Catkin's nieuwe weg naar Australië

Oh spannend! Godsimikke het zou eigenlijk fijner zijn geweest als je het niet van te voren wist dat het onderweg is toch? Nu zit je natuurlijk kei in spanning.
Nou hier komt ie weer : :up:

Spannend spannend spannend!!
Die brief moet dus zeker vandaag/morgen/overmorgen aankomen.
Ik duim voor je!
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif

Wij duimen ook :up: :up: :up: :up: :up: :up:
Kunnen we dan eindelijk een bakkie op de Cappucino Strip gaan plannen?

Bart, Miranda en Boris

Hier er ook nog een aantal :up: :up: :up: 20 Januari.. dat houdt in dat ie al een paar dagen onderweg is.. Duurt meestal een week toch?? IK hoop het zo voor je!!

Hij heeft nog twee dagen, anders leest mn moeder het eerder dan ik, omdat ik dan al in nieuw zeeland zit... En nee, gek genoeg lig ik niet obsessief voor de brievenbus. Ik zie het allemaal wel. Ben nu vooral bezig met nieuw zeeland, het afscheid hier etc.

Zou toch wel fijn zijn als hem zelf open kunt maken...
Whaah, spannend hoor.

Enne, nog maar 2 nachtjes :lol:

Hoe laat vlieg je eigenlijk?

Hadden ze die uitslag niet 1 week eerder op de post kunnen doen?
Een goede vlucht en succes bij het afscheid op schiphol.

Veel plezier in Nieuw Zeeland en tot in Australie!

Chantal :later:

Heel veel succes morgen op Schiphol en ik zal ook nog wat extra duimen voor een positieve uitslag in de brief!

Sacha

Goede vlucht, Femke
jammer dat je brief nog niet binnen is.
Kan je moeder 'm opsturen en dan zien we je hier binnenkort in OZ.

Have fun in Kiwi country

groetjes Johan

da is echt wel spannend! :lol:

Ik duim voor je sponsorship en wens je een super goeie vlucht en een reuze tijd downunder (NZ en Oz) :up:

grtjes
Ines

Zul je net zien dat die brief komt de middag dat jij in het vliegtuig zit... Nu maar hopen op goed nieuws, dat maakt alles dan weer goed :smile:

In ieder geval, een hele goede vlucht toegewenst morgen!! En.. twijfels heeft wss iedereen wel een beetje denk ik zo vlak voor vertrek, maar je zult zien dat zodra je in NZ bent en je plekje hebt gevonden dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt. En idd wat al eerder werd voorgesteld, schrijf jezelf een brief, bewaar 'm, en lees 'm later nog eens terug :grin:

Have a nice :plane:

Goede vlucht Femke !

Maak je niet te veel zorgen maar geniet van iedere minuut.
"Carpe Diem"
Hier heb je heel lang naar uitgekeken en je verdient het dus het zou zonden zijn om je twijfels de overhand te geven.
Pak de dag zoals hij komt en maak er het beste van en ligt je toekomst toch in Nederland....nou dan kom je gewoon terug en kijk je terug op een mooi avontuur.

Heel veel plezier !
Ik hoop dat je goed berricht krijgt !
Groetjes Annemiek

Bedankt voor alle reacties... Ik ga zeker genieten van mijn verblijf in Nieuw Zeeland! Heb 3 februari al een bezichtiging van een kamer. Verder ben ik druk aan het solliciteren en heb ik ook al wat leuke dingen gepland. Zo ga ik het weekend van 8 of 9 t/m 11 april een weekend naar wellington, waar dan de musical Miss Saigon speelt en waar ik een kaartje voor heb. Daarnaast heb ik een advertentie gezet voor een tweedehands moutainbike om daar wat mobieler te zijn en hou ik de site trademe in de gaten (een soort marktplaats). Het meeste loopt nu dus.

Verder weet ik heel goed wat de voors en tegens zijn, maar weet ik ook dat ik vrij wispelturig ben en weinig rust in mijn lijf heb. Een brief schrijven is niet nodig, want ik weet wel waarom ik een visum aanvraag gestart ben, echter denk ik dat mijn twijfels die ik heb ook terechte twijfels zijn. Zoals gezegd ga ik een leuke tijd in Nieuw Zeeland tegemoed en of dat nou 3 maanden, 6 maanden of een jaar is en of ik nou daarna nou (gelijk) naar Australie ga of eerst nog even terug kom naar Nederland (stel ik twijfel nog), dat zie ik wel. Hoe dan ook heb ik sowieso dan een geweldige ervaring in Nieuw Zeeland meegemaakt. Ik maak nu geen keuzes, maar sluit niks uit. Ik sluit dus ook niet uit dat ik toch het leven wat ik hier had en snel weer op kan bouwen, toch teveel ga missen en ik voorlopig mijn emigratie wellicht op een lager pitje zet. Echter kan het net zo goed zijn dat ik vanuit nieuw zeeland lekker doorga naar Australie en daar mijn leven opbouw. Of dat ik eerst nog even terug ga naar Nederland en later me ga settelen in Australie. Alles ligt open en ik hoef nu dus geen keuzes maken. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Mag een jaar in Nieuw Zeeland blijven, heb daarna misschien een visum voor Australie (als het soepel verloopt), maar kan ten alle tijde terug komen naar Nederland mocht ik willen! Wat dat betreft is het ook een soort luxe positie.

Maar nu: first things first: genieten van Nieuw Zeeland.

Ik vind dat je het super omschreven hebt, en ik hoop dat je dit gevoel lang vast houdt. Het klopt ook zo! Je gaat gewoon lekker genieten en zie maar wat er volgt.Je hebt keuze's!

Hele goede reis gewenst en hope you have a wonderfull time in New Zealand!
You go girl :later: :cheer: :cheer:

Femke,

Heel veel plezier in NZ en een hele fijne vlucht!
We lezen het allemaal weer als je daar bent, en zullen je zeker volgen. :computer:
Maak er een super jaar van. :up:

Marie :later:

Back