We love living in Oz!

Wij zitten momenteel in hetzelfde schuitje...de SMP van NSW was 3 maart bekendgemaakt en sindsdien zitten wij in categorie 2 van priority processing maar er lijkt totaal geen beweging in te zitten :angry:
Een paar weken geleden hebben we een mailtje ontvangen dat onze aanvraag "binnenkort" aan een CO wordt toegewezen. Tja, "binnenkort" voor Oz begrippen betekent waarschijnlijk "maanden"! Alvast de medicals en vog's afgerond en opgestuurd omdat een aanvraag die "decision ready" is sneller wordt behandeld. Laten we daar maar vanuit gaan.
Heel veel sterkte met het wachten op een CO. Ik leef in ieder geval met jullie mee! :smile:

Thanks! Het is fijn om andere visumaanvragers tegen te komen waarbij het ook niet allemaal soepeltjes gaat. Maar die CO hebben we al sinds begin februari, daar hebben we een jaar op moeten wachten! Nu wachten we dus op de uitslag van de CO! Als je nu zekers wist dat die visumgrant er ooit eens aankwam was het nu niet zo erg. Maar dit laatste stukje zolang laten duren is echt zo ARGGGGGGHHHHHH!!! Hopelijk komt voor jullie snel een CO aanwaaien en het liefst eentje die fulltime werkt en niet op vakantie gaat! :wink:

@ Lobsters en Martens73 ; wij liggen gezellig saampjes bij dezelfde CO op de plank denk ik

@ Lobsters, martens73 en Chantal1. Weten jullie de naam van jullie CO? ben wel erg benieuwd of het dezelfde is en of wij ook dezelfde hebben!

Succes en sterkte allemaal met wachten!:up:
Hopen dat we allemaal straks een Visum Grant hebben!

Groeten Steven

@ Lobsters, martens73 en Chantal1. Weten jullie de naam van jullie CO? ben wel erg benieuwd of het dezelfde is en of wij ook dezelfde hebben!

Succes en sterkte allemaal met wachten!:up:
Hopen dat we allemaal straks een Visum Grant hebben!

Groeten Steven

Geen idee wie onze CO is, we hebben nog geen bericht ontvangen behalve dat we er eentje "soon" krijgen. Mmmm :|

Thanks! Het is fijn om andere visumaanvragers tegen te komen waarbij het ook niet allemaal soepeltjes gaat. Maar die CO hebben we al sinds begin februari, daar hebben we een jaar op moeten wachten! Nu wachten we dus op de uitslag van de CO! Als je nu zekers wist dat die visumgrant er ooit eens aankwam was het nu niet zo erg. Maar dit laatste stukje zolang laten duren is echt zo ARGGGGGGHHHHHH!!! Hopelijk komt voor jullie snel een CO aanwaaien en het liefst eentje die fulltime werkt en niet op vakantie gaat! :wink:

Op deze manier houden we elkaar overeind, wetend dat we niet de enige zijn die het zwaar te verduren hebben! :group:

@Steven ; ik weet niet welke CO we hebben helaas.Begin februari werd ons verzocht om Med's en VOG's te frontloaden omdat we snel een CO toegewezen zouden krijgen.Hebben we gedaan en op de Checklist staat Med's finalised, appl.being processed further.Maar dat staat er ook al weken....Dus wie het weet mag het zeggen :lol:

Wie weet komen we allemaal snel achter elkaar aan de beurt :up:

groetjes Chantal1

Misschien een verzoek indienen?? :grin:

Sorry, beetje melig door al die drukte hier in huis. :huh:
Maar hoe meer drukte, hoe eerder het huis verkoop klaar is!! :smile:

Misschien een verzoek indienen?? :grin:

Dat is niet eens zo gek.

Wij zijn er op een of andere manier achter gekomen dat onze CO met long service leave is gegaan en wij hebben een verzoek ingediend of iemand anders het kon overnemen en even later hadden wij een andere CO.
Is de moeite waard om te proberen

Wij hadden ook Team 6, waren toen ook al snel (zijn toen verplaatst van team 7 naar team 6...)

Wij hebben Team 7..

Ik zou ook zeker even een mailtje wagen...nooit geschoten is altijd mis!

Succes
afro.gif

Toch apart, je zou toch denken dat het via een migratieagent sneller zou gaan bij het DIAC.
In de praktijk lijkt het andersom.......:huh:

Ik heb vorig jaar juli mijn aanvraag ingediend en ik zit als haast 2 jaar in Oz maar nog geen CO toegewezen :-(
Ik heb gebeld en ze waren met de aanvragen van vorig jaar april bezig dus gaat nog wel maanden duren voordat ik wat hoor.

Wij hebben Team 7..

Ik zou ook zeker even een mailtje wagen...nooit geschoten is altijd mis!

Succes
afro.gif

Hoi Steven,

Waar kan ik een email naar toe sturen? Al is het maar dat je iets hoort dat je weet dat je niet vergeten bent! Maakt dit laatste te lang wachten wat minder frustrerend.

:smile: Betty

Geen idee wie onze CO is, we hebben nog geen bericht ontvangen behalve dat we er eentje "soon" krijgen. Mmmm :|

We weten helemaal niks over onze CO alleen dat we vanaf 10 feb. 2011 er een toegewezen hebben, maar welke of welk team, no idea?

Waarom zou dat sneller gaan? Ik denk dat dat helemaal niets uit zou mogen maken.

Decision Ready Checklists
Registered Migration Agents have access to a Decision Ready Priority Processing service.
499 Direction - priority processing
Decision Ready Checklists for State Migration Plan applications (Priority Group 2) will only be accepted if the application is lodged as decision ready. Applications made decision ready at a later time will not be allocated to a case officer within the decision ready process. Those applications will be allocated in date order received.

Hoi Steven,

Waar kan ik een email naar toe sturen? Al is het maar dat je iets hoort dat je weet dat je niet vergeten bent! Maakt dit laatste te lang wachten wat minder frustrerend.

:smile: Betty

Kunnen jullie ook niet inloggen in het DIAC systeem dan?? :huh:

Hoi Betty,

Je email van je case officer staat alles in, incl. de contact gegevens. Zou je dus moeten opvragen bij M2A.
Of de inloggegevens opvragen van je visumaanvraag bij M2A zodat je alles zelf kan bekijken.

Groeten Steven

Back