skippie
XPdite Sponsor
[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg129338#msg129338 date=1229854717]
Goed... om maar weer een ander onderwerp aan te snijden...
[/quote]
Goed idee Annemiek
Grappig, net dit weekend probeerde ik via internet in te tunen op Triple J.Maar dat is me niet gelukt ( net een nieuwe laptop, kan zijn dat we nog niet alles geinstallleerd hebben ofzo ) Dus dan maar 538 en 3FM.....Er wordt echt gigantisch veel geld naar het glazen huis gebracht.Wat leuk is om ook te zien op tv,is dat er veel mensen komen die vooral ff met hunkop hoofd op tv willen komen.
Maar die kerstliedjes kunnen me gestolen worden! Gelukkig draaien ze ook wat anders hoor , maar toch.
Hoe is dat bij jullie? Wordt er veel kerstmuziek gedraaid? Ik vond kerst heel leuk in Australie want je kreeg er veel minder van mee dan hier het geval is.
En wat is leuker dan een natte kerst ( wit wordt ie vast niet ) Een zonnige kerst!
Fijne eerste kerst in jullie nieuwe land!
Goed... om maar weer een ander onderwerp aan te snijden...
[/quote]
Goed idee Annemiek
Grappig, net dit weekend probeerde ik via internet in te tunen op Triple J.Maar dat is me niet gelukt ( net een nieuwe laptop, kan zijn dat we nog niet alles geinstallleerd hebben ofzo ) Dus dan maar 538 en 3FM.....Er wordt echt gigantisch veel geld naar het glazen huis gebracht.Wat leuk is om ook te zien op tv,is dat er veel mensen komen die vooral ff met hun
Maar die kerstliedjes kunnen me gestolen worden! Gelukkig draaien ze ook wat anders hoor , maar toch.
Hoe is dat bij jullie? Wordt er veel kerstmuziek gedraaid? Ik vond kerst heel leuk in Australie want je kreeg er veel minder van mee dan hier het geval is.
Fijne eerste kerst in jullie nieuwe land!