we have started.....

Gefeliciteerd!

:dance: :congrats: :happysun: :applaus: :cheer: :clap2:

Veel succes vrijdag  :up:

Groetjes,
Susan

Heeeee :congrats: Piebe je mag mee  :grin: :grin:

Lekker hoor, geniet ervan saampies!

Liefs Eutrice

Nu het huis nog en dan is het echt feest  :grin:  :cool:

Nou, wie weet, zijn we het huis nu echt bijna kwijt!!!
De laatste bieders zijn definitief van de baan, kunnen het niet rond krijgen.
Maar vandaag weer mensen gehad, die enthousiast waren. Hadden al een bod op een ander huis gedaan, maar na die van ons gezien te hebben, willen ze die van ons hebben!!!!!  :lol:
Ze gaan er een nachtje over slapen en overleggen met hun hypotheek adviseur en maandag horen we meer!!!! AAAARRRRGGGGHHHH!!!! weer niet slapen....... :p :sleep:
Nou, het was allemaal wel positief, dus wie weet!
Piebe zei nog, dat hij het raar vond dat mensen eerst huizen gaan kijken en dan pas overleg hebben met de hypotheekadviseur.  :|  Tja, wij doen dat inderdaad eerst om te weten wat je kunt besteden, maar ja, die Hollanders.........grin :evil:
Zo, dus lui, allemaal duimen!!!!

greetz Pauline

Dat word een spannend weekend voor jullie  :|

Ik zal in ieder geval duimen  :up:

Het moet nou maar eens verkocht worden.

Groetjes,
Jolanda  :up:

Verschrikkelijk, moet je weer zo het weekend in!
Maar het komt goed.

Trouwens, wij zijn allebei Hollanders en gaan toch eerst naar een hypotheekadviseur. :grin:

Slaapze en heb een goed weekeinde, misschien kun je weer gaan shoppen, heeft je de vorige keer ook goed gedaan :lol:

Mariette

Nog niks gehoord van de makelaar, maar ja, kan nog komen.....effe wachten nog.....

Maar wat ik wel te melden heb is dat Piebe is gevraagd voor een cursus. Op zich niks bijzonders ware het niet dat hij daarvoor naar Australië moet!!!!!!  :lol:
Er is blijkbaar een bedrijf waar ze hem willen plaatsen en daarvoor moet hij nog een cursus doen en die doen ze niet zo vaak. Over 4 weken start weer een cursus (van 2 weken) en ze vragen of hij dat wil gaan doen!
Dat allemaal op kosten van de baas (vliegreis + verblijf) :lol:
Nou ben ik 2 jaar terug ook alleen naar Australië geweest voor 2 weken, dus kan ik moeilijk nee zeggen, niet doen. Welnee, natuurlijk doen!! Kan hij gelijk zijn visum valideren!
Morgen belt hij voor de details, maar we vinden allebei dat dit door moet gaan. Maar ik vind wel dat hij terug moet komen en dat we samen op 15 augustus die kant op gaan, voorgoed!! OOOOO, heerlijk, ik krijg er nu zo'n zin in!!! :lol:
Ben al druk aan het opruimen in huis, sorteren, weggooien, tjong, waar zo'n emigratie al niet goed voor is. Ik gooi dingen weg die ik al zo'n 25 jaar niet bekeken heb (oef, ben ik al zo oud????)  :roll:

Maar ik hoop toch wel dat de makelaar morgen belt met nog meer goed nieuws..... :|

Ik duim  :up: mee dat je morgen meer goed nieuws krijgt.  Een leuk vooruitzicht voor Piebe, mijn cursus locaties zijn nooit zo exotisch  :grin:

Groetjes,
Susan

Wauw, dat is een mooie kans. Zeker aanpakken dus.

Fijn hè, spullen weggooien. Ik vond het heerlijk en dan in Australië weer alles nieuw kopen, heel goed excuus om geld uit te geven :grin:.

Dat goede nieuws van die makelaar gaat er ook aan komen hoor :up:.

Succes met alles.

Erna

Mooie kans voor Piebe, pakken natuurlijk :up:

En wat betreft het opruimen, waarom wil dat bij mij nou net niet meer lukken?
Daar is echt de klad ingekomen en het moet toch echt, heb je voor mij wat tips.
De kamers gaan nog wel, (helaas ook maar met mate) maar de garage, sinds Er daar een hele grote spin een kopje kleiner heeft gemaakt durf ik daar al niets meer aan te pakken.
Dus als je wat tips hebt of misschien een schop onder mijn kont,  :grin:

Succes met de verkoop, het zit er aan te komen, ik voel het.

Mariette

Hoi

Te gek voor Piebe, zo'n kans kan je toch niet laten liggen.
En gefeliciteerd met de PR visa.

Succes met opruimen en Mariette misschien heb je een schop liggen in de schuur.
Gewoon alles op marktplaats zetten en kan je in Australie nieuwe "rommel" kopen.

Groetjes Erna

He, Mariette,
ik begin altijd met alles leeghalen.... en dan wanhopig worden ......wat moet er nou weg?  :|
Maar ik gooi echt veel meer weg tegenwoordig dan ik ooit bij een verhuizing heb gedaan! Ach er blijft altijd wat staan, maar dit keer neem ik dat niet mee. Mijn buren krijgen heel veel van ons tegenwoordig. Zouden ze er echt blij mee zijn ?? :?
O, en ik heb nog een schop, euh, schep over....... :p

succes voor ons allemaal!!

groetjes Pauline

Yep, succes voor ons allemaal.

Er zitten veel op het randje op het moment, of in afwachting van het visum of in afwachting van de verkoop.

@ mariette: als jij erachter bent hoe je weer in gear komt, hoor ik het graag. Hier is het ook helemaal stil gevallen. Zie door de rommel de troep niet meer. Please share!!

Hi Kath,

Ik ga van de week concrete plannen maken met het/een verhuisbureau en ik denk als daar een datum voor staat dat het wel komt.
After all: het moet tenslotte over vier weken al kant en klaar staan, AAARRRRGGGHHHHHHHH!!!! :cry2: :prop: :shocking: :w00t:

Keep you all posted :up:

Mariette

Sorry Pauline, laatste tijd smijt ik overal maar een paar woorden neer zonder op te letten wiens topic het ook al weer is.

No worries Mariette, ik begrijp je frustratie helemaal!!! Je moet nog zo veel in zo'n korte tijd! Hang on, girl!!

Ik heb verder nog te melden dat de laatste ontwikkelingen allemaal niet door gaan.... :cry:
De laatste kijkers doen toch geen bod, na een weekend denken kwamen ze toch op een paar minpuntjes. Al zijn deze miniem, dit doet ze wel besluiten toch voor het andere huis te gaan.  :cry2:

Nou ja, dus weer poetsen....... :dishes:

Enne, Piebe heeft gebeld met Australia en toen bleek dat er iemand daar te enthousiast is geweest om Piebe uit te nodigen voor die cursus. Die is dus teruggefloten.....
Jammer, maar helaas (of niet voor mij...... :evil:), maar men kon wel melden dat er wekelijks nieuwe joboffers komen, dus we hoeven ons geen zorgen te maken over werk. Zoals eerder gezegd: dat gaat helemaal goed komen!!
We gaan gewoon lekker met zijn viertjes naar Australia op 15 augustus!! :plane:

Is ook wel fijn toch  :wink:

In iedergeval jullie ook veel succes met de verkoop van het huis!!

Bij ons is het ook nog niet zover, dus ik blijf voor ons duimen, komt goed!!

Liefs Eutrice

Back