ja , heel veel mensen durven niet of hebben en partner die niet wil, zijn te scheiterig, nou dat valt onder niet durven, pardon
of ze kunnen niet, geen mogelijkheden.
ik moet zeggen nu ik middenin de procedure zit, al een jaar, met huisverkoop wat nog niet is gelukt en krijgen van een baan daar en nu dat het visum, het is ook gewoon niet makkelijk, de 1 loopt hier tegenaan de ander daar tegenaan.
je krijgt idd soms de stomste opmerkingen, ik ben 47 en mijn achterbuuf (die dit heel graag zou willen) die lachtte me gewoon echt uit, hahahah, mens gossie toch, je bent 47, je komt helemaal niet meer binnen
ik stond er heel gaas aan te kijken omdat ik zag dat ze echt iets had om zich op te verheugen waarop het mis zou lopen.
alleen lift ik dan weer mee met mijn 37 jarige echtgenoot, helaas voor haar.
mijn moeder zei doodleuk: je ziet het toch niet als een vakantie he????
tuurlijk, ik probeer mijn hele hebben en houwen wat perfect is te verkopen en gooi mijn hele leven overhoop , zeg mijn baan op om op vakantie te gaan.
kennen jullie deze, : wacht maar, je moet niet denken dat het een paradijs is, weet je wel hoe bureaucratisch ze zijn.
maar de meestvoorkomende is, jeetje dat je dat doet zeg, je familie in de steek laten.
er zal maar wat gebeuren.