Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Hee wat goed zeg en opeens is het dan weer een stuk lichter  :up: Nu gewoon ervan uitgaan dat het vanaf nu allemaal goed gaat. Super hoor gefeliciteerd!

:up: Mark Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Annemiek  beterschap met je hand en succes met het vinden van een baan.

De aanhouder wint. Waar een wil is, is een weg.

Groetjes Rudi & Henriette

Thanks all :)

Mijn hand is helemaal goed. Wond is goed genezen. Zijn vanochtend naar het ziekenhuis geweest om de hechtingen te verwijderen. Eentje was al bijna vastgegroeid in de huid door de snelle genezing.....

Deze keer hoefden we helemaal niet te wachten trouwens. Ik kwam daar aan en zei dat ik kwam om de hechtingen uit m'n hand te laten halen. Er zaten 3 mensen, dus zeiden we dat het wel lekker rustig was en dat het de vorige keer zo lang duurde. Ik kon meteen met de zuster mee in een kamer en ze zei dat zij de hechtingen eruit mocht halen, dus dat ging lekker snel. Ik had die ochtend wat drinken in een tas gedaan en wat boterhammen gesmeerd. Zei nog voor de gein tegen Mark "Nu zul je zien dat we dit meenemen en het straks niet eens nodig hebben ;) " Had ik nog gelijk ook :D

Vanochtend ook maar een nieuw dekbed gekocht en we kunnen nu meteen kippen gaan houden, want een deel van het dekbed is gemaakt van mais :D Ecofriendly en beter voor het milieu, want er wordt minder energie gebruikt bij het maken van zo'n dekbed :) Zeggen ze...

Hee Mark, goed nieuws :) Maar om realistisch te blijven; ik hoop van harte dat je straks wél een goed gevoel bij het bedrijf krijgt. Ik wens je een goeie start!

Fijn Annemiek, je hand weer in actie. Typen is een goeie oefening ;-)

Doei! (Oh, en leuk van dat Ecofriendly dekbed - alle beetjes helpen, toch?!)

Klinkt allemaal weer heel erg goed!!

en wat een slimme oma heb jij, haar uitspraak ga ik zeker onthouden!

De eerste werkdag zit erop en het gevoel is al zeker beter te noemen. Het is een jong team. Bereid om je overal mee te helpen. Moet natuurlijk nog de juiste personen bij de juiste namen weten te vinden, maar dat is altijd zo in het begin.

Wellicht zit er voor mij ooit een mogelijkheid in om door te groeien naar SEO (Search Engine Optimisation), want ik had eigenlijk mijzelf voorgenomen om niet meer te gaan programmeren.

Dipjes horen erbij natuurlijk.
Inmiddels zijn we het er over eens dat we toch echt gaan verhuizen, maar dat duurt nog eventjes. We hebben namelijk 3 maanden huur van te voren betaald en dat geld is allemaal in de mortgage van de eigenaar gestoken. Als we er eerder uit gaan krijgen we dat geld niet terug. We zouden dan nog 7 weken hier moeten zitten. Mark had gisteren een idee om voor te stellen dat, als de makelaar nieuwe huurders vind voor die periode, dat die dan de huur per week aan ons overmaken, zodat wij het geld dan alsnog via een omweg terug krijgen. Het is natuurlijk een beetje van de gekken als de eigenaar dubbel geld krijgt voor het huis. Geen idee of de makelaar dit ook een goed idee vindt, maar het valt te proberen.
We gaan ons dan waarschijnlijk richten op de omgeving van Beenleigh, omdat we dan mooi halverwege CBD en Gold Coast zitten.
Maandag heb ik weer twee interviews staan, dus we zien wel weer :)

Ik heb even wat te lezen gehad! :lol:

Ga maar niet op alles reageren denk ik hahaha

Ik ben blij dat wij allebei computer nitwits zijn.
Onze computer slaaf neemt ontslag op het moment dat we weg zijn helaas....
Ik denk dus dat we op de bieb aangewezen zullen blijven!  :shock:

Mark gefeliciteerd met je baan!  :up:
Mieke, jouw tijd komt ook nog hoor! Geduld is een schone zaak!
Sterkte met je hand!

Wij komen met een half jaartje ook afreizen, alleen gaan we definitief naar Melbourne en omstreken.
Het zij met 1 of met 2 hondjes, want bij de jongste is de chip kapot en moet er een nieuwe in.
Aangezien het een stamboomhondje is kan hij niet zonder nieuwe chip en nieuw stamboom Oz in.
Hij is een beetje uit de kluiten gewassen en ze zien hem vast voor een amerikaanse stafford of een pitbull aan....
En die mogen dus niet....
Ik ieder geval maak ik het voor Kaya nu allemaal klaar en moet Lightning maar ergens onder gebracht worden om later op het vliegtuig gezet te worden. Ik geloof niet dat de Raad van Beheer ( die dit moet regelen) snel gaat zijn...
Bij een nieuw nestje moet je ook 6 maanden op de stamboom wachten en als ik dan nog een permit en een quarantaine plaats moet aanvragen wordt het juli volgend jaar.

Het huis is in ieder geval verkocht!!!!! aan hele leuke mensen uit Amersfoort.
Vanmorgen is het voorlopig koopcontract getekend.
Ze nemen heel veel spullen over, dus we moeten zoeken naar een bedrijf dat ook per pallet verscheept hahaha of mensen met net zo weinig te verschepen als wij.  :cool: :evil:

Zeg, het beste en kalm aan!
Groetjes!
George (sjors) en Cis

Hey Mark,

gefeliciteerd met je nieuwe baan! Werk je in het CBD?

Annemiek: succes met je pootje!

Cheers Joep

Hey Joep,
Mark heeft een baan in Woolloongabba, net iets ten zuiden van het CBD aan de zuidkant van de rivier.
pootje gaat goed ;)

Hey Cis,
Bedankt voor je berichtje :) En wat jammer dat Lightning misschien niet deze kant op kan! Hoop dat het allemaal goed geregeld wordt, zodat hij toch straks weer bij mam kan zijn ;) Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! In ieder geval een zorg minder.

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg122527#msg122527 date=1217039044]
Volgens mij is hier de heimwee ook toegeslagen...
[/quote]

Hee Annemiek ,wat bedoel je ,gooi het in de groep.  :unsure:

Groet Markus

Ja, Miek,  we zijn "all ears"..

ik ben het net aan het surfen voor fatsoenlijke ticketprijzen (best moeilijk dit keer..) want we willen eind october toch even op de koffie komen ;-)
Heb je al een keer vanilla slices gehaald voor jou en je mannetje? Die zijn me toch een partij lekker!!!! Volgens mij kun je die bij Brumby's ofzo wel krijgen.. Echt genadeloos tompoezen vreten helpt tegen/voor alles  :grin:

Back