Eerst en vooral, beste wensen voor iedereen hier! MAY ALL YOUR DREAMS COME TRUE IN 2011!!!
EN proficiat aan Betty en co!
Euh wij weten EXACT hoe het voelt nu, want........... ook wij staan erop! Beseffen het nog niet goed, eigenlijk, en het ergste is we willen wachten met official announcements tot: CO! Of tot: VISA GRANTED... Dus archie moeilijk gaat dat worden. Maar het is nu idd niet meer wachten op 'iets', dat is echt wel een opluchting.
Alleen, ik wou nog een opleiding starten in april die negen maanden duurt. Maar nu komen de twijfels, haal ik dat nog als we binnen enkele maanden good news krijgen. Dan hebben we wel andere katjes te geselen dan je te concentreren op een cursus en zo.
Ik stond net op t punt om me in te schrijven, maar weet het nu even niet...
Zo zien we dat voor velen de bal nu aan t rollen kan gaan!
Groetjes en veel geluk voor iedereen in dit schakeljaar!
Hey Betty,
Veel succes met de opleiding verder dan! Wat volg je eigenlijk precies? Ik wou me nog inschrijven voor een consulente opleiding, die in april start en 9 maanden in beslag neemt. Maar die is zo ontzettend duur, en ik wou het nu nog doen, ev. als extra plus voor als ik ginds aan de slag ga met solliciteren... Echter, nu dat we dit nieuws hebben, weet ik niet of ik de kans zal hebben om dat fatsoenlijk af te krijgen..
Hum, weet het echt niet en te lang heb ik niet meer om te beslissen...
En vanaf nu zal het er voor ons (blij in verwachting zijnde :grin: ) niet gemakkelijker op worden.. Tot welke stappen gaan jullie nu over, bv. verkoop huis, of wachten jullie met alle geregel tot CO?
XXX xje