Nou, vreselijk veel te melden heb ik eigenlijk nog niet, al kan ik gemakkelijk weer een bladzijde volschrijven :grin:, zo ben ik wel.
Ik ben wel altijd wat verstrooid geweest, maar tegenwoordig is het nog erger....
Maar mijn hoofd loopt soms helemaal over, kom ik weken later achter iets wat ik allang had willen doen. En dan maak ik ook nog notities voor mezelf.... Helpt dus niet genoeg.....
Maar ik besef nu pas wat voor impact onze beslissing van vorig jaar is geweest, het dringt nu pas echt tot me door. Ik wist dat het moeilijk ging worden die laatste maanden, maar het is soms nog moeilijker dan ik gedacht had. Al vallen de tranenbuien mij nog mee... :cry: .. komt waarschijnlijk nog wel, ik voel ze wel zitten.
De tijd van afscheid nemen is ondertussen aangebroken, dingen voor het laatst doen, nog 2,5 week werken en dan ben ik vrij. We gaan nu regelmatig met de kinderen op stap om nog leuke dingen van Nederland te zien. Planetarium in Franeker, Madurodam, paardrijden en komend weekend gaan we naar de Efteling!!
Mijn moeder was gister jarig, daar zijn we de zondag ervoor geweest en ik kon toch merken dat ze het jammer vond dat we de dag zelf niet kwamen. Ik ben eigenlijk wel blij dat we het niet gedaan hebben, dat had het nog beladener gemaakt. Ze wordt volgend jaar 65 en daar werd natuurlijk ook een opmerking over gemaakt... daar zullen we helaas niet bij zijn..... :cry:
Maar mijn schoonouders waren in mei 49 jaar getrouwd en omdat we er volgend jaar niet zijn, hebben we dus eigenlijk dit jaar hun 50 jarig huwelijksdag gevierd..... :lol:... vieren ze volgend jaar hun 49ste.....
Dat was heel gezellig en geen onvertogen woord (wat een mooi nederlands woord is dat toch....
).
Het huis is helaas nog steeds van ons, al hebben we deze week weer twee (!) nieuwe kijkers! Morgen komen de tweede en ik bid en hoop en duim dat deze nou een keer kopen!!! De laatsten vonden het wel mooi, maar keken nog rond en hielden ons huis voorlopig als tweede keus.... jaja, waar heb ik dat eerder gehoord.... :?
Toch blijf ik het gevoel houden dat het allemaal op tijd in orde komt, ik maak me er nog niet echt druk om. Volgende week komen de eerste verhuisdozen om in te pakken.... en we hebben de containerkomst vast gezet op 13 augustus...Topmovers gaan alle breekbare dingen inpakken en ik ga vast beginnen met de andere dingen.
Piebe heeft vanmorgen nog met Pauline Ball van LCMG Australia gesproken en die vertelde dat ze bezig is zijn profiel te passen bij klanten, dus ze is voor hem bezig. Ze zei nog: 'hang in there...' lief hoor!
Zie je wel? Ik kan altijd wel een heel verhaal vertellen, ook al heb ik niks te vertellen.... :grin:
Even weer een update...
Pauline
@Mariette: fijn hoor dat Martin nu echt mee wil! Ik hoop je nog dit jaar in Melbourne op de koffie te zien!!