd goeie tips  :up:

Dank je :up:

@ Ireen , je weet nu half hoe goed ik kan richten  :smile:

Maluka en Annemiek jullie alvast een hele prettige reis, wanneer gaan jullie op stap en al enig idee  welke richting  jullie eerst op gaan. :up:

De kleur is inderdaad zilvergrijs en de bumpers zijn donkerder grijs. We hebben in de winkel van Australia Zoo een boek gekocht met kaarten van Australië waarin ook alle campings aangegeven staan. We weten nog niet welke kant we op gaan als we beginnen met reizen. M5 zei dat het misschien handig was om naar het zuiden te beginnen, omdat we ook het najaar in gaan straks. Als we in het noorden eindigen in de winter is het daar nog lekker warm. Dat is wel een goeie. Verder weet ik niet wat het weer allemaal doet ten noorden van Brisbane. Geen idee of er nog meer floodings komen.
Vandaag ook de laatste campingspullen aangeschaft (koelkastje, 2 pits coleman kookstel, tafel, stoeltjes enz.)

Mooie auto Annemiek  :up:

Wij hier in Townsville hebben de meeste regen nu wel gehad, maar ik weet niet hoe het bij Rockhampton is.

Ik wens jullie in ieder geval een goede reis en veel plezier  :up:

Cheers,
Jolanda

Strak plan van M5.. Er zijn een heel aantal ozzies, die bv in Cairns wonen, in de zomer hun tijd doorbrengen in het zuiden omdat het te heet en vochtig is in het noorden en 's winters gaan ze lekker naar huis voor de warmte... Zou dus een logische keuze zijn als je van warmte houd!  :smile: Koele wagen, zeg!!  :up: geweldig! Had je toch ook niet gedacht dat je zo'n lekkere grote bak zou gaan rijden, haha..
Al gedoken toevallig?? John heeft ondertussen ook z'n papieren voor Enriched Air Instructor (Nitrox). Een cursusje plannen in september?  :wink:
Geniet van alles en tot schrijfs!

liefs, Sterre en Cathelijn

Back