Inge
Member
Bij ons is het zo dat als het bad dieper is dan 35cm je er een hek omheen moet hebben. En als je ziet waar dat aan moet voldoen!! Wij hebben vorig jaar ook zon rond bad gekocht bij de Aldi. 3 meter in diameter en 78cm diep. Pomp erbij, zeil erbij voor 89 dollar. Toen ging ik dus de gemeente bellen hoe het nu zit en er moet dus eerst iemand langskomen die dan verteld aan welke eisen het hek moet voldoen, dan moet je een permit aanvragen en dan mag je badje staan. Ik had ook al geinformeerd bij een bedrijf waar we het water zouden moeten kopen en dat zou 160 dollar zijn om hem te vullen. Onze staat dus nog in de garage in de doos want ik was zo pissig toen ik dat allemaal hoorde. Die permit zou al iets van 500 dollar zijn, komt het hek nog bij. Ik heb toen bij de Kmart een kinderbadje gekocht waar ik net languit inkon en zo toch nog lekker af kon koelen. Misschien zetten we hem dit jaar wel op en dan vullen tot 35cm maar ik hoorde laatst al dat het bedrijf geen water mag leveren als hij de permit niet ziet.
het houdt wat in he? dat is als je het officieel wilt doen want ik kan me niet voorstellen dat iedereen dit zo doet met zon opblaasding.
het houdt wat in he? dat is als je het officieel wilt doen want ik kan me niet voorstellen dat iedereen dit zo doet met zon opblaasding.