we have started.....

Hoii Pauline,

Wat spannend zeg je gaat ook al heel snel  :plane: Wij gaan de 16de September.

Wij zijn ook heel druk bezig om alles in te pakken en op te ruimen. We hebben al wel veel gedaan, maar er moet ook nog veel gebeuren pff. En idd het ene moment denken we ahhhhhhh wat doen we  :| en het volgende moment zijn we weer heel zeker van alles wat we doen...vermoeiend hihihi. Jij hebt dan het voordeel dat je er gwoond hebt en weet waar je het allemaal voor doet  :wink:

Wat goed dat jullie al een huisje op het oog hebben  :up: . Wij zijn op het moment ook bezig met een makelaar om een huur woning te regelen rond de 16de

Heeel heel veel succes met de laaatste loodjes.

Liefs Eutrice

en al die emoties.............schijnen erbij te horen  :lol:

Thanx mates!!
Tja, die emo's... brrrr... mogen van mij achter een deurtje blijven.... onze dochter heeft er ook zo'n last van.. :cry:
Vandaag een heerlijke middag met mijn beste vriendin gehad, in een beautysalon hier in de stad... ZALIG!!! Maar toen ze vanavond wegging, vond ik het wel heeeeeeel moeilijk.... :cry: Dit was echt de laatste keer dat we iets samen deden.... maar ze komen ons toch uitzwaaien en dat vind ik super geweldig, ik weet hoe moeilijk ze het er mee heeft...
Piebe heeft vanmorgen gebeld met LCMG Australia en het schijnt heel rustig in Melbourne te zijn, daarom hoorde hij maar niks. In Sydney is meer werk, dus het kan zijn dat ze hem daar straks heensturen....  :|
Vind ik helemaal niks, maar ja, werk is werk.... Wij gaan wel gewoon richting Lilydale, daar wil ik graag wonen en ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Mijn tante (waar we straks gaan logeren) is momenteel hier in Nederland en daar heb ik nu ook veel aan. Geeft veel inside info...

Tja, cyberoo, wij vonden Pandomo een prima makelaar, niks op aan te merken. Kan hun wel aanraden.
Wij reizen via Tullamarine, Melbourne, waar we door familie worden opgehaald.
Vind het wel een goeie: als het niet zoals het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat, die houden we erin!!

Nou, we hebben nog een 13 dagen over, waarvan we nog 4 hele dagen en 2 halve, om in te pakken en volgende week donderdag krijg ik hulp voor het schoonmaken.... gelukkig, ben daar niet zo'n held in. :oops:
De 11de hebben we een afscheidsreceptie, die nog druk gaat worden, we verwachten nu al zo'n 45 mensen.....De 12de gaan we naar de ouders om apart afscheid te nemen, en ook nog van mijn beppe van 89 (al hopen we die in januari 08 weer te zien, dan komt ze richting down under.... :lol:) als de gezondheid het toelaat....
En dan de 13de komt de container......brrrrr.....
oooooo wat vliegt de tijd.... :plane:

Tja, die emo's... brrrr... mogen van mij achter een deurtje blijven....
Van mij ook hahaha :grin: doen we helaas nix aan he  :cry:  :lol:

Naar is dat he, het gevoel van de laatste x  :| iets doen met vrienden, bleghh.

Maar je gaat al heeel snel  :plane:. Dat moet ook een heerlijk gevoel zijn  :cool:  :happy:

Een 'afscheidsreceptie' mooi gevonden, afscheidsfeestje vind ik ook weer zo maf klinken.

ook nog van mijn beppe van 89 (al hopen we die in januari 08 weer te zien, dan komt ze richting down under.... ) als de gezondheid het toelaat....
Helemaal geweldig die beppe, wij hopen met haar mee  :shock: :up:

Heel veel succes en plezier met de afscheidsreceptie  :smile:

Liefs Eutrice

Oké, dan, de laatste update voor we vertrekken!!!!! :lol: :?
Jeetje, wat een dubbel gevoel, de koffers zijn gepakt, het meeste zit in een doos en morgen komt de container en is alles weg tot begin oktober......
Vandaag afscheid genomen van de ouders.... ooo wat was dat moeilijk.... :cry:
Ik heb het gevoel nooit meer te kunnen slapen, zo'n vreemd gevoel.... zoveel vragen, zoveel onduidelijk nog. Maar ja, we moeten eerst maar voet op ozzie bodem zetten, dan komt het vanzelf.
Een topic van Mariette (clara) heeft heel erg geholpen, heb het net zitten lezen, heerlijk te lezen wat zij meemaken net aangekomen in Melbourne.
Nou ja, we hopen via de laptop nog es een stukje te kunnen schrijven en zullen dat ook proberen natuurlijk.

Tot gauw!!
Pauline

Ja, het afscheid nemen is moeilijk maar dat hoort erbij.

Goede vlucht a.s. woensdag en succes in Melbourne.

Groetjes,
Erna

Hai Paulien, heel veel succes en een goede reis. Heel herkenbaar om te lezen allemaal!! De kriebels in de buik van excitement en de knoop van bleh! Ik ervaar het ook als een 'bijzondere' combinatie, zullen we maar zeggen.
Ik kijk uit naar je 'update'.

Happy travels!
Kathleen

Als ik dat allemaal zo lees hier zie ik er als een blok tegenop. Dat afscheid nemen... Heel veel succes met alles en goede vlucht!!!

Veel plezier ook de eerste dagen ;) Geniet er van :)

De laatste loodjes (lees afscheid nemen) zijn moeilijk. :cry:
Een hele goede vlucht toegewenst en geniet van je aankomst in Melbourne. :up:
Lilydale en omgeving lijkt ons ook erg mooi.

Groet Gerrit

Dat is ook wel het minst leuke van het hele verhaal :-(

Maar ik wens jullie een hele goede reis en een behouden aankomst!

Groetjes,
Lela

Succes met de laatste emotionele momenten in Nederland.
Een goede vlucht en veel plezier in Australie! :up:

Chantal

Hoi Pauline,

Als het goed is ben je nu al richting schiphol en gaan jullie strakjes echt vertrekken. Zo reuze spannnend.
Ik hoop dat jullie vlucht goed is en ben erg nieuwsgierig hoe het jullie verder zal vergaan. Ik ben blij dat ik je maandag nog op het nippertje aan de lijn hebt gekregen.
Nou. toi toi toi meisie en tot gauw.

Groetjes Mariette

HA!! in het vliegtuig!!

Ik hoop dat alles voorspoedig loopt en zien jullie misschien snel in Melbourne?
Laat maar wat weten, als je trek hebt in koffie (latte, ofzo) en van onze eerste ervaringen wilt horen...

En toen zetten we voet op Ozzie soil..... wow!!!! Donderdagavond kwamen we in het donker aan, na een lange vlucht, weinig slaap, met een prachtig zicht op de lichtjes van Melbourne... zeer speciaal... zo blij....
We werden door familie opgehaald en wonen nu dus tijdelijk bij een oom en tante in Gruyere, buiten Mnt Evelyn. Een prachtige plek, de douanebeambte wist het ook en die zei al dat het er erg mooi was, Welcome home, zei ze!!!! Super!!!!
We hebben gigantisch geslapen natuurlijk en werden vrijdag pas rond het middaguur wakker. En natuurlijk de volgende nacht bijna niet slapen... :p. Vrijdag hebben we weinig gedaan, koffers uitgepakt, lekker rustig aan gedaan.
Vandaag zijn we naar Chirnside gereden.... oooooooooooooooooooooooooo, wat eng..!!!!!! al die heuvels, ik moet wel weer enorm wennen!!! En Piebe aan de auto....., ik kreeg gewoon de zenuwen.... durfde opeens ook niks meer.... niet eens wat te eten kopen...belachelijk gewoon, maar het vloog me opeens aan..... Maar ik heb doorgezet en even later ging het een stuk beter.
Onze zoon zei dat het nu heel rustig is, voor zijn gevoel. We hoeven niet zoveel in een korte tijd, zoals tijdens de vakantie... De kids doen het geweldig!!!
We kunnen via de familie misschien aan een goedkoop autootje komen (mijn oom heeft een onderhoudsgarage en zijn schoonzoon een autobedrijf...). We hebben nog niks officieels gedaan, waren te laat voor de medicare office.
Het schijnt dat je je hier niet hoeft in te schrijven als je komt wonen, althans mijn oom weet van niks (nou weet hij meer van auto's dan van andere dingen...). We gaan het volgende week wel vragen.
He, Aukje, dat aanbod voor koffie slaan we niet af! Ik zei vanmiddag nog tegen Piebe dat ik wel graag met iemand die ook net gearriveerd is zou willen praten, hoe jullie het ervaren en wat je allemaal moet doen of gedaan hebt.... zo stuur me anders een pm om af te spreken. Als het goed is zitten we in de buurt. We hebben alleen in het weekend nog gebruik van een auto, maar misschien valt er wat te regelen.

Op het moment weet ik niet zo goed wat te doen, maar ja, het is ook weekend. Ik laat het maar rustig over me heenkomen. Mijn tante komt zondagavond weer thuis, die was op vakantie in Hollland.... die wil ook graag helpen volgende week. We moeten nog erg in een ritme komen....

groetjes van Pauline

:dance: :happysun: :happysun:
Ohhh wat heerlijk zeg, wat leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie.
Welcome home  :grin:  :up:  :up: !!!
Dat rijden lijkt mij in het begin ook wel wat eng, maar inderdaad gewoon doorzetten  :smile:
Vind het helemaal super voor jullie, nou rust even lekker uit, dat ritme komt wel, en geniet ze!!

Liefs Eutrice

Heerlijk dat je nu in Australie zit, toch?
Geniet er lekker van en neem rustig je tijd (indien mogelijk)

Groetjes Wilbert

Dear Pauline and family

WELCOME HOME!!!!!!!!!!

Wat heerlijk om te lezen.........ik ben echt zo blij voor jullie. Geniet maar lekker van de rust en de prachtige omgeving dit weekend. Volgende week krijg je het denk ik druk genoeg met alle regel dingetjes.

Lots of love

Mariette

Back