Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Okee... Beetje vreemd. Aan de ene kant ben ik blij, want ik heb dus een baan bij Bunnings weten te bemachtigen. Ben wel een beetje teleurgesteld, want het is een baantje in de night fill en dat betekent dat ik ga werken van maandag t/m donderdag van 19.00u tot 23.00u. Dit was juist de functie waar ik niet op hoopte, maar goed. Het is in ieder geval werk en ik heb de baan ook wel aangenomen. Het is maar 16 uur, maar ik kan overdag nog andere dingen doen en ik zie dit toch als een tijdelijke baan.

Misschien inderdaad een beetje vreemd, maar ik ben wel blij voor je! Lekker onder de mensen en nog een beetje geld verdienen ook. Jammer inderdaad van die tijden, maar gelukt werkt jouw wederhelft volgens mij veel vanuit huis, dus kunnen jullie elkaar toch nog gewoon zien.

:cake2:

Annemiek, toch ga ik je feliciteren het begin is gemaakt om bij een Australisch bedrijf te beginnen.
Staat ook weer goed op je cv, want iedereen kent de Bunnings, ook als het helemaal niets met je eigenlijke werk te maken heeft.
Wie weet vind je het leuk en zo leer je ook weer andere mensen kennen.

Groetjes Jolanda  :up:

Ja dat is waar. De eerste teleurstelling is al wel gezakt hoor. Sacha: Mark werkt aleen maar vanuit huis ;) Hij zei al dat we dan straks gewoon 's middags naar het strand kunnen. Hij gaat dan 's ochtends werken en zodra ik ga werken begint hij ook weer. Zo kan het natuurlijk ook :) En inderdaad... Als is het maar een paar 100 dollar per maand, dat is toch extra op de spaarrekening. Zo komen twee tickets naar Nederland voor vakantie en een digitale spiegelreflex toch ook weer ietsje dichterbij ;)

Proficiat met je nieuwe baan Annemiek, staat toch maar mooi weer op je CV.
En zoals je het nu omschrijft : [quote author=Annemiek link=topic=1071.msg142174#msg142174 date=1246602382]
Hij zei al dat we dan straks gewoon 's middags naar het strand kunnen.100 dollar per maand, dat is toch extra op de spaarrekening. Zo komen twee tickets naar Nederland voor vakantie en een digitale spiegelreflex toch ook weer ietsje dichterbij ;)
[/quote]  dan klinkt het als een topbaan!  :grin: :up:

Hoi Annemiek,

Beter iets dan niets, en toch leuk dat je uitgekozen bent. In de meantime kan je gewoon rond blijven kijken, toch? :)

Succes!

That's the spirit Annemiek, en die spiegelreflex heb je gewoon verdient toch!!!!
Veel plezier met je baan, gewoon beginnen en bekijk het dag voor dag, je moet
er toch even inkomen en je hebt contact met collega's en zo, dat maakt het
ook vast gezellig. Gefeliciteerd!
groetjes Miran  :smile:

Gisteren m'n contract getekend bij Bunnings en ik krijg geen 16 uur per week, maar 12. 3 dagen van 4 uur en dat kan alle dagen van de week zijn. Op zaterdag is het alleen van 16.00u tot 20.00u
Ik moet een online introductie doen waarvoor ik betaald krijg en volgend weekend heb ik een full time introductie 2 dagen lang en ook daarvoor krijg ik betaald. Dat is natuurlijk wel lekker, want de online intro kan ik thuis doen en de full time intro is in een keer een weeksalaris in 2 dagen :) Het gekke is dat je wel even schrikt als je een jaarsalaris ziet staan dat 4.5 keer zo laag is als wat je gewend bent, maar dat is gewoon psychologisch natuurlijk, want ik werk nu maar 12 uur i.p.v. 40.

Ik ga gewoon door met de plannen voor m'n eigen bedrijfje en als dat blijkt te lopen is dat ook weer een mooi extraatje. Dat kan ik natuurlijk wel overdag doen :) En inderdaad... Ik blijf gewoon verder kijken en als de crisis weer over gaat over een jaar of over 2 jaar, dan kan ik altijd weer een baan zoeken waar ik voor geleerd heb. In de tussentijd blijf ik ook gewoon doorzoeken.

Congrats met je baan bij Bunnings!! Het zijn misschien wel rot uren en ook niet veel uren, maar wie weet krijg je nog uitbreiding ;) en je verdient in ieder geval een zakcentje waar je wat leuke dingen van kunt doen.

Hoi Annemiek,

Gefeliciteerd met je baan  :applaus: :happysun: :cheer:, was leuk om het te vieren  :drink: met jullie gisterenavond  :smile: 

Veel succes!  We horen hoe het gaat.

Groetjes,
Susan

Beetje late reactie, maar goed. Het was inderdaad erg gezellig zaterdag :) We hebben weer nieuwe port in huis, dus mocht die de volgende borreldate nog halen, dan kunnen we vast wel weer een reden verzinnen om het glas te heffen ;)

Dank je. Vandaag en gisteren een introductie gehad in daar heb ik al wat collega's ontmoet die ook in de night fill komen in dezelfde winkel. Dat maakt het al wat leuker en ik zag best op tegen deze introductie, maar het viel me allemaal erg mee. Ergens deze week zal ik moeten beginnen, maar heb geen idee wanneer ;) Vandaag al gebeld, maar mijn coördinator was er niet. Zal morgen wel wat horen en dan kan ik aan de slag!

Goed om te horen dat de introductie goed ging  :up:  Alvast veel succes deze week, we horen wel wanneer je begint.

Vandaag maar eens even gebeld en ik begin woensdag om 19.00u, maar weet je wat ik me nu afvraag? Waarom is het nou altijd hetzelfde dat wanneer je naar iets op zoek bent je het niet kunt vinden en wanneer je dan eindelijk iets hebt gevonden er ineens veel meer opties komen?
Waarom is het zo dat als je het hebt uitgemaakt met je vriendje en dus weer vrijgezel bent geen enkele man je interessant lijkt te vinden, maar zodra je weer een nieuwe vriend hebt elke vent ineens met je wil flirten?

Nee nee... Maluka en ik zijn nog steeds bij elkaar ;)

maaaar, ik werd vanavond gebeld door iemand van de agency die me ook mijn enige echte baan in Australië hadden bezorgd. Of ik al een baan had? Euh... ja, maar dat is maar part time en bij Bunnings, dus niet echt wat ik de rest van m'n leven wil doen. "Daar kan ik dan misschien verandering in brengen. Lijkt je dat wat?"  :happy:  "Ja natuuuurlijk lijkt me dat" wat wilde ik wel door de telefoon gillen! Hij gaat morgen m'n cv doorsturen naar een groot engineering bedrijf die iemand zoeken waar ik de perfecte kandidaat voor zou zijn vonden hij en de recruiter waar ik normaal gesproken contact mee had. Ze zoeken iemand die verstand heeft van civil en het office pakket van windows. Nu ben ik wel niet zo'n fan van windows, maar ik kan er wel mee werken :) Het zou gaan om een fulltime functie, dus dat wil ik zeker wel proberen!

De vorige keer dat ik hier over een job interview vertelde hoopte ik dat ik het niet zou jinxen door erover te vertellen en dat heeft me uiteindelijk een baantje opgeleverd, dus ik hoop dat ik, door er nu weer over te beginnen, een baan zou kunnen veroveren die veel beter bij me zou passen!

Ik ga alvast duimen, want als ik al op gesprek mag komen heb ik al een klein beetje meer kans op die baan.

Hoi Annemiek,

Ik hoop van ganser harte dat dit je weer een nieuwe baan oplevert in je eigen werkveld.

gefeliciteerd alvast met die goede nieuws

Groetjes heidi

ps: kijk maar even naar het draadje"wanneer familie vertellen"

Back