Als je nog met de manta rays wilt duiken kun je naar Stradbroke Island (even met de ferry vanaf Cleveland) gaan. De manta's zijn er nog. Was er afgelopen weekend, maar heb niet gedoken want het zat allemaal al vol! Populair dus. Is echt mooi. Heb daar ooit mijn advanced gedaan.
Henriette
[quote author=Maluka link=topic=1071.msg112470#msg112470 date=1204104374]
Ja hoor Syl, deze camping is, volgens onze maatstaven, een goede camping. Belangrijkste is dat het schoon is. Mag best oud zijn, maar schoon vinden wij belangrijk. En dat was de eerste camping niet.....Maakt verder niet uit, we hebben ons geld teruggekregen en zijn daarom maar doorgereden naar Tenah Merah. Voordeel hiervan is ook dat we dichtbij het Hyperdome in Logan zitten. En ik ben nog nooit zo vaak achter elkaar naar een Shopping Mall geweest als de laatste week.
En Cat: moeten we zeker doen, een cursus Nitrox, als de instructeur (John :-D ) ons tenminste wil opleiden. Als het aan mij ligt, dan leidt hij mij op tot Divemaster. En als hij dan straks assistentie nodig heeft tijdens het opleiden van andere cursisten, dan houd ik mij van harte aanbevolen!!! Baal er al van dat we nu nog niet gedoken hebben. Wellicht vrijdag een duikje proberen te maken naar de HMS Brisbane. Ben er echt aan toe om een keer weer in het water te liggen.....(en dan geen regenwater, die de afgelopen dagen al volop is gevallen)
[/quote]