Jeetje Mountains & Kat wat een onwijs lastige situatie!! Helaas kan ik jullie geen hulp of advies bieden. Heel veel sterkte & succes!!
Zomaar een gek ideetje waar jullie vast niet op zitten te wachten.. Zoekgebied uitbreiden naar rural locaties misschien nog een idee?
Alle ideeen zijn altijd welkom
@Tour.
Als we met zijn tweeen waren geweest, dan was dat misschien nog wel te overwegen. Maar met een gezin werkt het toch wat anders. Dat pak je niet zomaar op en plant je ergens weer neer. De kinderen hebben het erg naar hun zin hier, en lijken de migratie goed te handlen, maar dat wil niet zeggen dat je dat ad hoc kunt blijven doen.
En daarnaast, ook rural is er niet veel aanbod in werk.
Het sollicitatiegesprek afgelopen week verliep ook nu weer plezierig, maar helaas, toch weer afgewezen. Reden: er waren kandidaten met meer lokale ervaring die net zo goed waren als ik, en dan wordt daar toch de voorkeur aan gegeven. In deze functie (communityworker in Mental Health) kun je nou eenmaal geen vrijwilligerswerk doen. Heb nog gevraagd of ik vrijwilligerswerk zou mogen doen bij het activiteitencentrum, maar de baas zei (heel eerlijk vond ik) dat ze de spaarzame vrijwilligersplekken aan jonge studenten geven om werkervaring op te doen...
Heb digitaal stoom kunnen afblazen bij twee forummaatjes (
@Peterpax1980, I owe you one &
@Lamarck), wat toch heel erg waardevol is.
Uiteindelijk mag ik toch wel blij zijn dat ik weer een gesprek heb gehad, uit 90 applicanten.