[quote author=Chantal link=topic=1071.msg15381#msg15381 date=1116364689]
Jep, bij mij is door de Hogeschool Utrecht gewoon een Engelse versie van mijn diploma alsnog uitgedraaid en daar staat nu i.p.v ing. bachelor op.
[/quote]
Tip: ing. is eigenlijk een bachelor in engineering.....kwam ik ook pas achter naar email met EIAust, die zeiden dat alleen ingenieurs een skill assessment mogen doen...hallo.....ben toch echt ing....met NIRIA gebeld.....en wat blijkt....de engelse vertaling die je gratis van je opleiding krijgt is niet volledig, daarin vervalt inderdaad ing. in bachelor ipv bachelor in engineering...
Oplossing: 25 euries betalen aan NIRIA en je krijgt van hen een vertaling van je diploma met bachelor of engineering in bla bla bla waarin tevens wordt bevestigd dat deze opleiding is erkend door jawel de koninklijke nederlandse ingenieursvereniging.....
Vervolgens 75 euries aan Nuffic waarin wordt verklaard dat nederlandse bachelor aan nivo gelijk staat aan de australische....
Dan kan het niet meer mis gaan met die assessment.......toch?
Zo heb ik het in ieder geval gedaan, nou maar hopen dat het voldoende is......... :|
Enne Mark, succes met je bezwaar, hoop voor je dat het gaat lukken....! Nuffic geeft een hele beschrijving af, daar kunnen ze toch niet omheen daar in Oz?
Gr. sab