[quote author=Tekkel link=topic=5453.msg99414#msg99414 date=1189841905]
Femke, had je al post gehad over een huizen bezichtiging in Waikiki??
Bart
[/quote]
Nee niet gehad...
[quote author=Inacar link=topic=5453.msg99426#msg99426 date=1189851101]
Jeetje... das echt wel balen, dat nieuws!
Maar je bent nog aan het vechten, en ik wens je veel succes!
Australie heeft zoveel mensen in de zorg nodig! Jou dus ook! En het is niet alsof je ergens in een land waar je geen diploma en kennis nodig hebt in de zorg hebt gewerkt...tis in NL net zo als hier!
Ik duim voor je, en anders kan ik wel meebakken aan een taart en de andere kant van het spandoek vasthouden!
Ik duim!
Ineke
[/quote]
Het gekke is dat ik gewoon mijn oleiding heb gedaan en volgens de AIWCW ook gewoon in gebieden heb gewerkt die worden erkend als Welfare Work (alleen niet door mijn CO klaarblijkelijk).
[quote author=4np link=topic=5453.msg99427#msg99427 date=1189852859]
[quote author=Catkin link=topic=5453.msg99379#msg99379 date=1189765943]
Ik mail nu direct naar mijn Case Officer (bedankt voor het email adres Hans) en naar het email adres vanwaar de mail met het antwoord vandaan kwam (region 5 email adres).
[/quote]
Ah, dus toch maar wel naar dat region5 adres?

Weet iemand het email adres van Adrian Fitzgerald?

[/quote]
Ja daarna ja. Ik krijg dan steeds bericht dat mijn attachments zo spoedig mogelijk worden doorgezonden naar mijn CO.
Weet iemand trouwens wie er nou geautoriseerd is voor het nemen van een beslissing over een beroepenveld. Bij mij is het nu dus zo dat de AIWCW, waar ik mijn skills assessment heb moeten doen, zegt dat gehandicaptenzorg wel onder Welfare Work valt en mijn CO zegt va niet. Ik zou zeggen dat de AIWCW wat dat betreft daarover beter kan oordelen dan mijn CO (alleen hoop ik dat mijn CO dat ook gaat inzien).