Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

[quote author=Inge link=topic=1071.msg126865#msg126865 date=1224041269]
[quote author=tum link=topic=1071.msg126864#msg126864 date=1224040332]
Tuuuuuuurrrrlijk grinnik  :grin:
[/quote]

Dus jullie sproeien gewoon wanneer het uitkomt?  :shock:
[/quote]

Nee joh, wij doelden op Maluka en Annemiek in hun nakie om 12 uur 's nachts de tuin sproeiende! ;-)

Ik sproei alleen als ik bijv. soep aan het eten ben of iets drink en iemand maakt me enorm aan het lachen.... :p

Maar over het algemeen ben ik niet in mijn nakie soep aan het eten of iets aan het drinken.

Gisteren heeft het ontzettend gestormd in en rondom Brisbane. We hebben nog wel even goed door de regen gereden op de M3, maar bij huis waren er alleen nog maar flitsen en een paar regendruppels. Echt hard gestormd heeft het dus niet bij ons gedaan!!

Hé Maluka,

Nou, als ik dan ooit tegenover je zit en we zijn soep aan het eten, herinner me er dan aan
dat ik je niet aan het lachen maak  :grin:

Hier heeft het de afgelopen paar dagen ook lekker geregend, maar vanaf gisteren is het weer
lekker droog en warm.

Het gras is in ieder geval gegroeid als kool van die regen en wordt weer lekker gemaaid vandaag.

Alvast een fijn weekend.

groetjes Miran

Ik heb nog niets getekend, dus ik zeg het heeeel voorzichtig ;)

[size=6pt]ik heb een baan en begin maandag[/size]

[size=7pt]dan zeg ik heel voorzichting[/size]

[size=30pt]YIPPIIIEEEEEE!!!!![/size]
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Hoe, wat, waar, wanneer, maar vertel dat maandag maar als je [size=7pt]getekend hebt[/size]

Wow goed zeg! gefeliciteerd, geniet nog lekker van je komende vrije dagen, voor je het weet verlang je er weer naar :lol:

:up: Goed zo, meis! Nog gauw ff voor je verjaardag.. had je niet ff kenne wachten?  :evil: Lekker hoor! Zo zie je maar dat alles op z'n pootjes terecht komt..

zet 'm op!
Cat

Hoi Annemiek,

Van harte gefeliciteerd met je baan. Nu voel je je waarschijnlijk weer een beetje nuttig in de maatschappij.

Ik zie wel wat voor een baan het is. nogmaals gefeliciteerd.

groetjes heidi

Ik ga voor een Canadees bedrijf werken als tekenaar. Hoe de functie precies heet weet ik nog niet, maar het bedrijf zit over de hele wereld en doet vooral projecten in de mijnindustrie, olie- en gasleidingen, infra enz. Het schijnt zo te zijn dat er in de Brisbane omgeving maar weinig mensen rondlopen die verstand hebben van Microstation. Er zijn er nog minder die kennis hebben van Microstation en AutoCAD (ikke dus ;) ). Je zou toch denken dat ik, als rariteit zijnde blijkbaar, wel sneller een baan had gevonden :? Maar goed... nu heb ik er in ieder geval een :)

Ik heb dus een maand of 3 bij een en dezelfde recruiter rondgehangen die veel blabla had, maar weinig presteerde. Vorige week heb ik m'n cv ook bij een andere recruiter neergelegd en die heeft nu dus voor deze baan "gezorgd"! Ze zijn gelukkig niet allemaal slecht dus ;) Jammer alleen dat die recruiter die er niets van terecht bracht wel een van de grootsten is en veel mensen gaan direct naar hen (net als ik dus) en dan krijg je vanzelf een beetje slecht gevoel bij recruiters in het algemeen...

Vanmiddag ga ik er al twee uur heen, want de persoon die ik ga helpen gaat vanaf maandag (wanneer ik begin) 1.5 week met vakantie ;) Vanmiddag krijg ik wat uitleg over de projecten waar ik aan ga werken en hoe er gewerkt wordt. Wordt vanaf maandag lekker meteen in het diepe gegooid...

:congrats:

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, eindelijk een baan en dan nog een leuke ook! De aanhouder wint! Ben blij voor je.

Sacha

Geweldig!!
:clap2:
Gefeliciteerd Annemieke! En dat klinkt nog als een leuk baantje ook.Niet voor niks gewacht!
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.Maar dat zullen we vast snel wel weer lezen.
Nu nog een nieuw huis en alles is op zijn pootjes terecht gekomen  :up:

Groetjes Ingrid

Back