heidi76....probeer het eens weer. Nu lukt het waars wel. (in dat geval zal ik, geheel tegen mijn principes in, aangeven dat M$ hier niet "fout" zat.) Maar veel problemen die ik, werkgerelateerd, ondervind, is de incompatibiliteit van deze browser en hoe je als web developer maar om IE heen moet knutselen om een site goed te laten werken.....
Apple heeft een aantal enorme updates uitgebracht (o.a. een migratie van .Mac naar MobileMe). Onze weblog wordt met het programma iWeb gemaakt wat standaard op de Mac aanwezig is. Echter, omdat deze updates gedownload moeten worden (je raadt het al) had ik ze nog nooit gedownload. Echter, mijn machine haalt automatisch updates binnen als deze verbonden is met het internet (had vergeten deze instelling uit te schakelen). Dus hij heeft er ong. 4 weken over gedaan om alle updates binnen te halen (zonder dat ik er vanaf wist) Dus begin deze week kreeg ik ineens de melding dat de updates waren gedownload en dat de computer opnieuw opgestart moest worden....Toen had ik dus ook de nieuwste versie van iWeb. Om de problemen in onze site op te lossen moesten we de hele site opnieuw uploaden. Waars. had je geprobeerd net de reactie te plaatsen toen ik bezig was met de complete upload.
(Snap je het nog :grin: )