Hey Kookaburra
Heb net foto's van Isa gezien en ze is echt klein! Volgens mij weegt ze ergens rond de 2750 of 2800 gram
Ze is wel enorm schattig en mooi zo spreekt de trotse tante
Hadden we maar een miljoentje in de kast liggen... Dan zat ik nu twee tickets te boeken, zodat we haar konden zien
Skippie: pas geleden was ik nog overgekwalificeerd voor een baan
vrijwilligerswerk is wel een goeie, maar ik wil even afwachten. Als ik nu vrijwilligerswerk ga doen en over 2 weken heb ik een baan, dan moet ik er al zo snel weer mee stoppen. Heb in Nederland maanden gehad dat we het zo druk hadden en dat de week en het weekend helemaal vol zat, dat ik hier in het weekend lekker wat voor mezelf wil doen. Duiken bijvoorbeeld
Ga straks maar weer eens bellen. Eergisteren had ik gebeld naar de recruiter, maar die was even niet op kantoor. Er zou een boodschap doorgegeven worden en hij zou me bellen, maar dat deed hij niet. Gisteren belde ik weer en hij was gaan lunchen, maar zou me na de lunch terugbellen. Dat deed hij niet, dus aan het einde van de middag belde ik weer. "Heeft hij je niet teruggebeld!?" vroeg de telefonist... "Nee, dat heeft hij niet gedaan." Er werd weer een boodschap doorgegeven, want hij was er inmiddels niet meer....... Vandaag dus eerst even nieuw beltegoed halen en dan zometeen maar weeeeer bellen.
Mark zei pas geleden iets grappigs. Soms is het niet Australia, maar Frustralia en dat klopt helemaal! Eigenlijk is het helemaal niet grappig...