Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Ja, ik snap ook niet wat Annemiek tijdens werktijd op Xpdite moet  :lol:

Zo...net bij het huis geweest om de ADSL verbinding te testen.....HET WERKT :)

Volgende week donderdag wordt het contract getekend en volgende week zaterdag gaan we verhuizen!!!!

Hey: goed man! Eindelijk dan een huis met ADSL!  :up:

Die paar weken dubbele huur komen jullie ook wel over heen; beter zo dan dat je 17 december nog geen huis hebt

Hee wat leuk allemaal Annemiek en Mark!Fijn dat alles op zijn pootjes terecht komt  :up:
Heel veel plezier in jullie nieuwe huis.
Wij verhuizen toevallig ook over 2 weken. Jammer genoeg binnen Nederland... Maar ooit.... dan komen we eraan!  :cool:

[quote author=skippie link=topic=1071.msg128108#msg128108 date=1226589250]
Hee wat leuk allemaal Annemiek en Mark!Fijn dat alles op zijn pootjes terecht komt  :up:
Heel veel plezier in jullie nieuwe huis.
Wij verhuizen toevallig ook over 2 weken. Jammer genoeg binnen Nederland... Maar ooit.... dan komen we eraan!  :cool:

[/quote]

Hey wat goed Skippie, een huis gevonden! Lekker hoor.

En super dat de ADSL nu EINDELIJK werkt  :up:

hoi mark en annemiek,
mark, ik gebruik inderdaad internet explorer maar voorheen lukte het ook altijd. ik heb vaker met mijn eigen computer reacties geplaatst en toen werkte het ook.

Dat het daar in de buurt van brisbane ook kan regenen weet ik alles van. ik ben 2,5 jaar geleden daar op vakantie geweest in surfers paradise en ook daar hadden we regen en kan het aardig afkoelen. het inflatable zwembad loopt zo vanzelf wel vol.

heel veel plezier in jullie nieuwe huis.

groetjes vanuit een fris terborg

heidi76....probeer het eens weer. Nu lukt het waars wel. (in dat geval zal ik, geheel tegen mijn principes in, aangeven dat M$ hier niet "fout" zat.) Maar veel problemen die ik, werkgerelateerd, ondervind, is de incompatibiliteit van deze browser en hoe je als web developer maar om IE heen moet knutselen om een site goed te laten werken.....

Apple heeft een aantal enorme updates uitgebracht (o.a. een migratie van .Mac naar MobileMe). Onze weblog wordt met het programma iWeb gemaakt wat standaard op de Mac aanwezig is. Echter, omdat deze updates gedownload moeten worden (je raadt het al) had ik ze nog nooit gedownload. Echter, mijn machine haalt automatisch updates binnen als deze verbonden is met het internet (had vergeten deze instelling uit te schakelen). Dus hij heeft er ong. 4 weken over gedaan om alle updates binnen te halen (zonder dat ik er vanaf wist) Dus begin deze week kreeg ik ineens de melding dat de updates waren gedownload en dat de computer opnieuw opgestart moest worden....Toen had ik dus ook de nieuwste versie van iWeb. Om de problemen in onze site op te lossen moesten we de hele site opnieuw uploaden. Waars. had je geprobeerd net de reactie te plaatsen toen ik bezig was met de complete upload.

(Snap je het nog :grin: )

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg128121#msg128121 date=1226618150]
heidi76....probeer het eens weer. Nu lukt het waars wel. (in dat geval zal ik, geheel tegen mijn principes in, aangeven dat M$ hier niet "fout" zat.) Maar veel problemen die ik, werkgerelateerd, ondervind, is de incompatibiliteit van deze browser en hoe je als web developer maar om IE heen moet knutselen om een site goed te laten werken.....

Apple heeft een aantal enorme updates uitgebracht (o.a. een migratie van .Mac naar MobileMe). Onze weblog wordt met het programma iWeb gemaakt wat standaard op de Mac aanwezig is. Echter, omdat deze updates gedownload moeten worden (je raadt het al) had ik ze nog nooit gedownload. Echter, mijn machine haalt automatisch updates binnen als deze verbonden is met het internet (had vergeten deze instelling uit te schakelen). Dus hij heeft er ong. 4 weken over gedaan om alle updates binnen te halen (zonder dat ik er vanaf wist) Dus begin deze week kreeg ik ineens de melding dat de updates waren gedownload en dat de computer opnieuw opgestart moest worden....Toen had ik dus ook de nieuwste versie van iWeb. Om de problemen in onze site op te lossen moesten we de hele site opnieuw uploaden. Waars. had je geprobeerd net de reactie te plaatsen toen ik bezig was met de complete upload.

(Snap je het nog :grin: )
[/quote]

wat een gedoe allemaal, tijd voor www.blogger.com?

:)

neeeeej ;) iWeb werkt geweldig! Ook geen reclames en voorgebakken weblogsites. Heb een tijdje een web-log gehad en vond het helemaal niks ;)

aj dan heb je de verkeerde web-log gebruikt.

Via Blogger.com heb ik twee blogs gemaakt zoals ik ze zelf wilde hebben met 0,0 reclame ;)

Hoi Annemiek en Mark,

Ik wilde nog even proberen of ik een reactie kon posten op jullie weblog. helaas... het wil nog steeds niet lukken. Ik krijg keer op  keer een melding dat ze niet in staat zijn om mijn verzoek uit te voeren maar dan in het engels.

het kan natuurlijk dat je weer met het systeem bezig bent maar als ik wat zinnigs te melden heb dan doe ik het wel via dit forum.

groetjes heidi

ik ga nu eerst even op een oor want om 6.00 uur rammelt de wekker weer. lekker weer een dagje kerstpakketten in pakken. blehhhhh. saai.

Reacties toevoegen werkt prima nu hoor...als het bij jou nog steeds niet lukt, dan zit het echt in je eigen systeem (of je vergeet de Captcha goed in te voeren?)

@Joep: deze is ook 100% reclamevrij. En het grote voordeel is dat we de weblog offline kunnen bijwerken. Dan als we internet hebben een klik op de knop en de site wordt gesynchroniseerd. Dat heeft vooral veel tijdswinst in Internetcafé's opgeleverd toen we nog aan het rondreizen waren. Geen knip-plak acties vanuit een tekstverwerker, daarna foto's er nog eens bijzoeken...
Gewoon 's avonds in de tent de site bijwerken zonder internetverbinding. Dan, als er weer internet beschikbaar was de site synchroniseren en klaar is Kees Mark Annemiek :-D

He Mark en Annemiek,

Goed dat het met het huis en ADSL is gelukt! Ook lekker snel verhuizen zo!

Veel plezier op jullie nieuwe stekkie

Nicole

Hoi Mark en Annemiek,

Het is me dus nu toch gelukt om een reactie toe te voegen.
Het stelt niet veel voor wat ik geschreven heb maar het was eigenlijk alleen maar een probeerseltje.

groetjes heidi

[quote author=heidi76 link=topic=1071.msg128242#msg128242 date=1226934087]
Het is me dus nu toch gelukt om een reactie toe te voegen.
Het stelt niet veel voor wat ik geschreven heb maar het was eigenlijk alleen maar een probeerseltje.
[/quote]

Ahh mooi zo :) Mooi dat het toch gelukt is.

Nou, gisteren was het zover. In alle vroegte stond ik op het treinstation in Cleveland om er vervolgens achter te komen dat er die dag geen treinen reden tussen Cleveland en Murrarie. Gelukkig had Translink bussen ingezet, dus ik kwam met enige vertraging nog wel aan op Brisbane Central. Helaas was de trein naar Hendra (waar de autoverhuur zit) al weg. Had nog op Translink gekeken welke trein ik moest hebben om het dichtst bij de autoverhuur uit te komen. Elvis B heeft mij toch maar opgehaald vanaf Brisbane Central, anders was het helemaal laat geworden gisteren door de vertraging in het openbaar vervoer. Nadat we dus de Isuzu truck hadden opgehaald zijn we eerst naar de nieuwe woning gereden om daar de auto van Elvis B te stallen en we zijn toen met zijn 3-en (Elvis, B en ik zei de gek :p ) naar Redland Bay gereden. Daar was Annemiek al druk bezig om de laatste spullen in te pakken. Dus begonnen met het inpakken van het vrachtwagentje om vervolgens naar het noorden van Brisbane te rijden. Daar alles uitgeladen en toen moesten we weer door om een nieuwe lading op te halen. Gelukkig kon ik bij vrienden in Carseldine al e.e.a. stallen. Ik werk bij hun op kantoor en ze hadden genoeg plek over zodat wij vorige week al veel dozen hadden meegenomen naar hun. We wonen ong. 2 a 3 km bij hun vandaan, dus het is wel lekker dat we niet nog eens richting Redland Bay hoefden om de dozen op te halen. Qua reistijd ben je dan zowieso al meer dan 2 uur kwijt.

Om 16.00 uur 's middags waren dan gelukkig die dozen ook uitgepakt en hebben we het vrachtwagentje teruggebracht naar de autoverhuur. 's Avonds hebben we lekker nog zitten BBQ-en met zijn 8-en (er waren nog een aantal vrienden bijgekomen) en nu zijn we bezig om alle dozen weg te werken. We hebben het huis in Redland Bay nog iets meer dan 3 weken, dus we zullen zeker daar nog een keer naartoe om het gras te maaien. En dat huis moet ook nog schoongemaakt worden.

En we hebben eindelijk ADSL in huis.....wij beiden krijgen nu echt het gevoel dat we nu pas kunnen beginnen met settlen. We wisten nl. al vrij snel dat we niet in dat huis wilden blijven....

Gaat helemaal goed komen met jullie  :up:
Voor je het weet zijn die 3 weekjes ook voorbij, en lekker helemaal opnieuw van start.
Heel veel geluk in jullie nieuwe huis.

Cheers,
Jolanda

Hoi Mark en Annemiek,

Welkom Home zou ik zeggen. Ik hoop dat de verhuizing zonder al te veel problemen is verlopen gisteren(voor jullie al bijna eergisteren).

laat je op jullie site ook nog foto's zien van het interieur? ben reuzebenieuwd.

Groetjes heidi

Back