Dank je, dank je... Alles komt ineens deze week. Mijn skills assessment en mijn score van de IELTS test. Maar goed dan zit ik ook maar een week in spanning haha (ownee alweer langer, want de IELTS test heb ik alweer ruim 1,5 week geleden afgelegd).
ook gefeliciteerd! Aangezien bij jou alles redelijk voorspoedig verliep tot nu toe neem ik aan dat je nog niet teveel grijze haren hebt???
ben ook erg benieuwd naar de uitslagen! Skills assessment zal wel goed zijn hoor meid! En anders kun je altijd nog meer info toevoegen!!!
Nee nog niet. Ik heb hem 14 Oktober gemaakt en 10 werkdagen erna zou je de uitslag krijgen dat is dus waarschijnlijk zaterdag (of vrijdag als zaterdag ook een werkdag is)....
JOEPIEIEIEIEIEIEIE!!!
Jouw zaterdag kan denk ik niet meer stuk!!! YES YES! Wererom een stukje dichterbij! Nu nog een positieve uitslag van je skills assessment en dan werken aan de aanvraag van HET VISUM!!!
Grts, Mariekske
[quote author=mariekske link=topic=5453.msg74074#msg74074 date=1162053672]
JOEPIEIEIEIEIEIEIE!!!
Jouw zaterdag kan denk ik niet meer stuk!!! YES YES! Wererom een stukje dichterbij! Nu nog een positieve uitslag van je skills assessment en dan werken aan de aanvraag van HET VISUM!!!
Grts, Mariekske
[/quote]
Daar ben ik nu al mee bezig. Ik ga maandag een nieuw paspoort aanvragen, dinsdag een uitreksel uit mn geboorteregister halen. Daarnaast ga ik 14 November de laatste gecertificeerde kopieen laten maken en heb ik waarschijnlijk alles kompleet. Ik hoop dan ook halverwege November (als mn skills assessment gelijk wordt goedgekeurd) alles op te kunnen sturen.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.