Wazi's LaStaVaZa

Oeffff... Dat was ff schrikken... Waren we toch bijna van ons plan afgeweken en dit jaar al vertrokken! ;)

Waarom zul je denken... Nou... Wij hebben een overijverige makelaar. De belde een paar weken geleden dat hij mensen had die graag in deze buurt willen wonen en of zij de woning mochten bekijken. Nu staat het huis nog niet in de verkoop, dus wij vonden het prima.

Na de bezichtiging waren ze zo enthousiast dat ze een bod wilden voorbereiden. Alleen wilden zij er dan wel dit jaar nog in. Aiaiaiaiaiaiiiiii.....

Heel erg verleidelijk en na een week vol rationele en emotionele overwegingen zijn we er uit. We stick to the plan!

Wijzelf en de familie zijn immers ingesteld op 2016. Eerder weg kunnen we gewoon niet maken. En wij hebben geen zin om eerst te verhuizen en dan een jaar ergens te huren. Wij zelf niet en wij denken niet dat zoonlief daar heel gelukkig van wordt. Dat zou namelijk voelen als een halve emigratie en wij willen een goede afsluiter bij vertrek.

Wij hadden ongetwijfeld de hoofdprijs kunnen vangen in dit geval, maar dat is het ons niet waard. Voordeel is wel dat wij ons nu niet druk hoeven te maken over de verkoop van ons huis.

Voor zover wij ons überhaupt al druk maken... :D
 
Poeh zeg,... dat zal een lastig dilemma zijn geweest.
Blijkt volgend jaar vast een goed besluit te zijn geweest.
 
Wij beschouwen het maar als een luxe probleem, want er zijn hier genoeg mensen die in lastigere situaties zitten om hun Oz droom werkelijkheid te maken.
 
En we zijn weer een half jaar verder. Meer dan genoeg gebeurd in de werk- en privésfeer...

Wij zullen jullie daar niet mee vermoeien, maar laten wij de meest bepalende even noemen. Vorige week meldde mijn werkgever dat mijn jaarcontract niet wordt verlengd, omdat de functie vervalt. Nu heb ik er altijd wel een handje van om mijzelf overbodig te maken, maar zo'n eenzijdige mededeling voelt als het uitmaken van een relatie. Iets waar ik liever zelf het initiatief in neem. ;-)

Maar het liefdesverdriet duurde welgeteld van het moment dat ik het hoorde tot het moment dat ik thuis kwam en naar mijn schatjes riep: "we kunnen!". :)

Het huis is min of meer nu al de stille verkoop in en wij nemen wij dit weekend een besluit over de verhuizer.

Zoals het er nu naar uitziet zitten wij in juli dus in Adelaide!

E I N D E L I J K !

U hoort nog van ons...
 
U hoort nog van ons...[/QUOTE]

In dit Xpdite 'dorp' mag je gewoon JE zeggen hoor :) Ik zag dat je al in 2011 je Lastavaza begonnen bent, dan wordt het ook wel eens tijd om stappen te nemen Wazi! Hopelijk is er nu ook animo voor je huis, veel plezier met de laatste voorbereidingen.
 
En we zijn weer een half jaar verder. Meer dan genoeg gebeurd in de werk- en privésfeer...

Wij zullen jullie daar niet mee vermoeien, maar laten wij de meest bepalende even noemen. Vorige week meldde mijn werkgever dat mijn jaarcontract niet wordt verlengd, omdat de functie vervalt. Nu heb ik er altijd wel een handje van om mijzelf overbodig te maken, maar zo'n eenzijdige mededeling voelt als het uitmaken van een relatie. Iets waar ik liever zelf het initiatief in neem. ;-)

Maar het liefdesverdriet duurde welgeteld van het moment dat ik het hoorde tot het moment dat ik thuis kwam en naar mijn schatjes riep: "we kunnen!". :)

Het huis is min of meer nu al de stille verkoop in en wij nemen wij dit weekend een besluit over de verhuizer.

Zoals het er nu naar uitziet zitten wij in juli dus in Adelaide!

E I N D E L I J K !

U hoort nog van ons...

Kijk, dat zijn nog eens ontwikkelingen! :up::up:
 
Een klein maandje verder en een huis armer en een zooitje vliegtickets rijker... :up:

Inderdaad... het huis lag duidelijk goed in de markt en was binnen twee weken verkocht. Uiteraard nog wel een voorbehoud voor financiering, maar dat is hopelijk slechts een formaliteit. Vandaag hebben wij de vliegtickets geboekt en als alles goed is arriveren wij over 5 maanden en één dag in Adelaide.

Bewust gekozen voor een vertrek na de laatste schooldag van zoonlief. De rollercoaster van emoties is in ieder geval begonnen... Daarover later zeker meer... ;)
 
So hey! Dat is niet verkeerd! (zo snel verkocht)

Was het ' priced to sell' of ook nog gewoon redelijk geprijsd?
 
Whoop Whoop! Dat is fijn nieuws ! @Wazi ben blij voor jou!! Stiekem hoop ik dat het ons ook zo voor de wind zal gaan, ... na 6 maand op de markt nog steeds niet verkocht! Best wel stressie !!
 
Top Wazi, de belangrijkste hobbel lijkt nu wel genomen met de super snelle verkoop van jullie huis. Nu gaat het echte werk beginnen: bedenken wat wel of niet mee gaat, lijstjes maken, afscheidsfeestjes plannen etc. Veel plezier en het is zo Juli en land je in Adelaide!
 
Gefeliciteerd! super dat het huis zo snel verkocht is.
Ergens verbaast het me niet... Ik woon in de buurt en de huizen gaan echt belachelijk snel hier;)
Succes met de voorbereidingen en het grote 'afscheid'!
 
Back
Top