we have started.....

Laten we hopen dat al die duimpjes niet overwerkt raken....... :grin:

Vandaag op de koninginnemarkt heel veel verkocht, wow zeg! Heb nog nooit zoveel geld voor mijn spullen ontvangen......
We hebben op een bezem na, geen tuingereedschap meer, de vazen en bloempotten zijn ook geslonken tot 3 stuks. En heel veel knelfittingen e.d. (na het renoveren van de badkamer overgebleven...) verkocht! Wow!! :lol:

En wat een weertje!!!!  :stupid2:  Vorig jaar was het bitter koud en heeft het hier zelfs gehageld......  :freezing:
Nee, dit was een heerlijk afscheid van de traditionele koninginnedag, ben er niet eens verdrietig om.....snap je dat nou.... :wink:

En afgelopen zaterdag kwam er een mevrouw uit Almere voor iets anders bij ons, maar zag ons huis te koop staan en was meteen vol interesse......
Ze waren in Almere op zoek naar een huis, maar vonden het daar te duur. Tja, Lelystad is stukken goedkoper.... We hebben ze het huis laten zien en ze waren heel enthousiast! We hadden nog een brochure, die we hebben meegegeven en gevraagd of ze contact met de makelaar opnemen als ze nog steeds serieus zijn..... Ben ontzettend benieuwd!

Wouw, dat zou helemaal te gek zijn, En je spullen kwijt en dan ook nog eens je huis.
Kan niet mooier, nou ga weer verder met duimen, hoor!

Alles wat wij niet verkopen via Marktplaats of anders krijgt een mooi plaatsje bij de Gemeente erf voor eventuele liefhebbers, :smile:
Wij zijn zeer grensverleggend ,eerst wil je er nog van alles voor hebben, maar nu is het als het maar weg is!

Toytoy, Mariette

Heee, goed nieuws Pauline. Daar moet je het vaak van hebben  :up: 'toevallige' ontmoetingen.

Ik ben benieuwd!

Liefs Eutrice

Wow!! Bijna goed nieuws... gister weer een bod gekregen..... van diezelfde mensen die eerst geen hypotheek konden krijgen..... die schijnen nu dus wel een hypotheek te kunnen krijgen en willen ons huis nog steeds hebben!!!! Onze makelaar is nu even aan het uitzoeken hoe zeker de zaken zijn en dan gaan we ervoor!! Ze bieden een goede prijs en willen nu ook nog wel wachten tot we vertrekken!!!!! :lol:
O boy, o boy, o boy, wat een spanning, gaat ten koste van mijn gezondheid....ik hoop dat dit gauw over is....
Als je binnenkort iemand hoort gillen, dan ben ik dat....Dan is het huis verkocht!!!
.... en kunnen we weg.....ooooo, just the usual nerves before....
Maar het gaat helemaal goed komen he lui, pep me even op, ik ben een beetje nerveus....... :cold:

@ Perthpete, can't miss that one, must work,  :grin:
maarruh, jouw foto's (waar ik zo nu en dan naar kijk) stimuleren mijn artistieke genen enorm!! Wat heb ik zin in de komende ozzie lente!!! Ik ga daar absoluut verder met schilderen......

p.s. natuurlijk niks gehoord vanmiddag van de makelaar.......

Nee, vervelend is dat he?
Je zou zo lekker rustig het weekend in kunnen gaan, weer een zorg minder.
Leuke berichtjes schijn je altijd op te moeten wachten.
Maar, het gaat goed komen, zeker weten!

Pauline, dat Ozzie voorjaar gaat heus wel lukken :up:

Mariette

Het komt wel, echt waar!! Het kan niet zo zijn dat die potentiele kopers het nu weer niet rond krijgen, dan doe je echt geen bod!

Laat die lente in Oz maar komen hoor!!!

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Hoi Pauline,

Klinkt goed over jullie huis  :up:  Als het zover is dan zal ik je hier waarschijnlijk horen gillen hier in Friesland  :grin:

Groetjes,
Susan

Heeeyy goed nieuws zeg  :up: :up:

en en en en................................. hoe is het nu??

ben benieuwd :smile:

Liefs Eutrice

Helaas............ het was wel lawaaierig maar dat was ik niet.....
We kregen dinsdag te horen dat het voorlopig alweer niet doorgaat...... :| :x
Die mensen krijgen het nog steeds niet rond, dus we gaan niet op hun bod in..... hoe graag ik ook wil, ze moeten wel financiëel zeker staan.

Ik ben er zo zat van, ik snap best dat ze ons huis graag willen hebben, het is een mooi huis.... :p.... maar wees toch eerst zeker van dat je een hypotheek kunt krijgen!!!!!!!!! Ons weer blij maken met een dooie mus...

Dus we zitten weer in de wachtmode.......
Ik heb de laatste tijd wel veel hoofdpijn, dit wachten doet mijn hoofd dus geen goed...... :dizzy:

wat jammer! Dit had je toch echt niet verwacht he? Hoe kun je nou nogmaals een bod doen als je het financieel niet rond kunt krijgen... wat een domoren!

Weet je, ik ga gewoon weer voor je duimen...  :up:

Groetjes,
Lela

oh Pauline,

Wat jammer, kan het bijna niet geloven dat je voor de tweede keer een bod doet en het weer niet rond krijgt.
Bij de eerste keer hadden ze al te horen moeten krijgen wat ze dan al wel rond kunnen krijgen.

Weet je zeker dat het niet een probeersel van hun is om jullie met een lager bod genoegen te laten nemen?
Ik begrijp dat jullie blij zullen zijn als de verkoop een feit is, maar laat jullie geen oor aannaaien, hoor!
Succes, en er zal heus een serieuzer bod komen, laat je niet gekmaken.

Mariette

He bah  :x :x Ik snap helemaal waarom je hier hoofdpijn van krijgt, pfffff

Oh jee, als ik dit zo lees hoop ik echt dat onze kopers wel zo slim waren om eerst te kijken of ze genoeg kunnen lenen.........help :|

Ik hoop dat je heel snel 'serieuze' mensen krijgt!!

Ga voor je duimen!!

Liefs Eutrice

Goh Pauline.....wat een toestand allemaal :cry: :cry: :cry:

Joh, ik dacht dat jullie huis al verkocht was. Maar het gaat zeker binnenkort lukken hoor want je hebt zo te lezen al vééél animo gehad. Ik ga ook even flink voor je  :up: :up: :up:.

Ik ga je morgen proberen te bellen voor een afspraak oké? Ben erg druk geweest de afgelopen paar dagen dus het kwam er maar niet van.

Ik heb ook een beetje goed nieuws......Martin heeft besloten dat hij door wilt gaan met onze plannen om naar Melbourne te gaan. Ik heb ggeprobeerd om hem niet onder druk te zetten.......was best lastig hoor want ik wil zo graag. Dus nu gaat voor ons ook het balletje echt aan het rollen. Hopelijk gaat het gezien mijn achtergrond geen 2 of 3 jaar duren!!!!????

Groetjes Mariette (Marjet)

Nou, vreselijk veel te melden heb ik eigenlijk nog niet, al kan ik gemakkelijk weer een bladzijde volschrijven  :grin:, zo ben ik wel.
Ik ben wel altijd wat verstrooid geweest, maar tegenwoordig is het nog erger.... :oops:
Maar mijn hoofd loopt soms helemaal over, kom ik weken later achter iets wat ik allang had willen doen. En dan maak ik ook nog notities voor mezelf.... Helpt dus niet genoeg.....
Maar ik besef nu pas wat voor impact onze beslissing van vorig jaar is geweest, het dringt nu pas echt tot me door. Ik wist dat het moeilijk ging worden die laatste maanden, maar het is soms nog moeilijker dan ik gedacht had. Al vallen de tranenbuien mij nog mee... :cry: .. komt waarschijnlijk nog wel, ik voel ze wel zitten.

De tijd van afscheid nemen is ondertussen aangebroken, dingen voor het laatst doen, nog 2,5 week werken en dan ben ik vrij. We gaan nu regelmatig met de kinderen op stap om nog leuke dingen van Nederland te zien. Planetarium in Franeker, Madurodam, paardrijden en komend weekend gaan we naar de Efteling!!
Mijn moeder was gister jarig, daar zijn we de zondag ervoor geweest en ik kon toch merken dat ze het jammer vond dat we de dag zelf niet kwamen. Ik ben eigenlijk wel blij dat we het niet gedaan hebben, dat had het nog beladener gemaakt. Ze wordt volgend jaar 65 en daar werd natuurlijk ook een opmerking over gemaakt... daar zullen we helaas niet bij zijn..... :cry:
Maar mijn schoonouders waren in mei 49 jaar getrouwd en omdat we er volgend jaar niet zijn, hebben we dus eigenlijk dit jaar hun 50 jarig huwelijksdag gevierd..... :lol:... vieren ze volgend jaar hun 49ste..... :p
Dat was heel gezellig en geen onvertogen woord (wat een mooi nederlands woord is dat toch.... :p).

Het huis is helaas nog steeds van ons, al hebben we deze week weer twee (!) nieuwe kijkers! Morgen komen de tweede en ik bid en hoop en duim dat deze nou een keer kopen!!! De laatsten vonden het wel mooi, maar keken nog rond en hielden ons huis voorlopig als tweede keus.... jaja, waar heb ik dat eerder gehoord.... :?
Toch blijf ik het gevoel houden dat het allemaal op tijd in orde komt, ik maak me er nog niet echt druk om. Volgende week komen de eerste verhuisdozen om in te pakken.... en we hebben de containerkomst vast gezet op 13 augustus...Topmovers gaan alle breekbare dingen inpakken en ik ga vast beginnen met de andere dingen.

Piebe heeft vanmorgen nog met Pauline Ball van LCMG Australia gesproken en die vertelde dat ze bezig is zijn profiel te passen bij klanten, dus ze is voor hem bezig. Ze zei nog: 'hang in there...'  lief hoor!

Zie je wel? Ik kan altijd wel een heel verhaal vertellen, ook al heb ik niks te vertellen.... :grin:
Even weer een update...

Pauline

@Mariette: fijn hoor dat Martin nu echt mee wil! Ik hoop je nog dit jaar in Melbourne op de koffie te zien!!

Back