Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

:clap2: Wat lief van jullie allemaal :smile:
Vandaag zijn de mensen van het civil team van dat bedrijf op een field trip naar Central Queensland, dus hopelijk hoor ik er deze week wat over. Het is een functie waarbij ik het civil team administratief zou ondersteunen met het maken van allerlei excel spreadsheets en powerpoint presentaties voor vergaderingen. Dan zou ik in ieder geval weer in de wereld van de civiele techniek zitten en wie weet opent dat veel meer deuren.

Hoi Annemiek,

Wat super om te lezen dat er mogelijk een betere baan voor je is, ik ben ook alvast aan het duimen  :up: :up: :up: :up: :up:

Groetjes,
Susan

Hoi Annemiet,

Goed te lezen dat je kans maakt op een baan in je eigen werkgebied. Ik duim mee! :up:

Groet Magda

Ik had deze week te horen gekregen dat er een interview in zat voor donderdag, maar dat was nog niet zeker, aangezien de persoon met wie ik een gesprek zou hebben gisteravond nog in Roma QLD zat. Ik werd vanmiddag rond 12.30u gebeld met de vraag of ik vanmiddag toch om 15.00u in het CBD kon zijn voor een gesprek.

Ben daar dus geweest en het ging naar mijn gevoel best goed, maar ik kon meneer John een beetje moeilijk 'lezen'. Of dat nu een interview techniek is of dat deze construction engineer zelf zo stug is weet ik niet, maar we wachten af. Het zal geen 9 tot 5 baan worden, want het zal stressen gaan worden naarmate het project verder vordert. Het is een gedeelte wat ze nu gewonnen hebben en  er is nog zo'n 3 tot 4 jaar aan werk te winnen in projecten, dus dat is erg belangrijk.

Afwachten, ik hoop voor je dat je het krijgt. het is idd goed te weten dat ze nog een aantal jaartjes met het project bezig zullen zijn..  :up: :up: :up: wanneer weet je iets?

Hoi Annemiek,

Dat ging snel ineens, al een interview gehad.  Ik hoop dat je snel wat hoort, we duimen  :up: hier voor je.

Groetjes,
Susan

Ze zijn wel snel naar iemand op zoek, dus hopelijk hoor ik vandaag iets. Ik kon er vannacht al niet al te goed van slapen en was al erg vroeg wakker vanochtend ;)

:grin: ik zit me hier een eeltplek te duimen voor je Annemiek, drink een lekker bakje koffie
of thee en probeer te ontspannen :).

groetjes Miran

Nou, ben zojuist dus al gebeld en nog geen 100% goedkeuring dat ik de baan heb, maar hij had al wel contact gehad met de director gisteren en die was erg positief over me. Hij vond dat ik wel binnen het team zou passen en hij vond ook dat ik wel een goede zou zijn voor de baan. Ik hoorde vanochtend ook pas dat ik eigenlijk meer een personal assistant zou worden van de director die dus bovenaan een team van 60 man staat dat in Brisbane, Houston, Manilla en London zit :)
Dit lijkt me zooo gaaf. Het zal wel regelmatig overwerken worden, maar daar heb ik geen problemen mee. We hadden toch al geen directe kinderwens ;)

oh dat zou gaaf zijn Annemiek! Klinkt heeel leuk  :up:
Klinkt alsof je het al bijna op zak hebt, anders zouden ze niet zo enthousiast over je spreken!

Voor de zekerheid gooi ik nog wat duimen in de strijd  :wink:
:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Spannend!!!!!!!  Nog meer duimen  :up: :up: :up: :up:, vorige keer ging dat goed, dus deze keer ook  :smile:

Trouwens hoe was het werken bij Bunnings? 

Groetjes,
Susan

Hier is Annemiek op weg naar haar werk
17.gif
, ze heeft er zin in
5.gif
. Na met iedereen kennis te hebben gemaakt
2.gif
1.gif
op het kantoor begint ze alvast met de voorbereidingen
24.gif
. Jaaaa die Annemiek komt er wel want ze zet haar beste beentje voor
16.gif
en rap ook!
3.gif
. Helaas zitten de kantoren alleen in Brisbane
4.gif
, Houston
17.gif
19.gif
, Manilla
2.gif
en London. Goh....wat errug.....! Grinnik. Zo kom je nog eens ergens
4.gif
. Nou Annemiek, mijn fingers are.........
1.gif

Tum....    ROFLOL! Mark zei dat je had gereageerd en liet zien wat. Ik moest zo hard lachen :) Ze hebben zelfs drie kantoren in Nederland waarvan een in Leiden. Het enige wat een nadeel aan deze baan zou kunnen zijn is dat we misschien niet in december naar Nederland kunnen om mijn vader te verassen met z'n 60e verjaardag vanwege de drukte op het werk. Uit het gesprek maakte ik op dat naarmate het project vordert het ook veel drukker gaat worden. Ik kan me voorstellen dat ik dan niet zomaar 3 a 4 weken weg kan. Mijn ouders weten er sowieso nog niets vanaf. Tot nu toe weten alleen Mark's ouders en twee tantes van mij van ons idee. Ik zou het wel erg jammer vinden als het niet zou kunnen en ga het ook zeker voorstellen (als ik die baan krijg natuurlijk! ;) ). We zien allemaal wel hoe het loopt... Eerst maar eens zorgen dat ik die baan daadwerkelijk krijg en de rest is voor latere zorg ;)

Back