George Franciska
XPdite Sponsor
Super Annemiek!
En al die ideetjes die je hebt goed onthouden en zeker gaan doen!
Pianolos, roeien noem maar op.
Vrijwilligerswerk kan ook 2 uurtjes per week zijn hè.
Dat hoeft niet altijd hele dagen enzo.
't is wel netwerken...... Wie weet ontmoet je nog meer mensen die je aanspreken om mee om te gaan.
En wat lief dat je moeder je bemoedigd door te gaan, echt tof!
De reden dat er nu zo gereageerd wordt en niet alleen maar zakelijke vragen is natuurlijk ook omdat je elkaar beter leert kennen door het hele proces dat we volgen en mensen hebben elkaar hier of daar al eens ontmoet, dat schept ook een andere band.
Ik persoonlijk vind het niet erg! Het hoeft allemaal niet koel en aftandelijk, maar dat ben ik.
Je bent dan ook van harte uitgenodigd in het "afgesplitst" in de kletsdoos :grin:
We gingen iets te ver of topic en nu is het een heerlijke "brieven/boekwerkenschrijf" topic geworden over van alles en nog wat!
En over je lege huis... het jouwe komt snel weer vol!
Het onze wordt leger en leger...
Bijna alle kastjes enzo zijn al verkocht en alles van de inhoud ligt op de grond! :grin:
Ik krijg de kans niet eens het ergens anders in te pakken!
Heel veel succes met je gesprek en ga ervoor meis!
En al die ideetjes die je hebt goed onthouden en zeker gaan doen!
Pianolos, roeien noem maar op.
Vrijwilligerswerk kan ook 2 uurtjes per week zijn hè.
Dat hoeft niet altijd hele dagen enzo.
't is wel netwerken...... Wie weet ontmoet je nog meer mensen die je aanspreken om mee om te gaan.
En wat lief dat je moeder je bemoedigd door te gaan, echt tof!
De reden dat er nu zo gereageerd wordt en niet alleen maar zakelijke vragen is natuurlijk ook omdat je elkaar beter leert kennen door het hele proces dat we volgen en mensen hebben elkaar hier of daar al eens ontmoet, dat schept ook een andere band.
Ik persoonlijk vind het niet erg! Het hoeft allemaal niet koel en aftandelijk, maar dat ben ik.
Je bent dan ook van harte uitgenodigd in het "afgesplitst" in de kletsdoos :grin:
We gingen iets te ver of topic en nu is het een heerlijke "brieven/boekwerkenschrijf" topic geworden over van alles en nog wat!
En over je lege huis... het jouwe komt snel weer vol!
Het onze wordt leger en leger...
Bijna alle kastjes enzo zijn al verkocht en alles van de inhoud ligt op de grond! :grin:
Ik krijg de kans niet eens het ergens anders in te pakken!
Heel veel succes met je gesprek en ga ervoor meis!