Geweldig Annemiek. Dacht je pas nog dat je een baantje neemt wat niet echt je ding was, zodat je toch ff bezig blijft, en krijg je gewoon een super baan! Je krijgt wat je verdiend zeggen ze
Kan je die kistjes weer de deur uit doen, inruilen voor pumps? :grin:
Jaaaa Goed he! Morgen ga ik het contract tekenen voor m'n nieuwe baan en dus ook m'n Bunnings baan opzeggen. Iemand nog interesse in een baantje? Die werkschoenen zien er nog steeds mooi uit (zandkleurig suede instappers), dus die kan ik ook gewoon zo in het weekend aan. Ze zijn lekker warm, dus das in de winter wel mooi.
Donderdag aanstaande ga ik met Elvis B. van het forum naar DFO vlakbij het vliegveld om nieuwe kleren aan te schaffen. Heb niet zoveel nette kleren die doorkunnen voor een kantoorbaan Nu moet Mark voortaan z'n eigen lunch weer klaarmaken
[quote author=Sacha link=topic=1071.msg143667#msg143667 date=1248182027]
Zag het goede nieuws op Hyves al voorbij komen!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! We nemen er vanavond een borrel op!
[/quote]
Wij hebben gisteren al aan de witte port gezeten Ik moet alleen wel uitkijken, want ik heb een antibiothica kuurtje op dit moment
Super nieuws Veel plezier met winkelen, nu kan je inderdaad leuke dingen kopen. We vieren :cheers: binnenkort je nieuwe baan weer, maar deze keer veel leuker, nu heb je een echte baan :smile:
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! :balloons2:
Nu kun je eigenlijk je eigen ding weer gaan doen. Blijf je er toch een beetje in.
Hoe reageerden ze bij bunnings dat je gelijk de zelfde dag al niet meer hoefde te werken.
Heel veel plezier en succes met het kopen van een nieuwe garderobe.
Het is goed gelukt met nieuwe kleren kopen Aardig geslaagd
@heidi76 Ik zei gewoon dat ik die avond niet meer kwam werken en dat was okee. De persoon aan wie ik het vertelde leek niet heel erg blij, maar werd niet boos ofzo.
Morgen de ontslagbrief en m'n uniform inleveren en dan moet ik nog wat formulieren invullen blijkbaar. Dan ben ik er helemaal vanaf en dan kan ik maandag beginnen
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.