we have started.....

Pauline, gezellig hoor hoe jij zo,n brief volkrijgt.
Ik beloof je dat ik zal duimen voor jullie dat de woning eindelijk verkocht gaat worden  :up:
Mijn grootouders waren verleden week "65jaar"getrouwd, en daar konden we niet bij zijn.
Ze zijn met de hele familie in zomerhuisjes geweest een heel weekend.
Maar ik heb ze 's morgens gebeld, en daar heeft m'n oma het hele weekend over gesproken.
Zo blij was ze ( dit vertelde m'n moeder me).
Zo blijven er altijd wel momentjes of feestdagen waar we niet bij zijn,
maar in gedachten wel. En ik ben toch blij dat wij eindelijk in Oz zijn.

Groetjes van Jolanda.

Hey Pauline,

heel herkenbaar hoe je je voelt!
Eerst heb je visumstress, 'ga je't krijgen of niet', (bij jou misschien iets minder), daarna is het stress van zoveel dingen nog moeten doen, plannen, afscheid nemen, beseffen 'wat doen we onszelf toch aan!'...
Want het is toch wel een grote stap die we zetten! Maar wel eentje die de moeite waard is om te zetten!
Hang in there girl!
Dat huis geraakt ook nog wel verkocht!

groetjes,
An

Ik heb hetzelfde gevoel  :cry: :smile: :grin: :oops: :cry: :| :up: doen we het allemaal wel goed??
Nu het huis bijna verkocht is (en bij jullie gaat het ook lukken, weet ik zeker de verkoop hier in lelytown trekt namelijk weer heel erg aan :up: zei ook onze makelaar) gaat het ineens helemaal zo 'echt' worden.

En het vergeten van alles pffff.....................is bij mij ook echt niet normaal. Ik moet natuurlijk nu veel alleen doen (omdat rich 'niets' kan) en ik merk dat er toch wel veel op me afkomt nu.
Maar we doen het voor een goed doel  :up: en we komen er wel hoor!!

Liefs Eutrice

Hoi Pauline

Ik  :up: met je mee hoor.

Liefs Mariette

ps Over het uitje naar het strand laat ik nog weten oké?

oeeeehhhh.....maar dat gaat echt niet lukken Pauline. Ik hoop de twee helft van 2008 maar ik pin me er maar niet op vast, je weet het immers nooit.

Liefs Mariette

PSSST: :whisper: niet verder vertellen: ..... we hebben een bod......  ik mag nog niet blij zijn.... maar het ziet er goed uit dit keer......duimen!!!!! SSSTTT!!! (fluisterend: ...joepie..!!) :-x :naughty:  :donttell:

maandag weten we meer.... aaarrrghh, weer een weekend ertussen!!!!!! :unsure:

Nou dan fluister ik je bij dezen een voorzichtig gefeliciteerd toe en ik zal voor je duimen dat het doorgaat :donttell:

Erna

(-; eeeeeipeoj githcizroov nee tsavla
[size=6pt] (zo, nu valt het niet zo op)[/size] :wink:

JAAAAAAAAA...... :lol: :lol: :lol: :applaus:
VERKOCHT!!!!!!!!!!!! per 14 augustus, dus precies op tijd.....
ooo, wat ben ik blij en toch, kan ik wel janken....
Ik belde mijn ouders en mijn moeder feliciteerde ons wel, maar gaf eerlijk toe, dubbele gevoelens te hebben. Nou, die heb ik ook, nu wordt het echt en voor hun dus ook. Ze werd ook emotioneel en toen ben ik afgehaakt, want dan begin ik ook. Ik ben blij en verdrietig tegelijk..... zal de schok wel zijn....

Maar goed, vanavond gaan we de champagne openmaken, die we al 4 maanden in huis hebben... misschien word ik daar wel vrolijk van (meestal val ik in slaap van alcohol..)

En weetje? Piebe zijn moeder, die in het begin zo verdrietig/boos was, feliciteerde ons en zei dat ze het geaccepteerd had en het ons leven was.... zooo lief.... ook daar ga ik van janken....
Ik heb ondertussen een onderdrukte migraine ontwikkeld (opgekropte spanningen..) dus dat zal vandaag wel losbarsten....

Gister al heerlijk gegeten met mijn collega's, zo gezellig! Nog anderhalve week en dan ben ik vrij... mag ik beginnen met inpakken... Vrijdag komen de dozen, dus ik heb dan 6 weken om in te pakken, moet lukken toch?

groetjes van een onzekere, maar toch blije Pauline :|

Gefeliciteerd!! En zo snel al! Fijn dat de moeders er achter staan. Het blijft moeilijk, maar ze begrijpen het tenminste. Hoop dat je migraine meevalt.

Super, het is dan uiteindelijk toch gelukt om de woning te verkopen....mooi werk :)

Niks staat een nieuw leven in Oz. nog in de web.

Back