Hij bedoelde dus een schattige roze "Hello Kitty" bal
en die andere was van "The Fantastic Four"
Ik ben nu twee keer mee geweest om te kijken (zit anders toch maar alleen thuis tv te kijken
) en een keer ben ik ook meegeweest om te bowlen met vrienden die op bezoek waren. In Nederland vond ik het nooit zo leuk om te doen, omdat ook ik erg goed ben met gutterballs
Als ik eens rond de 35 a 40 punten gooide was het veel! We hadden dus 3 games gespeeld en in de laatste had ik warempel 86 punten! Als je een beetje met beleid gooit en probeert te zien wat je doet gaat het nog best
Binnenkort hebben we de Wii weer en dan kunnen we pas echt gaan bowlen
Dan gooi ik weer met gemak een game van 180 tot 220
Toch jammer dat ik dat niet kan transformeren naar de echte bowlingbaan
Gisteren ben ik in de Dutch Shop geweest en heb wat Nederlandse dingen in huis gehaald zoals ontbijtkoek, koek en speculaaskruiden, frikandellen, Hollandse gehaktschotel, appelstroop
De mevrouw achter de balie vertelde dat ze die morgen een Nederlandse backpacker in de winkel had die spontaan tranen in z'n ogen kreeg. Hij mistte het thuisfront toch wel nu hij hier zo tussen al die Nederlandse dingen liep. Dat had ik dus ook wel een beetje. Voelde me echt even in Nederland
Een tijdje terug hadden we bij de Aldi friet gekocht met de bedoeling om dan ook een keer een nieuwe frituurpan te kopen. Die van ons hebben we niet meegenomen. Toen ik Mark vertelde gisteren dat ik ook frikandellen had gekocht hebben we vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en zijn we bij Goeie Gijs (Good Guys
) maar een pan gaan kopen
Je kunt dus wel raden wat wij vanavond eten!