Ahum....
Daar is ze weer... En ja... Errug lang geleden! Vorig jaar had ik het gevoel dat ik weinig meer te melden had. Alles was beantwoord en voor de wachtenden lag alles op z'n gat. Vraag me eigenlijk af hoe dat nu is.
Maar goed... Bijna een jaar na m'n laatste post even een snelle update voor degene die dat nog interessant vind
Vorig jaar rond deze tijd had ik net weer een paar weken een nieuwe baan. Na een paar maanden bleek dat m'n baas toch echt een rotvent was en, omdat niet duidelijk was of ze het grote project zouden winnen en ik m'n baan zou behouden koos ik eieren voor m'n geld en ging ik zelf op zoek naar wat nieuws. Gelukkig had ik na 2 weken een nieuwe baan en nog eens 2 weken later begon ik daar. Daar zit ik nu 5.5 maand en heb het er goed naar m'n zin. De laatste tijd hebben we eindelijk weer eens wat weekeinden dat we thuis zijn en niet constant weg zijn of onder water met de haaien en vissen aan het spelen zijn
We hebben een leuke vriendengroep opgebouwd en zijn intussen ook lid geworden van de British Sub Aqua Club ofwel BSAC. Ik maak m'n eigen sieraden en brei m'n eigen sjaals en mutsen want ook al zitten we hier dan in tropical Queensland... koud kan het echt wel worden! Zeker als je uit het water komt na een duik en dan met je natte haar met de boot terugscheurt naar de boat ramp
We wonen nog steeds in Bald Hills en gaan hier ook echt nog niet weg. We bekijken het per jaar of we het huurcontract verlengen of dat we uit Australië weg willen. Voorlopig blijven we hier nog lekker zitten, maar we zijn er vrij zeker van dat we hier niet oud worden. Waar dan wel? Tja... de tijd zal het leren. Wie weet zitten we hier toch nog over 40 jaar. We zijn goede vrienden met onze huisbaas en zijn vrouw en zij voelt soms zelfs bijna als een 2e moeder. Het is erg fijn om zulke lieve mensen om je heen te hebben als je eigen familie zo ontzettend ver weg is.
In Nederland zijn er ook problemen. M'n ouders zijn inmiddels uit elkaar en dat geeft ook wat stress af en toe. Het is raar voor een kind als je ouders uit elkaar gaan, maar als volwassene krijg je zoveel meer mee en hoor je verhalen van beide kanten. Eigenlijk wel zo fijn dat ik hier zit
Volgende maand ga ik m'n laatste jaar in als twintiger... Daarna ben ik een dertiger
Euhm... tja... dat was het wel weer zo'n beetje