Kookaburra en Jan Katers: jullie hebben helemaal gelijk.....verhuizen....
We hebben hier al aan zitten denken, maar hoe kunnen we, zonder dat het ons veel geld gaat kosten onder ons contract uit. We hebben zo niet iemand op de plank liggen die op zoek is naar een woning en die de huur kan overnemen.
Het grote probleem is dat als ik bij danwel TPG danwel bij Telstra vraag wat nu precies het probleem is, zodat ik ze kan meehelpen met een oplossing, ik nul op het request krijg en ze gewoon de kop in het zand steken. Gisteren enkele uren verbeld aan het bellen met sales/customer service departments en het enige wat je te horen krijgt is dat ze je niet verder kunnen helpen. Echt constructief zijn ze hier niet bezig. Als je dan vraagt om een supervisor wordt je gewoon een half uur in de wacht gezet, waarna je uit ellende de verbinding maar verbreekt. Ze hebben nl. helemaal geen supervisor op dit soort afdelingen. Als de vragen te moeilijk worden, dan zetten we de mensen in de wacht in de hoop dat ze dan zelf de verbinding maar een keer verbreken.....(en daar zijn ze nu wel weer heel erg goed in)...
Het irritantste vind ik gewoon dat je als Skilled Migrant naar Australië toegehaald wordt om hier te helpen in de economie. Maar op het moment dat je voet aan wal zet wordt je eigenlijk alleen maar tegengewerkt. Ik had nl. zo vanuit huis voor mezelf kunnen beginnen, maar met een 5Gb data abonnement via Wireless (waarbij we ook nog eens op de rand van het bereik van 3G zitten) kan ik geen internetbusiness opstarten.
Ik voel me net een crimineel die hier tegen de muur aan wordt gezet. Stel een vraag die te moeilijk is voor ons en je krijgt de kogel.....
En eigenlijk allemaal door 1 bedrijf: Telstra
Ik snap de Telstra promotie in het andere topic dan ook compleet niet :-( :-(