Ik ga voor een Canadees bedrijf werken als tekenaar. Hoe de functie precies heet weet ik nog niet, maar het bedrijf zit over de hele wereld en doet vooral projecten in de mijnindustrie, olie- en gasleidingen, infra enz. Het schijnt zo te zijn dat er in de Brisbane omgeving maar weinig mensen rondlopen die verstand hebben van Microstation. Er zijn er nog minder die kennis hebben van Microstation en AutoCAD (ikke dus
). Je zou toch denken dat ik, als rariteit zijnde blijkbaar, wel sneller een baan had gevonden :? Maar goed... nu heb ik er in ieder geval een
Ik heb dus een maand of 3 bij een en dezelfde recruiter rondgehangen die veel blabla had, maar weinig presteerde. Vorige week heb ik m'n cv ook bij een andere recruiter neergelegd en die heeft nu dus voor deze baan "gezorgd"! Ze zijn gelukkig niet allemaal slecht dus
Jammer alleen dat die recruiter die er niets van terecht bracht wel een van de grootsten is en veel mensen gaan direct naar hen (net als ik dus) en dan krijg je vanzelf een beetje slecht gevoel bij recruiters in het algemeen...
Vanmiddag ga ik er al twee uur heen, want de persoon die ik ga helpen gaat vanaf maandag (wanneer ik begin) 1.5 week met vakantie
Vanmiddag krijg ik wat uitleg over de projecten waar ik aan ga werken en hoe er gewerkt wordt. Wordt vanaf maandag lekker meteen in het diepe gegooid...