We love living in Oz!

Mijn gezin is mijn wereld, zelfs als de kids uit logeren zijn vinden we dat niks, we genieten er amper van. :grin:

Precies hier ook zo! Ze zijn bij ons nog nooit uit logeren geweest omdat de mama en de papa dan toch niet heel voelen en kunnen genieten. Maar goed ook, want in Australie zal der geen oppas adresje zijn en hoeven we dus ook niet anders te gaan doen als we nu doen! :grin:

Wij hebben alleen een oppas voor officiële fratsen waar we perse samen naartoe moeten en gelukkig is dat niet vaak.
En ach, we nemen de oppas ook mee naar OZ. :smile:

Als het dan toch een forum uitje wordt naar Oz dan gaan wij ook mee hoor. We hebben nog geen visum maar hopelijk nu wel snel (al zullen wij wel dezelfde CO krijgen als jullie, bij ons is nog geen stap volgens het boekje, dus deze ook vast niet)

groetjes
Yvonne

Als het dan toch een forum uitje wordt naar Oz dan gaan wij ook mee hoor. We hebben nog geen visum maar hopelijk nu wel snel (al zullen wij wel dezelfde CO krijgen als jullie, bij ons is nog geen stap volgens het boekje, dus deze ook vast niet)

groetjes
Yvonne

Ja leutig! En hier is ook nog geen stap volgens het boekje gegaan... I know how you feel! Maar het gaat lukken en dan gaan we met z'n alle lekker op validatie vakantie!!! :grin: :up:

Gaaf!! Vakantiehuis voor 10 personen met zwembad?? :grin:

Lekkkeerrrrrrrrr... heb er nu al zin in! :lol: En stel dat 1 van ons voor die tijd zn huis verkoopt kunnen diegene die moeten gaan valideren bij hun bivakeren!!!! :up: Zullen we het zo afspreken? :grin: :grin: :grin:

ons huis staat al vanaf oktober te koop dus hopelijk snel wat meer interesse van kopers ipv kijkers. Dan moeten julie wel naar vicy :grin:

mogen wij ook mee ? :smile:

haha byron shire! I love it :lol:

Jack here we come :evil:

Helemaal goed, vakantiehuis voor 12!! :up:

We kunnen ook met zijn allen naar Steven en Wendy, die hoeven hun huis niet te verkopen! :grin:

Kamers zat..
afro.gif

Denk dat wij als eerste weg zijn
evil.gif
grin.gif

Daar houd ik je aan, als jij wint, mogen wij logeren op de validatie trip.
Als wij winnen mogen jullie spullen mee in onze container, doen we aan troostprijzen. :grin: :up:

HAHA..Logeren mag altijd..geen probleem, leuk zelfs!!
afro.gif

Maar die troostprijs spreekt mij wel aan
wink.gif
Deal!

Wij willen begin Januari vliegen op z'n laatst! Dus Februari moeten we zeker al een huis hebben!
afro.gif

Moeten jullie niet naar Hobart toe om te valideren of maakt dat niet uit?

Sorry Betty, zitten door je topic te kliederen
embarassed.gif

Back