we have started.....

Fijn! Jeuj! Joepie! Hoera! Alle gevoelens die nu door je heen gaan zullen zeker overweldigend zijn! Grts, Marieke

Yesssssss!! Heheheheheeeee! Weer een pak van je schouders... Zal aan je denken als ik ook tussen de kranten en de spullen zit, hahaha!

Hebben jullie al een datum van vertrek, eigenlijk?

@Kathleen: over 8 weken...... (15 augustus)... :lol: :lol:

de champagne smaakt best, vooral als je meer dan 1 glas neemt..... :grin:

Phoeaaaah!!! Net op tijd dan. Tjemig, jullie gaan al snel... alles in kannen en kruiken?

Koop een fles Asti Champagne (van Martini), dat werkt helemaal goed... echt lekker!!!

Hoi

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!
Nu gaat het echt beginnen, succes met pakken en/of weggooien.

Hoeveel glazen zijn het geworden? :roll:

Erna

ik heb het bij 2,5 glas gehouden, het was niet zo'n bijzondere champagne, ik ga es kijken naar die van Martini.... Kreeg nu wat last van de maag.....of zouden dat toch zenuwen zijn geweest....hihi

We gaan volgende week beginnen met inpakken, het meeste is nu geregeld, het zijn de kleine dingen die nog geregeld moeten worden. Gister bedachten we dat de verzekeringen ook opgezegd moeten worden.....
De lease auto wordt vandaag gekeurd door een belangstellende, die dan de lease overneemt. Gelukkig krijgen we nog een leenauto van het bedrijf tot we weggaan. Met al die familie in het noorden, wordt het lastig als we geen auto meer hebben.....

Ja, het schiet nu wel op, over precies 8 weken staan we op Schiphol!!! Daar krijg ik nu wel de bibbers van....
We hebben het al druk met afspraakjes maken met familie en vrienden, iedereen wil nog een keer langskomen of iets met ons gaan doen.... ik hoop maar dat ze in de vakantie ook tijd hebben, want de weekenden zitten al bijna helemaal vol....

Als iemand nog tips heeft, wat we echt niet moeten vergeten, kom maar op!!
groetjes van Pauline
p.s. gelukkig heeft de migraine niet doorgezet....

hahahaha  :grin:, hoe doe je dat Jolanda??? Ik word persoonlijk ook een beetje koekoek van dit hele proces  :lol:

Gefeliciteerd!!
lekker dat het huis verkocht is. Jullie hebben de overdracht een dag voor ons. Wij zitten dan al in OZ (ongeloofelijk...!)
Beginnen bij de makkelijke dingen, dan kom je er vanzelf doorheen!
auk

Ohhhh Yes Yes yes Gefeliciteeeeeeeeeeerd  :congrats:

Heerlijk hoor  :up: :up:

Blijf voor je duimen dat alles goed komt.

Liefs Eutrice

Hoi Paulien,

Wat ontzettend goed zeg dat je nog net op tijd je huis hebt verkocht. Dat moet een heerlijk idee zijn. Kan je met een gerust hart weg.

Geniet van je laatste weekjes hier.

Hoi Pauline

Echt [size=10pt]superrrrr[/size] geweldig.

Ik ben reuze blij voor je.

Nu de weken aftellen dat jullie kunnen gaan.....spannend hoor.

Ik bel je gauw, maar als je het te druk hebt met andere zaken kan ik me dat prima voorstellen.

Liefs Mariette

He gezellig Mariette, gewoon bellen hoor! Het lijntje kan niet altijd gespannen staan, anders knapt-ie.... :wink:

Nou, als je dan denkt dat je onbeheerst blij bent na zo'n bericht van verkocht, nou, daar kwam ik van de koude kermis thuis..... :shock:
Huilen, húilen, niet leuk meer, wat een shock! Mijn moeder begon en toen ben ik doorgegaan....en nog, nog zitten de tranen hoog. Dit was een laatste hindernis en nu die is genomen wordt het allemaal pas echt! OOOOO, wat een zenuwen komen er nu los!!!
We hebben een hotel geregeld voor de laatste nacht hier in Nederland (bij Schiphol...) en vandaag zijn de eerste verhuisdozen gearriveerd. Ik weet niet of ik de moed vind om volgende week al te beginnen. Ach, ik moet nog 1 hele dag en een halve dag werken en dan ga ik wel beginnen of zo.....
Gelukkig hebben we al veel dingen weg gegooid, maar er zal nog wel veel meer loskomen, als ik echt begin in te pakken.....
En tot overmaat van ramp (voor mijn gevoel dan, he) kregen we vandaag een mail dat we alsnog kunnen uitkijken naar een nieuw adres voor onze twee poezen!!!!!! Dat hadden we al geregeld, maar ze zien er toch vanaf!!!! AAAARRRGGGGHHHH!!! We hebben nog maar 7 weken!!!!!!!  :cloud:
Jeetje, als ik het nu opschrijf krijg ik het gewoon spaansbenauwd! Ik heb een berichtje op onze weblog gezet voor familie en vrienden, op Hyves voor andere familieleden en vrienden en op Marktplaats.nl. En nu nog een berichtje in de supermarkt....zucht.... gaat het nou nooit eens iets gemakkelijker voor ons.... :shock:
Waren we maar 8 weken verder..... :cry2:

Maar ik heb ook wel leuke dingen hoor.... :roll:.... zo heb ik vandaag geregeld dat ik 1 augustus nog lekker naar een beautycenter ga met een vriendin....heerlijk!!!
En dat kan ik waarschijnlijk betalen van de opbrengst van mijn schilderijen. Tja, ik ben een beetje artistiek ingesteld en heb leren aquarelleren. In een jaar tijd heb ik heel wat gemaakt, en ik wil niet alles meenemen. Dus heb ik een verkoop opgesteld en daar al zeker 2 verkocht en nog een aantal in optie, dusss.... ik denk dat ik nog meer ga maken..... :artist:
Dat is nu wel een lekkere uitlaatklep, heb ik zeker nodig.

A.s. dinsdag gaan we het koopcontract tekenen.....yes!!!

groetjes van Pauline

Hoi Paulien,

Ik herken wel wat in je emoties hoor. Ik had woensdag ook zo van oh waar begin ik aan. Krijg ik geen spijt. We hebben een huis waarin we alles gemaakt hebben zoals we willen en dat ga ik nu verkopen. Ik laat mijn familie achter, kan ik ze wel missen. Al dat soort dingen gaan er door mijn hoofd. Met een aantal collega's van mijn werk heb ik goed contact en zij zeggen ook steeds van we willen je niet missen.

Maar ja we krijgen nu via LogicaCMG de gelegenheid om het te proberen. En je moet eens wat durven in het leven. Arjon zegt ook. Als het niet gaat, komen we weer terug. Er zijn heus nog wel meer leuke huizen in de wereld. Maar we hebben dan in ieder geval wel geprobeerd en kan je nooit zeggen had ik maar...

Nou veel succes nog met alle inpak en weggooimomenten. Zal aan je denken

Groetjes Lisette

Hoi Pauline

Wat een gedoe zeg met je katten......ik hoop dat je snel een goed en lief baasje voor ze vindt. Ik heb er al twee en wij zitten strakjes met het zelfde probleem anders had ik gezegd: "Kom maar hier met die katten". Ja, wij zitten nog steeds in dubio wat we met onze schatten zullen doen. Ik zou ze super graag mee willen nemen en dat was ook in eerst instantie onze bedoeling. Maar nu blijkt dat als ze het Giardia parasiet hebben dat het dan erg lastig wordt. Onze grote 'Sweetie Pie' heeft hier regelmatig last van dus dat kan wel eens erg lastig worden. We zijn al zo vaak naar de dierenarts geweest en ze komt er maar niet vanaf. Eéntje meenemen en de andere achterlaten vind ik ook geen optie.......ze zijn zoooooo gek op elkaar. Dus.....wat te doen?? Het duurd nog heel lang voor ons maar dit houdt mij nu al bezig.

Lekker zo'n dagje beauty-farmen......zal je vast lekker van uitusten. Niet verkeerd tijdens zo'n drukke periode.

Hoezo moet jij eigenlijk zelf je dozen inpakken. Mijn zus mag helemaal niks inpakken......wordt allemaal voor haar gedaan. Dit ivm verzekering. Het leuk mij juist zo heerlijk om een keertje te verhuizen en dan helemaal niks te hoeven :grin: :grin:

Speak to you soon.

Liefs Mariette

@Mariette:
ik pak het nietbreekbare gedeelte in en het verhuisbedrijf doet de breekbare dingen en grote meubelen. Anders duurt het inpakken twee dagen, en nu kan het in één dag.....
en ik vind het ook fijn te weten wat waar zit, kan ik het makkelijker terugvinden.
Goh, jeetje, die arme kat van jullie, ik kan me voorstellen dat dat een probleem is....
En die van ons nemen? Lief dat je daar aan denkt, maar dat wordt inderdaad niks, als jullie die kant opgaan, krijg je hetzelfde probleem....ik hoop en bid maar dat we op tijd een plekje vinden....

Afgelopen zondag zijn er mensen wezen kennismaken met de poezen, áls ze besluiten, dan zullen ze maar één meenemen. Ik heb helaas nog niks gehoord van ze. Je kan je voorstellen dat ik wel wat ongeduldig ben.
Ze vertelden ons ook nog dat een poes uit het asiel altijd eigendom blijft van het asiel en als je dus een andere plekje voor ze zoekt, je contact met hun moet opnemen.... hebben jullie daar wel eens van gehoord. Ik heb inderdaad ooit een contract getekend, maar dat is ruim 6 jaar geleden... een andere stad, een ander leven, voor mijn gevoel. Onze dierenarts zegt dat het verschilt per asiel.... ik zoek liever zelf een ander plekje voor mijn schatten, weet ik tenminste waar ze terecht komen.... :|

Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik nog steeds niet begonnen ben met inpakken... oké, ik heb nog 6 weken.... tijd zat??? Manlief is ook over 2 weken al vrij, dus hoef ik het niet helemaal alleen te doen.
Deze week ben ik ook druk met de laatste schoolweek. De oudste zit in groep 8, dus we hebben gisteravond hun eindmusical mogen aanschouwen.... wat een werk, leuk, maar o zo vals gezongen...hahaha, wel knap hoor!!!  :p
De jongste is net ziek geworden, zo jammer, we hopen dat ze morgen weer beter is, ze zou nog trakteren op school....en ze heeft een feestje... vandaag maar lekker thuishouden, zien we morgen wel weer....

Die jongste van ons had in onze plannen het minste zin en wilde het liefst hier blijven, maar vorige week zei ze tegen mij, dat ze het best wel spannend vond!! Toch wel positief toch?
Ik heb vorige week vrijdag mijn laatste werkdag gehad, was best te doen, mijn collega's kwamen nog langs met gebak!! (zouden ze dan blij zijn.. :grin:) Nee, hoor, het was heel gezellig, ze leven geweldig mee! Ik kreeg van mijn bazen een schitterende unieke halsketting, gemaakt door een echte edelsmid...Prachtig!! Ze weten hoeveel ik van sieraden houd....en ik was er dan ook errug blij mee!

We hebben twee weken terug zelfs een neven/nichtenreünie gehad van mijn familie! Zo leuk!! Opnieuw kennis gemaakt met neven/nichten die ik in tientallen jaren niet heb gezien, het was zo gezellig!! Helaas voor ons, was het tevens een afscheid, maar ik heb er wel weer emailadressen bij.....en toezeggingen van mensen die langs willen komen.... dat wordt toch maar op zoek straks naar een heeeeeel groot huis... :lol:

Back