Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg128895#msg128895 date=1228725851]
Yihaaa!!! Na 9 maanden kunnen we dan eindelijk de geboorte....    Neh... grapje :p
[/quote]

waar rook is, is vuur  :roll:

Hahaha houden zo Pete? Nee joh, er moet vuur zijn in het nieuwe bedje van Annemiek en Mark!moet uitgebreid getest worden toch? Want bij de Ikea mag je het terug brengen als ie niet helemaal shockproof is. :grin:
Maar ik snap wel wat je bedoelt Pete [size=6pt]( en stiekum ben ik het wel met je eens )[/size]  :roll:

[quote author=skippie link=topic=1071.msg128959#msg128959 date=1228826107]
[size=6pt]( en stiekum ben ik het wel met je eens )[/size]  :roll:
[/quote]
Dat mag best zo hoor: [size=26pt]( en stiekum ben ik het wel met je eens )[/size]  :roll:

annemiek en maluka hebben dan nu eindelijk een bed...... dan gok ik op:

29-07-2009 / meisje / 3.7 kg

:grin:

Hahahaha, ik zal er nog wat bovenop doen......als er ooit in de toekomst een kindje mag
komen dan mag tie blij zijn met zulke leuke ouders! En komt er geen kindje, je mag altijd
op die van mij komen passen hoor, moet je wel even naar Cairns vliegen  :wink: :wink:

[quote author=Joep link=topic=1071.msg128992#msg128992 date=1228878647]
29-07-2009 / meisje / 3.7 kg
[/quote]

Joep: hoeveel geld wil je er op inzetten??? (want die ben je nl. kwijt dan!!!!) :D

Mark: Het idee van een sweepstake is dat de ouders een kadootje geven aan diegene die er het dichtst bij zit...of het goed heeft.  :wink:

Hoi Mark en Annemiek,

Wat zijn ze weer lekker bezig he? Al die grapjassen :grin:

Ik ga er vanuit dat jullie nu eerst allebei een poosje blijven werken om het uitgegeven geld terug te verdienen. Annemiek is net pas 2 maandjes aan het werk dus het zou wel raar lijken om na alle  moeite weer een half jaar eruit te zijn met zwangerschapsverlof.

Laat ze lekker lullen allemaal :wink:

Groetjes Heidi

Ik heb wel altijd het idee dat OZ een vruchtbaar land is.
Miranda's nicht is 3 jaar ouder dan mij en heeft een kleintweeling die net zo oud is als onze Boris.
Dus ik zou maar oppassen daar :wink:

Bart

En dat alles omdat ze een nieuw bed gekocht hebben,
het menselijk brein werkt toch raar he  :lol: :grin:

[quote author=Tekkel link=topic=1071.msg129025#msg129025 date=1228944802]
Miranda's nicht is 3 jaar ouder dan mij en heeft een kleintweeling die net zo oud is als onze Boris.

Bart
[/quote]

Shit joh, het zal toch niet? Zal Rimko eens langs de knipper sturen... ( nee niet de kapper )
Misschien is het in Perth een wat minder vruchtbare grond ( Pete!?! ) moeten we toch naar het westen uitwijken  :p :lol:

[quote author=skippie link=topic=1071.msg129044#msg129044 date=1228999585]
[quote author=Tekkel link=topic=1071.msg129025#msg129025 date=1228944802]

Bart
[/quote]

Shit joh, het zal toch niet? Zal Rimko eens langs de knipper sturen... ( nee niet de kapper )
Misschien is het in Perth een wat minder vruchtbare grond ( Pete!?! ) moeten we toch naar het westen uitwijken  :p :lol:
[/quote]
Nope........nichtlief woont in Waikiki/Rockingham.
Da's wel "South of the river", dus geen zorgen voor PP :p

Bart

[quote author=skippie link=topic=1071.msg129044#msg129044 date=1228999585]
[/quote]
Hmmm, wij hebben er geen, en er komen er ook geen .. Of ik kan zeggen dat het hier minder vruchtbaar is ... hmmm, wat ons hier opviel is dat er in zijn algemeenheid duidelijk meer zwangere vrouwen rondlopen dan in we NL zagen. Geen idee hoe vruchtbaar het hier in het Westen is t.o.v. de rest van AU ..

Los daarvan (en van de knipper, dat zal zeker helpen  :grin: :grin:) is het natuurlijk altijd een goed idee om naar het Westen te komen .....  :evil:

heel australie is gewoon heel vruchtbare grond, voordat je het weet is het gebeurt en lopen er een paar kleine rond :lol: :grin: :p

Hein en family

WA is zeker vruchtbaar, het resultaat van een vakantie daar is inmiddels als weer 5 jaar oud en doet het goed! :grin:

Goed... om maar weer een ander onderwerp aan te snijden... Ook zo fijn van internet is het luisteren naar 3FM Serious Request via internet. De laatste 2 jaar in Nederland luisterden we op het werk de hele dag naar 3FM en dus ook met Serious Request. Het is een beetje een ritueeltje geworden van me dat ik voor kerst zoveel mogelijk naar 3FM luister, want deze actie vind ik wel zo ontzettend leuk en goed! Nu kan ik gelukkig toch naar 3FM luisteren!! :)

Back