Catkin's nieuwe weg naar Australië

Heeyy GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!!!!!
:congrats: :balloons: :cake2: :cheers: :drinking:

Maak er een mooie dag van.
Enne... vergeet de taart niet he van de week  :wink:

Greetz Jidske

Dank je wel. En ik had gister al taart meegenomen naar het werk  :| Hopelijk hebben ze het ook opgegeten, anders staat er nog in de grote koelkast  :-o

Dank je, dank je... Alles komt ineens deze week. Mijn skills assessment en mijn score van de IELTS test. Maar goed dan zit ik ook maar een week in spanning haha (ownee alweer langer, want de IELTS test heb ik alweer ruim 1,5 week geleden afgelegd).

Nog een paar dagen in spanning, ook ik zal voor je duimen  :up:

Enne...ik las dat je jarig was, alsnog van harte  :flowers:

Groetjes van Jolanda

ook gefeliciteerd! Aangezien bij jou alles redelijk voorspoedig verliep tot nu toe neem ik aan dat je nog niet teveel grijze haren hebt???
ben ook erg benieuwd naar de uitslagen! Skills assessment zal wel goed zijn hoor meid! En anders kun je altijd nog meer info toevoegen!!!

Nee nog niet. Ik heb hem 14 Oktober gemaakt en 10 werkdagen erna zou je de uitslag krijgen dat is dus waarschijnlijk zaterdag (of vrijdag als zaterdag ook een werkdag is)....

Wij kregen de uitslag binnen op een zaterdag en de test hebben we gedaan de zaterdag twee weken daarvoor.
Dus nog twee nachtjes slapen en voila.

Groetjes, Mariette

DE UITSLAG:

Listening: 7
Reading: 7
Writing: 6
Speaking: 8

YOEHOE!!! Helemaal goed. Een voldoende!!!! En zelfs een overall score van 7!!!!

Heeey GEFELICITEERD meid.
Goed gedaan!!!!!!!!!!!!!!!! Viel toch allemaal wel mee uiteindelijk he!!  :up:

Groetjes

Nou, wat zij ik .. ? Een (beetje vroeg, but who cares ;-) Sinterklaas kadootje !!
Good on ya!
Perthpete

Zie je nou wel,

Je hebt bijna altijd een andere uitslag als wat je net na de test dacht, positief bedoeld dan, he!

Gefeliciteerd hoor,

Mariette

JOEPIEIEIEIEIEIEIE!!!
Jouw zaterdag kan denk ik niet meer stuk!!! YES YES! Wererom een stukje dichterbij!  Nu nog een positieve uitslag van je skills assessment en dan werken aan de aanvraag van HET VISUM!!!
Grts, Mariekske

[quote author=mariekske link=topic=5453.msg74074#msg74074 date=1162053672]
JOEPIEIEIEIEIEIEIE!!!
Jouw zaterdag kan denk ik niet meer stuk!!! YES YES! Wererom een stukje dichterbij!  Nu nog een positieve uitslag van je skills assessment en dan werken aan de aanvraag van HET VISUM!!!
Grts, Mariekske
[/quote]

Daar ben ik nu al mee bezig. Ik ga maandag een nieuw paspoort aanvragen, dinsdag een uitreksel uit mn geboorteregister halen. Daarnaast ga ik 14 November de laatste gecertificeerde kopieen laten maken en heb ik waarschijnlijk alles kompleet. Ik hoop dan ook halverwege November (als mn skills assessment gelijk wordt goedgekeurd) alles op te kunnen sturen.

Back