De planning! 
1. Als eerste weer contact opnemen met Tamara van JustMigrate. De mail is net de deur uit 

we willen nog een andere optie bekijken, ipv via mij als hoofdaanvrager, via Mr.D. Visa4U had ons lang geleden gezegd dat dit een optie was, wel zou het dan wel een state sponsored worden. 
Nu vandaag zitten lezen, en om het nog leuker te maken gaat dit niet via de csol maar via de supplementary skills list. (hiervoor moet je wel aan speciale eisen voldoen, in ons geval chain family migration.) 
Het precieze hoe en wat moeten we nog uitzoeken. (het gaat dan om het beroep intellegence officier of health infomation manager) via vetasses.
De reden om dit te bekijken is dat ik nú te weinig uren draai. (en omdat mijn schoolpapieren waarschijnlijk een drama worden

) De optie blijft open maar we dachten dat dit misschien een betere optie is. En twee jaar "vast" zitten in SA (Adelaide) is geen probleem, daar willen we toch gaan wonen de eerste tijd. 
2. Met mijn vader gaan praten over de mogelijkheid om bij hem in te wonen na de verkoop van ons huis (zodat we even flink kunnen sparen) Dit is misschien wel het spannendste stukje van alles op dit moment....

3. De familie gaan vertellen voor eind April. Dan komt onze Ozzy familie over naar NL en gaan we een grote familiedag en fotoshoot houden. En dat zal dan ook de laatste keer zijn dat de familie helemaal compleet bij elkaar komt gok ik. Dus wel zo eerlijk als ze dit ook bewust weten en meemaken.
4. Huis te koop zetten!