We love living in Oz!

Beetje laat...maar beter laat dan nooit!
grin.gif

Gefeiciteerd Betty!!

Hoop dat het vlot mag verlopen bij jullie na dat lang wachten!

Groeten Steven

hey betty,

dat is nog eens super goed nieuws!!!!!

Yes, yes, yes echt heel erg leuk! jullie wachten eindelijk beloond!

Ik hoop dat de CO nu snel mag komen ik :up: :up: :up: :up: alvast!!!!

Waar in SA zouden jullie juist willen gaan wonen?

grtjes

Nog helemaal geen flauw idee, we zijn echt nog in de fase van oei nu gaat er wat gebeuren! We shall see, nu wachten op bericht van een CO en dan verdiepen in waar we ons nieuwe leventje gaan opbouwen! Zo spannend!

Liefs, Betty

Beetje laat...maar beter laat dan nooit!
grin.gif

Gefeiciteerd Betty!!

Hoop dat het vlot mag verlopen bij jullie na dat lang wachten!

Groeten Steven

Thanks Steven, we zijn inderdaad super blij, EINDELIJK gaat er wat gebeuren!

:smile: Betty

While waiting voor een CO... zitten wij niet stil.

De afgelopen week 4 makelaars over de vloer gehad, gelukkig voor ons zitten we op 1 lijn wat betreft de vraag prijs. Das mooi, we hebben besloten te wachten met het te koop zetten van ons huisje totdat de CO van zich heeft laten horen. We vinden het toch link om nu al stappen te ondernemen terwijl er nog niks zeker is.
Voor nu... huisje verder opknappen en over een maandje nog eens kijken hoe we het gaan doen.
Wel fijn om te weten dat wat we hoopte en dachten te kunnen krijgen voor ons huisje door deskundige bevestigd is en we niet onrealistisch bezig zijn!

... keep you posted, Betty

... een update ...

Still waiting voor de CO!!! Balen dat je nu in Nederland alleen nog maar in Amsterdam je medicals kan laten doen. Die Ozzies denken dat we allemaal in A'dam wonen volgens mij? Echt niet handig, zeker niet met twee kleintjes!
Anyways, eind feb. zetten we ons huisje te koop. We zien wel, ben het wachten nu zo ontzettend beu! Wanneer worden wij nou ns eindelijk van die boekenplank gehaald??? FF een momentje van balen! Morgen schijnt 't zonnetje weer!

Als we niet snel van die CO horen wordt ik nog gek... mmmm... of ben ik dat al? :wink:

:smile: Betty

Ik denk dat we allemaal al een beetje gek zijn om al dat wachten elke keer weer aan te gaan.

suc6 met wachten
Groetjes
Yvonne

Ook hier draaien de duimen voor de Martens
afro.gif
afro.gif
afro.gif
, als ik jullie signature naast die van Familie S zet....dan kan ik mij voorstellen dat jullie balen en dat het een keer mag opschieten!!

Inderdaad! Heb na al die jaren geen geduld meer! Maar, weet wel dat het gaat zoals het gaat. Het is een feit dat je in prioriteit 2 na visumaanvraag +/- een jaar in de wacht staat voor een CO! In prioriteit 3 is het ongeveer 2 jaar wachten. Dus ik probeer onze aanvraag niet met andere aanvragen te vergelijken, anders wordt ik echt helemaal gek! 2,5 week na aanvraag een CO is nog nooit iemand overkomen, echt een groot geluk voor Family S! Our time will come! :up:

Hi Betty

Ook wij draaien duimen voor jullie! Ik hoop zo dat jullie nu heel snel een CO krijgen!
Geef de moed niet op hoor!!!!! En je hebt gelijk dat je je huis alvast te koop zet. Des de eerder zijn jullie ook hier :roll: :up: :up: :up: :up:

Groet vanuit Adelaide.

2,5 week na aanvraag een CO is nog nooit iemand overkomen, echt een groot geluk :up:
Hi Betty, het overkwam ons ook afgelopen jaar, zo raar en inderdaad een heel groot geluk!!! Ik duim mee voor je, jullie hebben het zo verdiend ondertussen! :up: :up: :up:

Hi Betty, het overkwam ons ook afgelopen jaar, zo raar en inderdaad een heel groot geluk!!! Ik duim mee voor je, jullie hebben het zo verdiend ondertussen! :up: :up: :up:

Ja nu zie ik het dat jullie ook in korte tijd een CO kregen. Echt super geluk! Maar zoals ik al zei, probeer niet te vergelijken. Hou me gewoon vast aan hoe het normaal gesproken hoort te gaan! :up:

WE HEBBEN EEN CO!!!!

Al een week... Rob had ons dit doorgebeld vorige week!! Wat super geweldig goed nieuws... EINDELIJK!! Net op track & trace gezien dat we sinds 10 feb. 2011 een CO hebben!!! Nu voelt het goed om het met jullie te kunnen delen! Yeah, yeah!!! :D :lol: :lol:

Afgelopen maandag onze medicals in Antwerpen laten doen, net voor Kruisje & family... We hebben elkaar jammer genoeg gemist maar dat komt in de toekomst wel goed!

VOG's zijn we nu mee bezig en zoals jullie al hebben kunnen lezen wil het niet goed lukken... ?

Wil wel even meedelen dat het de medicals in Antwerpen echt spot goedkoop waren vergeleken met A'dam. 2x xray = 52 euro. 2x volwassenen panelarts, 2x kindjes panelarts = 200 euro. In A'dam vragen ze per xrap 95 euro en arts 119 euro pp. Dan nogeens verzendkosten 9,95 euro. Dus echt de moeite waard om het in A'werp te laten doen, mits je in de buurt woont dan...

Anyways, ga eens uitzoeken hoe ik een moneyorder kan gaan uitvinden... fijne avond, :smile: Betty

Hoi hoi
wat super om te lezen dat jullie een CO hebben.

Nu nog even jullie huis verkopen, ticket boeken en hupsa lekker naar Down Under.

Helemaal gaaf!!!!!!!! en jullie van harte gegund :up:

Tot snel
Groet vanuit Adelaide

Back