Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Nou Annemiek, dat klinkt veelbelovend!

Ik hoop van harte dat je die baan krijgt. Da's niet niks om de wereld over te zwalken in zo'n topjob :up:

Good luck!

groetjes Heidi

Ik hoop ook dat ik die baan krijg alleen denk ik niet dat ik de wereld over zal gaan reizen. Misschien via het internet, maar anders denk ik niet.

:win1: :w00t: :w00t: :w00t: :cheer: :clap2: :happy: :dancing: :drink: :happysun: :drink: :dancing: :happy: :clap2: :cheer: :w00t: :w00t: :w00t: :win1:

Maandag

Hier begrijp ik uit dat je de baan hebt gekregen!! Gefeliciteerd!!!!!!!!! Wanneer begin je?  :happy: :cheer: :happysun:

[size=18pt]GEFELICITEERD!!!![/size]

Geweldig Annemiek. Dacht je pas nog dat je een baantje neemt wat niet echt je ding was, zodat je toch ff bezig blijft, en krijg je gewoon een super baan! Je krijgt wat je verdiend zeggen ze  :up:
Kan je die kistjes weer de deur uit doen, inruilen voor pumps?  :grin:

Groetjes Ingrid

Jaaaa :) Goed he! Morgen ga ik het contract tekenen voor m'n nieuwe baan en dus ook m'n Bunnings baan opzeggen. Iemand nog interesse in een baantje? ;) Die werkschoenen zien er nog steeds mooi uit (zandkleurig suede instappers), dus die kan ik ook gewoon zo in het weekend aan. Ze zijn lekker warm, dus das in de winter wel mooi.

Donderdag aanstaande ga ik met Elvis B. van het forum naar DFO vlakbij het vliegveld om nieuwe kleren aan te schaffen. Heb niet zoveel nette kleren die doorkunnen voor een kantoorbaan ;) Nu moet Mark voortaan z'n eigen lunch weer klaarmaken ;)

Zag het goede nieuws op Hyves al voorbij komen!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! We nemen er vanavond een borrel op!

[quote author=Sacha link=topic=1071.msg143667#msg143667 date=1248182027]
Zag het goede nieuws op Hyves al voorbij komen!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! We nemen er vanavond een borrel op!
[/quote]

Wij hebben gisteren al aan de witte port gezeten :) Ik moet alleen wel uitkijken, want ik heb een antibiothica kuurtje op dit moment ;)

[size=30pt]WHOOOHIEEEE!!!! Gefeliciteerd Annemiek!!!!!!!![/size]  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

[move][size=20pt] :happysun: :applaus: :clap2: :happy: :cheer: Gefeliciteerd Annemiek![/size][/move]

Super nieuws :up:   Veel plezier met winkelen, nu kan je inderdaad leuke dingen kopen.  We vieren  :cheers: binnenkort je nieuwe baan weer, maar deze keer veel leuker, nu heb je een echte baan  :smile:

Groetjes,
Susan

Heey Annemiek,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! :balloons2:

Nu kun je eigenlijk je eigen  ding weer gaan doen. Blijf je er toch een beetje in.
Hoe reageerden ze bij bunnings dat je gelijk de zelfde dag al niet meer hoefde te werken.

Heel veel plezier en succes met het kopen van een nieuwe garderobe.

Groetjes Heidi

Het is goed gelukt met nieuwe kleren kopen :) Aardig geslaagd :)

@heidi76 Ik zei gewoon dat ik die avond niet meer kwam werken en dat was okee. De persoon aan wie ik het vertelde leek niet heel erg blij, maar werd niet boos ofzo.
Morgen de ontslagbrief en m'n uniform inleveren en dan moet ik nog wat formulieren invullen blijkbaar. Dan ben ik er helemaal vanaf en dan kan ik maandag beginnen :)

Hopelijk is die baan echt wat je zoekt en houdt het ook langer stand dan je vorige "echte" baan.

Ga je nu weer fulltime werken(misschien heb ik ergens overheen gelezen)Dat is dan beter dan die 12 uurtjes die je bij Bunnings had.

succes!

groetjes heidi

Back