Lin
XPdite Sponsor
Mijn moeder heeft ook al die jaren dat ik met Sander samen ben geweten dat we ooit weg zouden gaan. Maar na 8 jaar er alleen maar over praten had ze er nog weinig vertrouwen in dat wij ook daadwerkelijk zouden gaan. Tot vorig jaar, toen hebben we de knoop doorgehakt en besloten er helemaal voor te gaan. Zelfs toen we het huis in de verkoop gooiden dacht ze nog dat het wel mee zou vallen!
En zo dachten eigenlijk een heleboel mensen in de omgeving: Sander & Linda, woorden geen daden....
Tsja......
Mijn moeder heeft het nu "goed door" en onze gesprekken en tijd samen is al een stuk "intenser" als dat het ooit geweest is. Dus koester ik ook zeer zeker deze periode. Afscheid nemen van de mensen van wie je houdt is zwaar... dat schuif ik nog maar even voor me uit!
En zo dachten eigenlijk een heleboel mensen in de omgeving: Sander & Linda, woorden geen daden....
Tsja......
Mijn moeder heeft het nu "goed door" en onze gesprekken en tijd samen is al een stuk "intenser" als dat het ooit geweest is. Dus koester ik ook zeer zeker deze periode. Afscheid nemen van de mensen van wie je houdt is zwaar... dat schuif ik nog maar even voor me uit!