Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Redland Bay - Cleveland is zo'n 15 km. Moet op zich te doen zijn.....maar ben niet zo'n fietser.....

Redland Bay heeft toch ook bussen die rechtstreeks naar Brizzie rijden? Ik zie ze altijd gaan......Eenmaal hier kun je vast wel in de buurt uitstappen, want bij Woolangabba busway station ben je zo van waar dan ook.

Perth ??????????? auto's???????? die heb ik helemaal niet gezien  :grin: :lol: :p

Leuk dat je belde Annemiek. Ik laat van me horen (weet alleen nog niet wanneer :) tis een beetje gekkenhuis hier.

Pfffffff, ben vannacht terug gevlogen en zie er echt uit als een overnight flight persoon! Ben klaar om mijn bedje in te duiken, maar heb met vrienden eten/drinken afgesproken....

Henriette

Er gaan zeker bussen van Redland Bay naar Brisbane, maar volgens een persoon bij Translink doet die bus er ongeveer 2 uur over. Iemand van Mark's bowlingteam zei gisteren dat het vanaf Victoria Point ongeveer een uur is naar het Mater children hospital bij Southbank in de buurt, dus wie er nu gelijk heeft? Er is alleen geen goede busverbinding naar Cleveland vanaf ons huis. Moet maar eens uitzoeken of er andere bussen zijn die die route doen.

Ik vind het in ieder geval wel erg fijn dat ik nu even een auto tot mijn beschikking heb! Kan nu gaan en staan waar ik wil (als ik maar binnen de 200 km per dag blijf, maar dat lukt wel :) ) zondar dat ik op gezette tijden bij de bushalte moet staan. Gisteren lekker een uurtje in de IKEA rondgestruind en dat is veel leuker als andere mensen aan het werk zijn, want dan is het er een stuk rustiger :)

Ben benieuwd wanneer we de auto weer hebben en of ik vandaag gebeld wordt door de recruiter... Het zou echt zo super zijn als ik deze baan zou krijgen!

Om 6.30 uur in de bus zitten om om 8.12 uur in Woolloongabba aan te komen.

Das 1.45 uur. Is me iets te veel.

Dan is de trein toch nog een beter alternatief. Als we straks gaan verhuizen (waars. in omgeving Beenleigh) dan kunnen we een huis zoeken die redelijk dicht bij het station zit. Dan kan ik het lopend/fietsend af naar het station.

Ons contract met de makelaar loopt eind december af (tenzij we er eerder onderuit kunnen als er nieuwe huurders zijn gevonden)...dus nog uiterlijk 4 maanden.....

En als Annemiek werk heeft, is het eigenlijk een luxeprobleem geworden....en over luxeproblemen mag je niet klagen vind ik :p

Goed en slecht....

Heb afgelopen week slecht gebowld. Net rond de 100. Alleen de derde game ineens 151....

Moet toch maar meer gaan oefenen...

Leuke is wel dat ik 3 mensen mee mag nemen buiten de league om en voor $5,50 per game per persoon mag spelen. Als je niet in een league speelt kost het $14,-

Wat is jouw handicap Peter? :wink:

Ha, ha, dat is timng.. Ik kijk net effe naar xpdite en zie jouw reactie net geplaatst :)

Aangezien we hier op xpdite zitten: Ik heb geen handicap!! :)

In bowling terminologie: Op dit moment is mijn handicap (NB: ik speel in een league die een 80% van 200 regel heeft) iets van 28 dacht ik. Mijn huidige gemiddelde is 164.... Was ooit een tikkie boven de 170, maar sinds mijn nieuwe bal is het flink geduikeld. ben nu wel weer op de goede weg (denk ik / hoop ik).

Ik krijg een enorm beeld van Al bundy (married with children) voor me als het over bowlen gaat!  :cheer:

Maar wel mooi dat je er mee uit de voeten kan en dus ook weer nieuwe mensen leert kennen Mark!  :up:
Ik ben erg goed in links en rechts in de goot mikken  :cool:
Mijn hand oog coordinatie is niet helemaal je van het!

Hahaha ...

Zo wilde mijn teamgenoot, aangezien ik altijd nog in een rechte lijn speel en hij met een curve, ook eens een keer weer in een rechte lijn gooien tijdens de practice.

Gooit hij hem bijna direct in de goot. Wel een rechte lijn op dat moment natuurlijk :)

Ik zit nu op een handicap van 61 met een 90% van 200 regel.
(moet dus nog wel ff goed gaan oefenen als wij ooit een keer tegenover elkaar staan in het spel Peter)
Gooi nog altijd met een bal van de bowlingbaan, maar als ik deze league volspeel krijg ik aan het eind van het seizoen een bowlingtas en een bowlingbal met opdruk van of Spiderman (rood blauw), de Hulk (groen), Magic 4 (geel/oranje rood) of Kitty Katz...(roze)....

Denk dat ik maar voor die laatste ga :p

Hij bedoelde dus een schattige roze "Hello Kitty" bal ;) en die andere was van "The Fantastic Four"

Ik ben nu twee keer mee geweest om te kijken (zit anders toch maar alleen thuis tv te kijken ;) ) en een keer ben ik ook meegeweest om te bowlen met vrienden die op bezoek waren. In Nederland vond ik het nooit zo leuk om te doen, omdat ook ik erg goed ben met gutterballs ;) Als ik eens rond de 35 a 40 punten gooide was het veel! We hadden dus 3 games gespeeld en in de laatste had ik warempel 86 punten! Als je een beetje met beleid gooit en probeert te zien wat je doet gaat het nog best :)

Binnenkort hebben we de Wii weer en dan kunnen we pas echt gaan bowlen :p ;) Dan gooi ik weer met gemak een game van 180 tot 220 :)
Toch jammer dat ik dat niet kan transformeren naar de echte bowlingbaan :)

Gisteren ben ik in de Dutch Shop geweest en heb wat Nederlandse dingen in huis gehaald zoals ontbijtkoek, koek en speculaaskruiden, frikandellen, Hollandse gehaktschotel, appelstroop :) De mevrouw achter de balie vertelde dat ze die morgen een Nederlandse backpacker in de winkel had die spontaan tranen in z'n ogen kreeg. Hij mistte het thuisfront toch wel nu hij hier zo tussen al die Nederlandse dingen liep. Dat had ik dus ook wel een beetje. Voelde me echt even in Nederland :)
Een tijdje terug hadden we bij de Aldi friet gekocht met de bedoeling om dan ook een keer een nieuwe frituurpan te kopen. Die van ons hebben we niet meegenomen. Toen ik Mark vertelde gisteren dat ik ook frikandellen had gekocht hebben we vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en zijn we bij Goeie Gijs (Good Guys :D ) maar een pan gaan kopen :) Je kunt dus wel raden wat wij vanavond eten!

eeehhh.. poffertjes??  :grin:

Mark,
Dat is wel leuk dat je een bal en tas krijgt alleen maar door de league uit te gooien... En inderdaad wel even goed oefenen dan voor we een East-West competition gaan doen!!

Married with children?? Hmmm, beeld klopt niet helemaal hoor.. Zowel Mark & Annemiek als wij zijn kinderloos .. (gelukkig maar) en ook geen schoenen verkopers ... :)

[quote author=perthpete link=topic=1071.msg123514#msg123514 date=1218263205]
Married with children?? Hmmm, beeld klopt niet helemaal hoor.. Zowel Mark & Annemiek als wij zijn kinderloos .. (gelukkig maar) en ook geen schoenen verkopers ... :)
[/quote]

Maar de rest komt dus wel overeen?  :bangingdoor: :eat: :dog: :drink: :drinking: :sleep:

Heeft het gesmaakt? Lekker hoor frietjes  :lol:
En morgenochtend zo'n boterham van de supermarket (die een week vers blijft) met appelstroop?

:up:

[quote author=r2d2 link=topic=1071.msg123550#msg123550 date=1218313264]
[quote author=perthpete link=topic=1071.msg123514#msg123514 date=1218263205]
[/quote]

Maar de rest komt dus wel overeen?  :bangingdoor: :eat: :dog: :drink: :drinking: :sleep:
[/quote]

We wonen allebei in Australië, wonen beiden redelijk dicht bij de kust (op een afstand Vladivostok - Amsterdam :) ) Peter en ik en Annemiek en Ellen zijn van hetzelfde geslacht....
Peter werkt in de IT, ik ook. We doen beiden aan 10 pin bowling....wil je nog meer overeenkomsten?

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg123612#msg123612 date=1218423294]
We wonen allebei in Australië, wonen beiden redelijk dicht bij de kust (op een afstand Vladivostok - Amsterdam :) ) Peter en ik en Annemiek en Ellen zijn van hetzelfde geslacht....
Peter werkt in de IT, ik ook. We doen beiden aan 10 pin bowling....wil je nog meer overeenkomsten?
[/quote]

Ik bedoelde tussen Al Bundy en jij :wink:

We hebben niet zo'n mooie bank als zij hebben in de serie en Mark draagt ook niet van die supersexy kleding :p Vind het ook zo jammer dat hij nooit z'n hand in z'n broek steekt voor de tv. Snapt hij nou echt niet dat dat iets is waar vrouwen opgewonden van raken?

Neehh... Als Mark meer op Al Bundy leek.... Wat hadden wij dan vaak ruzie! ;)  :grin:  :lol:

Zo te horen zijn jullie toch iets meer de Flintstones  :grin: Fred gaat ook altijd zo graag bowlen met Barney  :roll:

Back