Afgelopen zondag zijn er mensen wezen kennismaken met de poezen, áls ze besluiten, dan zullen ze maar één meenemen. Ik heb helaas nog niks gehoord van ze. Je kan je voorstellen dat ik wel wat ongeduldig ben.
Ze vertelden ons ook nog dat een poes uit het asiel altijd eigendom blijft van het asiel en als je dus een andere plekje voor ze zoekt, je contact met hun moet opnemen.... hebben jullie daar wel eens van gehoord. Ik heb inderdaad ooit een contract getekend, maar dat is ruim 6 jaar geleden... een andere stad, een ander leven, voor mijn gevoel. Onze dierenarts zegt dat het verschilt per asiel.... ik zoek liever zelf een ander plekje voor mijn schatten, weet ik tenminste waar ze terecht komen.... :|
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik nog steeds niet begonnen ben met inpakken... oké, ik heb nog 6 weken.... tijd zat??? Manlief is ook over 2 weken al vrij, dus hoef ik het niet helemaal alleen te doen.
Deze week ben ik ook druk met de laatste schoolweek. De oudste zit in groep 8, dus we hebben gisteravond hun eindmusical mogen aanschouwen.... wat een werk, leuk, maar o zo vals gezongen...hahaha, wel knap hoor!!!
De jongste is net ziek geworden, zo jammer, we hopen dat ze morgen weer beter is, ze zou nog trakteren op school....en ze heeft een feestje... vandaag maar lekker thuishouden, zien we morgen wel weer....
Die jongste van ons had in onze plannen het minste zin en wilde het liefst hier blijven, maar vorige week zei ze tegen mij, dat ze het best wel spannend vond!! Toch wel positief toch?
Ik heb vorige week vrijdag mijn laatste werkdag gehad, was best te doen, mijn collega's kwamen nog langs met gebak!! (zouden ze dan blij zijn.. :grin
Nee, hoor, het was heel gezellig, ze leven geweldig mee! Ik kreeg van mijn bazen een schitterende unieke halsketting, gemaakt door een echte edelsmid...Prachtig!! Ze weten hoeveel ik van sieraden houd....en ik was er dan ook errug blij mee!
We hebben twee weken terug zelfs een neven/nichtenreünie gehad van mijn familie! Zo leuk!! Opnieuw kennis gemaakt met neven/nichten die ik in tientallen jaren niet heb gezien, het was zo gezellig!! Helaas voor ons, was het tevens een afscheid, maar ik heb er wel weer emailadressen bij.....en toezeggingen van mensen die langs willen komen.... dat wordt toch maar op zoek straks naar een heeeeeel groot huis... :lol: