Nou... Zijn jullie klaar voor weer een leuk verhaaltje!? Want boy oh boy hebben wij weer een leuk verhaaltje :cry: :x
Wij hebben nu maar 1 auto en Mark moet 's ochtends natuurlijk gewoon werken. Ik ben vanochtend met Mark meegereden naar Woolloongabba en vanaf daar zou ik achter het stuur kruipen om naar Surfers te rijden voor m'n interview. In de straat waar Mark werkt heb je aan de rechterkant van die haakse parkeervakken. We remmen af, Mark doet het knipperlicht aan (tenminste... hij dacht dat hij dat gedaan had. Dat is zoiets vanzelfsprekends dat je het je later niet eens herinnert, omdat je het altijd doet). We moesten iets naar links, want met onze Prado heb je wat ruimte nodig om te parkeren, maken een bocht en KNAL!! .... onze auto krijgt een kusje aan de rechtervoor/zijkant... We werden dus ingehaald terwijl Mark wilde parkeren.
Wij geschrokken en boos maar verder wel okee en de andere bestuurder was ook boos en geschrokken, maar gelukkig ook okee. Auto's aan de kant en dan maar de zaken gaan regelen. Mark kreeg nog naar z'n hoofd geslingerd dat ie moest kijken, maar als je je knipperlicht aan hebt verwacht je niet dat mensen je, in het kleine beetje ruimte wat er maar over was tussen de geparkeerde auto's en onze auto, nog eens gaan inhalen!
Gelukkig zijn we all-risk verzekerd, dus met de centjes komt het wel goed, maar Mark heeft z'n rijbewijs 12 jaar en heeft nog nooit een ongeluk gehad, nog nooit schade gereden, dus dat was wel even schrikken. En... hoe moest ik nou naar de Gold Coast! Het paneel aan de zijkat boven het wiel was goed beschadigd en de bull-bar ook. Er waren heel snel 2 RACQ sleepwagens aanwezig en een van de mannen adviseerde ons niet om er nog mee te rijden. Ja, maar wat dan? Gelukkig zat er een verhuurbedrijf een minuut of 5 lopen bij Marks bedrijf vandaan. Daar zijn we snel naartoe gegaan en hebben een klein autootje gehuurd. Mark is terug gelopen en ik ben richting de snelweg gereden. Gelukkig ben ik heelhuids overgekomen

Was nogal geschrokken. Mark was vreselijk chagrijnig en dat is te begrijpen ook. Heb geen idee hoe het nu met hem is, want ik heb em nog niet gesproken
Had voor de zekerheid maar even aan de recruiter laten weten dat we een ongeluk hadden gehad en dat ik niet zeker wist of ik om 10.00 bij het bedrijf kon zijn, maar gelukkig was ik er wel op tijd. Het ijs was natuurlijk snel gebroken met zo'n verhaal en de beide heren die me interviewden waren erg aardig. Wat ik uit het gesprek kon opmaken willen ze me wel hebben, maar later hoorde ik van een HR meneer dat ze nog een andere kandidaat hebben. Ze vroegen me wanneer ik kon beginnen en ik zei dat dat aanstaande maandag al wel kon. Ze zouden overleggen met de recruiter en dan hoor ik het wel weer
Goed... Voor zover wat er vandaag weer gebeurt is...
Henriette, dat is helemaal geen gek idee

Ik kan wel wat beweging gebruiken en wat sterkere armen kweken is nooit verkeerd als je een vriend hebt die veel sterker is
Joep, goed idee om eens wat af te spreken! Is altijd leuk om mensen eens in het echt te ontmoeten waar je via internet contact mee hebt
En bedankt weer voor de berichten

De laatste paar dagen zien er alweer een stuk zonniger uit letterlijk en figuurlijk