Hoii,
Bedankt voor jullie medeleven

.
De computer doet het weer prima, maar er was nix meer terug te halen :x
We zijn allebei niet goed met computers en we dachten dat we iemand kende die dat wel kon :roll:. Hij heeft hem dus geformatteerd op het moment dat we geen beweging meer konden krijgen in dit ding (alleen maar zwart beeld met de 'tekst' dat er niets te vinden was)..................... :-(
Een dag erna (na de hele dag dat ding weer in orde proberen te krijgen :| ) hoorden we dus dat dat helemaal niet nodig was geweest :x :x :x
:bangcomputer: :bangcomputer: :bangcomputer:
We zijn dus nu wel alles kwijt :cry:
Maar goed niet al te lang getreurd het was niet het enige wat die week misging.
Ondertussen gaat het allemaal weer een stuk beter. Ik heb even heel hard gewerkt en heb volgens mij weer bijna alle brieven en referenties getypt die ik nodig heb :smile: :smile: We zijn alleen nog wel steeds de foto's kwijt :cry: :cry:
Dat halen we nooit meer terug. Ik ben dan ook op zoek naar een goede memorystick

Dit weekend gaat alles nog op 'safe('r)'
En we hebben vorige week een makelaar ingeschakeld. Nog voordat de advertentie (komt vandaag op internet

) geplaatst is, hadden we al 2 afspraken voor een bezichtiging :grin: :grin: :grin:.
De eersten zijn gister geweest en de reactie's waren erg goed. Ze waren heeeel enthousiast en ze hadden helemaal geen op of aanmerkingen... :lol:
Aankomende maandag komen de volgende kijkers

Het gaat echt snel ineens. Alleen als het zo snel gaat moeten we misschien nog
wel even een kamer huren (Is toch goedkoper). Ik heb namelijk een opzegtermijn van twee maanden en Richard moet ook eerst nog wat dingen afronden voor we kunnen gaan.
Het is wel maf hebben we het visum is het nog niet zeker wanneer we gaan :grin:
Maar dat we gaan is zeker :clap2:
Liefs Eutrice