[quote author=henriette link=topic=1071.msg128479#msg128479 date=1227597632]
Ben even op jullie website geweest...maar ik kon helaas ook geen comment bij huis foto's achterlaten (unable to process request, voordat je ook maar iets gedaan hebt...gewoon bij aanklikken van "comment") en als ik wil emailen wordt Outlook geopend en dat gebruik ik niet, dus is niet handig. Moet ik even veranderen....
Anyway, dit huis ziet er ook weer netjes uit. Heb eea gemist want ben een tijdje niet hier op het forum geweest. Bald Hills dus he? Nou, das niet al te ver weg, in ieder geval dichter bij dan Redland Bay!!
Zullen we dan maar inderdaad een keer een leuke sport uitkiezen en gaan praktiseren (roeien of zo???)? Lijkt me een goed plan!
enne....ik heb dus weer een bbq gemist geloof ik....wanneer komt de house warming? Ben altijd wel in voor een feestje. Kom snel een keer kijken hoor!
Henriette
[/quote]
Hmm..Comments plaatsen...heb je misschien een popup blocker? Wellicht doet dat hem de das om.
Dat outlook gestart wordt ligt aan de instellingen van je browser. Je kunt daar een default mail client aangeven. Die staat bij jou op Foutlook
Ja, dit huis heeft een aantal voordelen t.o.v. het huis in Redland Bay, maar ook een aantal nadelen. Zo is de "standaard" opslagruimte wat minder als in Redland Bay...maar ja..dat is natuurlijk weer op te lossen met kasten, dressoirs, etc. etc.
Henriette weet je wat: anders spreek je een keer wat af met Annemiek en gaan jullie lekker bijkletsen over welke sport jullie willen gaan beoefenen
(onder het genot van een BBQ natuurlijk
) Je bent van harte welkom!!