We love living in Oz!

Yay dat isgoed nieuws. Puntjes op de ï en gaan met die... Banaan (no pun intended Jack)

GEFELICITEERD!! Eindelijk gaat het gebeuren voor jullie!
afro.gif
afro.gif

Thanks allemaal!

Vandaag de VOG's thuis ontvangen, duurde maar 3 dagen!? Gelukkig staat onderaan de Engelstalige verklaring dus alles prima zo! Maar nu nog... die VOG van mij nog!!! Wordt er echt helemaal kriegel van... Waarom is het zo onmogelijk om zoiets simpels te doen? Volgende week maar weer een banken ronde doen...? We are so very close... heb helemaal geen zin meer om uit te gaan zoeken hoe ik een cheque van $43 met mn aanvraag moet meesturen! Bleehhhh! Heb er na al die jaren echt helemaal geen geduld meer voor... Mmmmmmmmm, ga maar lekker een rood wijntje drinken en in een lekker warm badje liggen! Volgende week weer aan de slag!

Fijn weekend, Betty

Vandaag weer bij de ING langs geweest! Ik kan er echt niet bij dat het meesturen van 43 dollar met een VOG aanvraag nog het moeilijkste, niet voor elkaar te krijgen iets zou worden van de afgelopen jaren visum procedure? Geezzzzzzz! Wordt echt helemaal gek hierzo! En nu....? Net het geweldige nieuws van Family S gelezen te hebben... maakt dit gedoe helemaal stikkes erg! Is er nou helemaal niemand die mij kan vertellen hoe ik een cheque van 43 dollar mee kan sturen met een VOG aanvraag?????

We hebben niemand in Oz, Engeland, Italie of Frankrijk zitten die voor ons deze cheque kan en wil schrijven! Waarom is dit niet te doen?

HELP US!!!!! :smile: Betty

Kan een traveler check ook niet??

Ik ga wel even sneupen op internet vanavond. :up:

Als we er al zaten wist ik het wel..... :|

Mmmm.. bedankt! Ik weet nu wel hoe ik toekomstige emirgraten die een Oz VOG moeten aanvragen zou kunnen helpen! Wat ik ook zeker zal gaan doen once we're in Oz!!! Dus, bedankt, ik weet wat je bedoeld! Maar, hoor het graag van je als je iets wet te vinden. Morgen maar naar de ABN AMRO en RABO BANK (voor de 2de keer) en als het me dan nog kan lukken dan ga ik maar mn ouwe scharrel van 10 jaar terug vragen! Mmmmm?

De banken waar we hiervoor terecht kunnen zijn echt heel ver weg en via internet lukt het niet op dit moment? Mmmm... wat komt dit me zeggen? <_<

Hoi

Ik zat ook aan de Western Union te denken. Of dat goed genoeg is voor de AFP weet ik niet. Ergens anders al geplaatst, ik wil je gerust helpen.

Sidonia

Ben langs het GWK geweest maar dat gaat niet omdat ze die cheques met codes valideren of zoiets? Ben niet zo'n held met dit soort dingen! Anyways, jammer genoeg niet de betalingscheque die we nodig hebben. Inmiddels gaat Rob ons helpen en zo komen we er ook uit! Gelukkig maar, snap nog steeds niet waarom dit zo moeilijk moest zijn te regelen?

Hoi

Het positieve uit jouw verhaal is dat je de volgende xpditer kan helpen.

succes verder
Sidonia

Vandaag een mailtje gekregen van een bedrijf waar we jaren terug contact mee hadden voor eventueel sponsoring. Ze kunnen Ro eind dit jaar heel erg goed gebruiken en willen dat hij zodra we in Adelaide aankomen langs komt om kennis te maken! Yeah :up: Geweldig nieuws, heb je toch weer een extra steuntje! Wij moeten allebei meteen centjes gaan verdienen na aankomst anders kunnen we onze droom niet waar maken, dus dit is super goed nieuws! Gaat wel om werk interstate... Queensland en Melbourne maar das alleen maar leutig, reizen wij met zn 3tjes Ro achterna met als basis SA. Wie weet waar we uiteindelijk zullen gaan vestigen! :up:

Back