We love living in Oz!

Er was toch iets met de visum aanvragen?? ff topic zoeken....

Gevonden!
Kan dat het zijn??? :huh:
Mijn duimen draaien nog hoor!! :up: :up: :up:

Daar dacht ik ook al aan, maar heb even uitgebreid zitten lezen en volgens mij zou dat voor ons geen uitstel moeten betekenen. Deze verandering is pas va 2 april ingevoerd en 17 maart is alles bij de CO ingediend. Zit niks anders op dan afwachten maar? Vindt het wel vreemd/verwarrend dat het voor de een super snel gaat en de ander maar moet afwachten?

We houden de moed erin! Thanks, MArgot, kan altijd op je rekenen! Erg blij mee!

Hi Betty, bij ons duurde het ook langer dan gemiddeld, ik ben op een gegeven moment mails gaan sturen en voila, opeens kregen we de GRANT letter. Ik kan me je frustratie zo goed voorstellen, werd ook ook gek van. Misschien ook een mailtje aan wagen? Ik was op een gegeven moment gewoon bang dat ze ons vergeten waren......

Veel sterkte nog met wachten, ik duim met je mee dat jullie snel die grant krijgen! :up: :up: :up:

Hartelijke groet,
Annemarie

Jullie zijn vanaf april 2007 bezig (4 jaar geleden). Je zit nu écht in de laatste fase. De hele ijsberg heb je gehad nu alleen het topje nog (oke oke zo ging het gezegde niet :p). Voor je het weet is het definitief en kan je weer verder plannen. Je moet eens weten hoeveel personen jaloers zijn op waar jullie nu al zijn! ;)

Jullie zijn vanaf april 2007 bezig (4 jaar geleden). Je zit nu écht in de laatste fase. De hele ijsberg heb je gehad nu alleen het topje nog (oke oke zo ging het gezegde niet :p). Voor je het weet is het definitief en kan je weer verder plannen. Je moet eens weten hoeveel personen jaloers zijn op waar jullie nu al zijn! ;)

Natuurlijk zijn we na geen 4 jaar bezig te zijn maar meer dan 6 jaar heel erg blij dat dit echt het laatste stukje van de visumaanvraag is. Maar begrijp ook dat na 6 jaar in onzekerheid, 2 kleine kindjes onder de 6 jaar die al heel hun leven midden in dit process zitten het voor ons toch net ietsjes anders kan zijn dan andere. De afgelopen jaren hebben we zo ontzettend veel mensen zo ontzettend makkelijk en snel hun visum zien krijgen, terwijl wij steeds tegen de veranderingen aanliepen, we hierdoor een hoop extra stress en veel onzekerheid hebben moeten doorstaan, mijn man terug naar school moest, met een half jaar onbetaald verlof moeten nemen hiervoor, we ruim 8000 euro armer zijn en we nog steeds helemaal niks, noppes in handen hebben...dat ik het nu niet echt gepast vindt om van jou te lezen dat ik wel eens moest weten hoeveel personen jaloers zijn op ons? Ik snap heus wel dat je me probeerd op te beuren maar voelt een beetje alsof ik geen recht mag hebben om nu ongeduldig te zijn! Wij zitten inderdaad in de allerlaaste fase, ...Niemandsland, het kan nog steeds zo zijn dat we geen Visum Grant krijgen. Mischien begrijp je ons ongeduld nu iets meer en kan je inkomen dat we nu een 'ja' of 'nee' graag willen horen.
But no hard feeling, as long als ik hier m'n gevoel mag delen en dat mischien ndere zich hierin kunnen vinden?

Smiles, Betty. Ga lekker van de zon genieten! Wat een super mooie dag!

No worries, , ik kan het me heel goed voorstellen BeTty en het is goed dat je opschrijft wat je voelt. Het was van mijn kaNt een mislukte poging om misschien te kunneN helpen met relAtivereN. Maarja na 6 jaar... Wil je gewoon je visum natUUrlijk!

Sorry :)

No worries, , ik kan het me heel goed voorstellen Beety en het is goed dat je opschrijft wat je voelt. Het was van mijn kat een mislukte poging om misschien te kunne helpen met reltivere. Maarja na 6 jaar... Wil je gewoon jevisum natrlijk!

Sorry :)

Lief van je! Bedankt, ben blij dat je het vanuit onze kant kan zien! :up:

Wij hadden heel snel alles in orde door Gerry zijn werk maar met mijn zoon en zijn vrouw is het ook nog steeds een ellende omdat ze de regels veranderen.
Mijn zoon, Emiel, is nu voor het 2e jaar gaan studeren en we hebben nog helemaal geen zekerheid of het uiteindelijk allemaal gaat lukken.
Kan me je frustratie heel goed voorstellen!!
Ga enorm voor jullie duimen!

Betty ik kan het me helemaal voorstellen! Daarom kan ik me ook goed voorstellen dat je je zo voelde toen je mijn reactie las, vandaar de excuses!

On the bright side, ze moeten nu wel eens echt opschieten voor jullie vind ik :up:

P.s. Awww, wat een typfouten. Het was nog vroeg en mijn telefoon typt toch niet helemaal jofeltjes.
P.p.s. Toch ben ik jaloers op waar jullie nu zijn hah! ;)

Als ik af en toe terug kijk schrik ik ook van m'n tiep fouten! Daar lezen we allemaal gelukkig doorheen! En ja, ik snap dat je jaloers bent op waar we nu zijn, jullie weg is nog een lange te gaan! En als ik dan denk aan Nesje of Marie&Dan dan voel ik me weer schuldig over mn ongeduldigheid want zij zijn ook al zoveel jaren bezig met nog steeds geen duidelijkheid! Het blijft een moeilijke, emotionele tijd... Af en toe best onmenselijk vind ik! We willen allemaal hetzelfde, een leven in Oz.... Mischien deze week het verlossende telefoontje??? I so hope so! :smile: Nogmaals bedankt hoor, voelt echt goed om je reactie te lezen! :up:

Wij hadden heel snel alles in orde door Gerry zijn werk maar met mijn zoon en zijn vrouw is het ook nog steeds een ellende omdat ze de regels veranderen.
Mijn zoon, Emiel, is nu voor het 2e jaar gaan studeren en we hebben nog helemaal geen zekerheid of het uiteindelijk allemaal gaat lukken.
Kan me je frustratie heel goed voorstellen!!
Ga enorm voor jullie duimen!

Thanks! :up:

Elke keer als ik zie dat er een nieuw bericht is in jullie topic denk ik....ze hebben hem!! Nog even geduld...ik voel hem deze week komen jullie Grant!
afro.gif

hey betty,

Voor ons moeten jullie je niet schuldig voelen hoor! Jullie verdienen het zo! Er staat al een flesje cava klaar voor wanneer ik jullie GRANT lees, dan is het hier ook een feest!!

En wat ons betreft, we zijn er mee bezig en zien wel waar we komen.... everything happens for a reason, denk ik steeds...en als we kunnen gaan is het alleszins een weloverwogen keuze en geen impulsieve beslissing geweest en weten we heel goed wat we willen!

dus fingers crossed en you go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zal maar nu reageren, als ik morgen ochtend reageer zullen jullie weer denken... Yes, ze hebben 'm! :grin: :grin: :grin:

Bedankt lieve allemaal,

Het is zo ontzettend fijn dat jullie zo met ons meeleven! :up: Maakt het wachten echt makkelijker! Hoop dat je gelijk hebt Steven! En Nesje, thanks girl! Ik gun het jullie ook zo ontzettend en inderdaad if it's meant to be it will be! Margot, tja, m'n steun en toeverlaat, bedankt! :smile:

We slaan ons er wel doorheen... smiles, Betty

Back