Vandaag maar eens even gebeld en ik begin woensdag om 19.00u, maar weet je wat ik me nu afvraag? Waarom is het nou altijd hetzelfde dat wanneer je naar iets op zoek bent je het niet kunt vinden en wanneer je dan eindelijk iets hebt gevonden er ineens veel meer opties komen?
Waarom is het zo dat als je het hebt uitgemaakt met je vriendje en dus weer vrijgezel bent geen enkele man je interessant lijkt te vinden, maar zodra je weer een nieuwe vriend hebt elke vent ineens met je wil flirten?
Nee nee... Maluka en ik zijn nog steeds bij elkaar
maaaar, ik werd vanavond gebeld door iemand van de agency die me ook mijn enige echte baan in Australië hadden bezorgd. Of ik al een baan had? Euh... ja, maar dat is maar part time en bij Bunnings, dus niet echt wat ik de rest van m'n leven wil doen. "Daar kan ik dan misschien verandering in brengen. Lijkt je dat wat?" :happy: "Ja natuuuurlijk lijkt me dat" wat wilde ik wel door de telefoon gillen! Hij gaat morgen m'n cv doorsturen naar een groot engineering bedrijf die iemand zoeken waar ik de perfecte kandidaat voor zou zijn vonden hij en de recruiter waar ik normaal gesproken contact mee had. Ze zoeken iemand die verstand heeft van civil en het office pakket van windows. Nu ben ik wel niet zo'n fan van windows, maar ik kan er wel mee werken
Het zou gaan om een fulltime functie, dus dat wil ik zeker wel proberen!
De vorige keer dat ik hier over een job interview vertelde hoopte ik dat ik het niet zou jinxen door erover te vertellen en dat heeft me uiteindelijk een baantje opgeleverd, dus ik hoop dat ik, door er nu weer over te beginnen, een baan zou kunnen veroveren die veel beter bij me zou passen!
Ik ga alvast duimen, want als ik al op gesprek mag komen heb ik al een klein beetje meer kans op die baan.